W moto trochę pomodzone to aktualizuję temat.
W zimowej przerwie zamontowałem oplot i zalałem płynem Motula, przykleiłem też trochę "karbonu" na wloty do airboxu, nakładkę na siedzenie pasażera i tylni błotnik.
ECU wysłałem do Daniela z Yamaha MT-09 ECU Tuning PL do wystrojenia pod mój wydech i filtr powietrza.
Efekty pomiarów przed (czerwony) i po (niebieski) poniżej.
Wrażenia z jazdy na początku miałem mieszane, hamowania silnikiem właściwie brak i musiałem się do tego przyzwyczaić bo przed modem mi się podobało, z dołu bardzo płynny nawet na A ale środek i góra piekielnie mocne - główne spostrzeżenie - da się jechać w korku na A
chyba innych map nie będę używał.
Vmax - na hamowni rozpędził się licznikowo do 271 km/h
Z wydechu nie strzela już tak mocno ale przy dynamicznej zmianie biegów w gore potrafi walnąć ogniem, przy mocnym odjęciu tez potrafi walnąć wiec jest dobrze a nawet bardzo dobrze.
Po około miesiącu użytkowania i wizycie na torze nowa charakterystyka jest nieporównywalnie lepsza od poprzedniej "radykalnej" a moto świetnie jedzie na gumie
.