Aprilia Tuono V4R

Latasz czym innym niż gix? Pokaż go w tym dziale ;-)
Regulamin forum
Podgląd regulaminu działu:Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 12 paź 2017, o 15:25

Austin racing... ponad 3 koła za puszeczkę to nie dla mnie. Będzie jakiś scorpion albo mivv no chyba, że ktoś będzie spieniężał jakiegoś akrapa używkę.
Obrazek
Dzięki szybie można trzymać 160 - 170 km/h będąc wyprostowanym, bez niej było gorzej.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

Ahmed
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 28 sie 2016, o 22:13
Motocykl: Sv650s
Wymarzony motocykl: S1000XR
Imię: Tomek
Skąd: WAwa

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: Ahmed » 12 paź 2017, o 16:35

To i tak nieźle jak na taką mini owiewkę. Btw. włoszki mają fajne dupy, moto kozak

mkr
Posty: 69
Rejestracja: 23 gru 2014, o 12:16
Motocykl: L0
Imię: Grzesiek
Skąd: R-m

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: mkr » 12 paź 2017, o 17:55

Moto zajebiste ale mało popularne w polsce wydech lepiej szukać na zagaranicznych portalach albo kupić nówkę na raty :D Tyłek jak RSV4 :D

Awatar użytkownika
Legut
Posty: 164
Rejestracja: 7 gru 2012, o 17:38
Motocykl: Suzuki GSX-R 1000 2009
Wymarzony motocykl: nie ma
Imię: Maciek
Skąd: Kraków
Lokalizacja: Kraków

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: Legut » 13 paź 2017, o 16:50

Zobacz sobie jeszcze na Arrowa: https://www.arrow.it/en/assembled/1473

Awatar użytkownika
estilete3
Posty: 107
Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
Motocykl: ZX10
Imię: Alan
Skąd: Zbiersk

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: estilete3 » 3 lut 2018, o 19:47

kupiłem kiedyś podjebke SC project u chinoli, z czystym sercem mogę powiedzieć, że nie odbiegał od oryginalnego scorpiona też zamontowanego w RSV4.
Porównywaliśmy z kuzynem i kupując droższą wersje wykonana z tytanu wraz z dolotem za około 800 zł można go porównać z każdym ori markowym kominem 8-)

Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 1 maja 2018, o 22:49

Szukałem wydechu, z dupy napisałem do Dominatora czy mają jakiś tam model w poszyciu satynowym. Piszą, że ten model ma to w standardzie, a jak chcę to za 280 PLN dopłaty jest carbon. No mówię Panie, bierę :D W sumie wyniósł mnie 980 zł za nówkę slip on carbonową, więc chyba spoko. Wykonanie ładne, średnice pasują. Jedynie z opaską mocującą do seta trzeba było się pobawić. Głośność z db killerem jest idealna, nie drażni na trasie, a fajnie mruczy.

Obrazek
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 2 maja 2018, o 08:55

Dominator się naprawdę fajnie rozwinął i dizajn tłumików robi robotę a te czerwone R oczywiscie przypomina Akrapa z daleka hehe

Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 2 maja 2018, o 11:26

No i dałem zarobić polskiej firmie :) Jakby ktoś pytał to jest model HP3.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 2 maja 2018, o 11:37

dobrze wygląda nie ma co :) jedynie może lekko przykróciłbym tą śrubę na opasce :mrgreen: a tak to miodzio pasuje moim zdaniem fajnie :D

Awatar użytkownika
Westbam
Posty: 381
Rejestracja: 26 mar 2017, o 22:49
Motocykl: GSXR K8 750
Wymarzony motocykl: Myślę... ZX10R 2012?
Imię: Damian
Skąd: Olkusz

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: Westbam » 8 maja 2018, o 09:07

Kumpel ma dominatora w SV650 - <3 Cudo to chodzi... (gorzej trochę wygląd wg mnie ale to kwestia gustu).

Fajne sa również tłumiki 2Brothers :)

ps. Skąd wiesz że chinol jest z tytanu? :P Tak napisali i tyle? (zastanawiam się nad wypróbowaniem tłumika z Chin....)

TheSaint
Posty: 61
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 15:35
Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K6
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K6
Imię: Alex
Skąd: Kraków

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: TheSaint » 7 cze 2018, o 11:15

Cześć! Właśnie kupiłem aprille tuono w stanach.
Na GSXR mam już kupców więc niedługo się przesiądę na w/w.
Zadowolony jesteś z tego motocykla? Jakaś mała opinia? :D

Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 7 cze 2018, o 14:11

Mam go od lipca tamtego roku, zrobiłem ok. 6 tys km, póki co żadnych niespodzianek. Jak sprowadzisz to od razu rób mu kontrolę luzów zaworowych (w jakimś serwisie od włoszczyzn, wymaga to sporo specjalnych narzędzi), bo dużo egzemplarzy wyjeżdżało z fabryki źle ustawionych. U mnie przy 10000, 6 zaworów było poza zakresem. Potem powinien być spokój z tym.
Na minus: 1) spalanie, a raczej mały bak. Roczniki od chyba 2013 miały bak 18,5 litra (starsze ponoć 17), przy spokojnej jeździe starczy to na jakieś 190 km, może 200 jak jedziesz na oparach.

2) Na seryjnym wydechu i seryjnej mapie trochę szarpie (problem chyba wszystkich nowszych moto z Euro 4). Kupujesz kabel do volkswagenów z przejściówką na fiata za 70 PLN i wgrywasz sobie mapę Race od producenta i motocykl robi się płynny jak elektryk. Soft jest za darmo, mapy krążą po zagranicznych forach. Przy okazji masz sprzęt do ew. diagnostyki.

3) Światła długie praktycznie nie istnieją. Mijania są w porządku.

4) Przy jeździe w korkach mocno się grzeje, jeden postój na światłach i masz 104 stopnie.

Na plus: dźwięk, dźwięk! Chodzi jak małe ferrari ;) osiągi, wygodna pozycja, wygląd, prowadzenie, hamulce. Jak kupiłeś wersję APRC to docenisz elektronikę, która się przydaje, a jak ktoś jest madafaka to wszystko da się wyłączyć.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

TheSaint
Posty: 61
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 15:35
Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K6
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K6
Imię: Alex
Skąd: Kraków

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: TheSaint » 7 cze 2018, o 14:15

Dgrfst pisze:Mam go od lipca tamtego roku, zrobiłem ok. 6 tys km, póki co żadnych niespodzianek. Jak sprowadzisz to od razu rób mu kontrolę luzów zaworowych (w jakimś serwisie od włoszczyzn, wymaga to sporo specjalnych narzędzi), bo dużo egzemplarzy wyjeżdżało z fabryki źle ustawionych. U mnie przy 10000, 6 zaworów było poza zakresem. Potem powinien być spokój z tym.
Na minus: 1) spalanie, a raczej mały bak. Roczniki od chyba 2013 miały bak 18,5 litra (starsze ponoć 17), przy spokojnej jeździe starczy to na jakieś 190 km, może 200 jak jedziesz na oparach.

2) Na seryjnym wydechu i seryjnej mapie trochę szarpie (problem chyba wszystkich nowszych moto z Euro 4). Kupujesz kabel do volkswagenów z przejściówką na fiata za 70 PLN i wgrywasz sobie mapę Race od producenta i motocykl robi się płynny jak elektryk. Soft jest za darmo, mapy krążą po zagranicznych forach. Przy okazji masz sprzęt do ew. diagnostyki.

3) Światła długie praktycznie nie istnieją. Mijania są w porządku.

4) Przy jeździe w korkach mocno się grzeje, jeden postój na światłach i masz 104 stopnie.

Na plus: dźwięk, dźwięk! Chodzi jak małe ferrari ;) osiągi, wygodna pozycja, wygląd, prowadzenie, hamulce. Jak kupiłeś wersję APRC to docenisz elektronikę, która się przydaje, a jak ktoś jest madafaka to wszystko da się wyłączyć.
Plus taki że to stany więc mapa może być inna bo normy euro 4 tam nie obowiązują:) ale sprawdzę, po czym rozpoznać wersję? czym się różnią?

Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 7 cze 2018, o 14:20

Tam też są normy emisji, a wersje z kalifornii maję jeszcze taki dupny baniak przy chłodnicy (evap canister czy jakoś tak).
Aprc z zewnątrz.. gdzieś jest jakaś mała naklejka chyba przy przednich lampach, no i jak masz wersje z abs to widać wieniec wieloma dziurkami na kołach. Jak masz abs to na 90% masz też aprc.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

TheSaint
Posty: 61
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 15:35
Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K6
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K6
Imię: Alex
Skąd: Kraków

Re: Aprilia Tuono V4R

Nieprzeczytany post autor: TheSaint » 7 cze 2018, o 14:22

Dgrfst pisze:Tam też są normy emisji, a wersje z kalifornii maję jeszcze taki dupny baniak przy chłodnicy (evap canister czy jakoś tak).
Aprc z zewnątrz.. gdzieś jest jakaś mała naklejka chyba przy przednich lampach, no i jak masz wersje z abs to widać wieniec wieloma dziurkami na kołach. Jak masz abs to na 90% masz też aprc.
Jest ABS, quickshifter i jakies jeszcze systemy :) skocze ją jutro zobaczyć bo jest u mojego speca w tarnowie już:)

ODPOWIEDZ