Strona 9 z 9
: 15 sie 2016, o 10:16
autor: David
Carry, w tym roku chcesz z tym skończyć? Czy jednak będziesz rozwijać temat?
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 15 sie 2016, o 12:13
autor: Carry
Część sprzętu już sprzedałem, nadal szukam kupca na głowny trzon zestawu ale niestety mimo kulku chętnych nie doszło to do skutku... póki mam zestaw będe działał ale licze na sprzedaż do końca sezonu tak naprawde
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 5 mar 2017, o 20:36
autor: Carry
Update:
przez zimę udało mi się popracować i wstępnie mam ogarnięte SV 650 2003-2006
jednocześnie poszukuję osób zainteresowanych wdrożeniem DL do bazy (jest analogiczny do SV więc w miesiąc wyrobie się ze wszystkimi generacjami 2003-2016
jak coś to czekam na kontakt:)
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 30 mar 2017, o 16:39
autor: wilq
Polecam flash sterownika u Carry, super podejście i kontakt, obudził dzibła w moim K7
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 3 kwie 2017, o 10:18
autor: Carry
A tutaj miły przypadek strojenia SV 1000 2005 - jak sami widzicie można obudzić pare koni i poprawić charakterystykę:) Dziura w bazowym pomiarze powstała przez ustawienie STP na stałe otwarte - dzięki temu zyskuje na narowistości i zamiata tyłkiem:)
Pomiar finalny:
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/62cec352b18b.jpg[/img]
Porównanie przed i po:
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/c57f65f83f0c.jpg[/img]
W razie pytań dawajcie znać:)
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 17 kwie 2017, o 15:33
autor: Carry
K4 600, komentarz uzytkowniak z wykresami:)
"K4. ..bajka. Na torze w Kisielinie testowana przez dwa dni i ma fajny dół i pozwala mi wstać bardzo szybko ze złożenia ...nawet rolgaz zmieniłem tzn pierścień na dłuższy bo był za krótki i nie mogłem za szybko odkręcić (za szybkie otwarcie drugich przepustnic)
I zmiana na plus w zużyciu paliwa..."
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/954c2b5c8e45.jpg[/img]
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 8 paź 2017, o 08:49
autor: Carry
Witajcie,
Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:
Suzuki
GSX1300R (Hayabusa) 2002 - 2015
GSX-R 600 2004 - 2015
GSX-R 750 2004 - 2015
GSX-R 1000 2003 - 2015
GSX1300BK (B-King) 2007 - 2012
GSR 750 2011 - 2015
GSR 600 2006 - 2010
SV 1000 2005 - 2008
GSF 1250 (Bandit) 2007 - 2010
GSF 650 (Bandit) 2007 - 2010
M109R 2006 - 2015
SV 650 2003 - 2017
SFV 650 SV 650S (Gladius) 2009 - 2017
GSX1400 2004 - 2008
DL 650 2003 - 2017
Kawasaki
ZX10R 2004 - 2015
ZX14R / ZZR1400 2012 - 2015
ZX14 / ZZR1400 2006 - 2011
ZX6R 2005 - 2015
ZX6RR 2005 - 2006
Z1000 2010 - 2015
Z1000SX / Ninja 1000 2011 - 2015
Z800 2013 - 2015
ER-6n 2006 - 2015
EX650 - Ninja 650 2006 - 2015
EX250R / Ninja 250 2013 - 2014
EX300 - Ninja 300 2013 - 2015
1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14 2008 - 2015
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 20 kwie 2018, o 16:06
autor: Carry
Po dłuższej przerwie mała wrzutka wimowego flashowania i wiosenne testy na hamowni:) Kawasaki ZX10 2012
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f7f72a31f4aa.jpg[/img]
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 3 maja 2018, o 06:39
autor: Carry
Zadanie - DL 650 2014 po zmianie wydechu - zastosowana gotowa mapa która bardzo ładnie trzyma AFR (tak, gotowce są naprawde spoko) a po wizycie na hamowni i wykresie można było ręcznie poprawić to co się dało - góra w tym modelu nikogo nie intereuje, dół jest ważny.
Et voilà.
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b31710689946.jpg[/img]
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ad36154d569b.jpg[/img]
Największej zmiany nie widać bo była przy 30% i 40% otwarcia przepustnicy ale użytkownik po powrocie do domu dzwonił opowiedzieć jak fajnie się jeździ więc wierzymy mu na słowo;)
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
: 17 lip 2018, o 17:43
autor: Carry
"A ile będzie palił więcej po strojeniu?" - pytanie przy paliwach w cenie nie z CEPEENU bardzo na miejscu i powtarza się co chwila.
Ale strojenie nie polega na dolewaniu ile wtryski są w stanie przelać, tylko na dobraniu czegoś odpowiedniego - czegoś w punkt.
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/28e7d5c02151.jpg[/img]
Dobrym przykładem jest ten SV 1000 2005. Aby dostosować AFR do sensownego poziomu, trzeba było zdjąć paliwa do -14%.
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/bd9c5f1b1534.jpg[/img]
A co to oznacza w praktyce?
Że piec dłużej wytrzyma, wrażenia z jazdy będą ciekawsze w tym 15-latku no i że strojenie szybko się zwróci oszczędnościami na PB95!
Rzadszych tankowań!
[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e63269966bc7.jpg[/img]