O wykresy z hamowni, bo ciężko jest uwierzyć w te 210KM NA KOLE tylko po wymianie wydechu i strojeniu.norbertsv650 pisze:O jakie wykresy Wam chodzi? kolego kaczan, co z tymi motocyklami? Widzę że się pojawiłeś, chyba nie często tutaj przebywasz. Daj mi namiar na fb jeśli masz - będzie wygodniej rozmawiać.
Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Regulamin forum
Podgląd regulaminu działu:Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Podgląd regulaminu działu:Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- MrTrash
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
- Motocykl: GSX-R 750 K8
- Wymarzony motocykl: Jest :D
- Imię: Tomasz
- Skąd: Zamość
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
- Motocykl: BMW
- Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
- Imię: Piter
- Skąd: śląsk
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
MrTrash pisze:O wykresy z hamowni, bo ciężko jest uwierzyć w te 210KM NA KOLE tylko po wymianie wydechu i strojeniu.norbertsv650 pisze:O jakie wykresy Wam chodzi? kolego kaczan, co z tymi motocyklami? Widzę że się pojawiłeś, chyba nie często tutaj przebywasz. Daj mi namiar na fb jeśli masz - będzie wygodniej rozmawiać.
nie tylko z tego co jest napisane,kaczan pisze:Ello
Z gratów m.in. pelny tytanowy Akrap, zawiasy Ohlinsa przód'tył, carbonowe Dymagi itp pierdoły. Silnik jest zmodyfikowany i wystrojony
:
- MrTrash
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
- Motocykl: GSX-R 750 K8
- Wymarzony motocykl: Jest :D
- Imię: Tomasz
- Skąd: Zamość
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Ohlinsy i Dymagi nie dodają mocy, chyba że na zasadzie naklejek "+15KM"KubusK pisze:nie tylko z tego co jest napisane
Chciałbym wiedzieć jakie konkretnie modyfikacje były przeprowadzone na silniku, ale od kaczana ciężko jest się dowiedzieć takich rzeczy, bo z tego co zauważyłem lubi się przechwalać co to nie on, a żadnych konkretów nie ma.
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Ponad 210 to będzie ze 240na silniku. No no prawie maszyna na gp albo Tt. Mocne dopalacze musi chopak brać
- kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Chrzanicie jak zwykle Pisałem że dycha silnik ma równiez zmodyfikowany, co dokładnie było robione, gdzie, przez kogo i za ile, to już Was nie dotyczy, tlumaczyc sie przed Wami z niczego nie musze . Pokazalem przyklad ze w Polsce mozna miec fajne moto a nie tylko same zlepione rzezby po 100 kozlach w rowie na Zachodzie, natomiast w kwestii hamowni, "konkret" dla niedowiarków niżej:
A ze to forum gsxra to tu sobie poczytajcie o jednym takim Suzuki http://tinyurl.com/lzt6unw
A ze to forum gsxra to tu sobie poczytajcie o jednym takim Suzuki http://tinyurl.com/lzt6unw
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Wrzuć foto całego motocykla, moc konkretna chciałbym kiedys sprawdzić co potrafi ponad 200 kunia w moto, jedyne co mnie wkurza to nie raz nie dwa gadałeś na Kawasaki że to gowno itp a teraz nagle masz kawę? To samo skończ pieprzyć te głupoty o motocyklach po 100 dzwonach a doskonale wiem jakie motocykle kupujesz jakimi handlujesz i jaki był czy tam jest twój gix nówka sztuka a też kupiłeś rozwalonego więc proszę cię nie pisz takich głupot. To że motocykl leżał raz czy dwa wcale go nie skresla z dalszej jazdy i ja i ty doskonale o tym wiemy więc nie pisz jak dzieciak bo stary chłop jesteś i nie wypada
- Speedbike
- Posty: 144
- Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
- Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
- Wymarzony motocykl: None
- Imię: Przemek
- Skąd: Warszawa
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Nom, tylko skąd Ci się wzięło, że to moc na kole? Nie mówiąc o tym, że nie wiadomo jak czytać te wykresy...
Tłumaczyć mi się oczywiście nie musisz, ale kitów łykać ja też nie muszę, sam rozumiesz
Tłumaczyć mi się oczywiście nie musisz, ale kitów łykać ja też nie muszę, sam rozumiesz
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 21:23
- Motocykl: Suzuki SV 650
- Wymarzony motocykl: Suzuki SV 1000
- Imię: Norbert
- Skąd: Kuj-pomorskie
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Przemek, damy radę coś ogarnąć z tym gixem 750? Czuje że od Ciebie będzie to pewny motocykl. Daj znać na pwkaczan pisze:Chrzanicie jak zwykle Pisałem że dycha silnik ma równiez zmodyfikowany, co dokładnie było robione, gdzie, przez kogo i za ile, to już Was nie dotyczy, tlumaczyc sie przed Wami z niczego nie musze . Pokazalem przyklad ze w Polsce mozna miec fajne moto a nie tylko same zlepione rzezby po 100 kozlach w rowie na Zachodzie, natomiast w kwestii hamowni, "konkret" dla niedowiarków niżej:
A ze to forum gsxra to tu sobie poczytajcie o jednym takim Suzuki http://tinyurl.com/lzt6unw
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Przemek nie czepiaj się chłopaka.. Kaczan Ci odpowie jak mu zapłacisz
A czy mądrze to już na dwoje babka wdrożyła
A czy mądrze to już na dwoje babka wdrożyła
- kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Przemo, przeciez sam wiesz ze ta hamownia inaczej nie mierzy Wrzuc wykres H2, niech tez zobacza.Speedbike pisze:Nom, tylko skąd Ci się wzięło, że to moc na kole?
- kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Chyba ktos tu popil hehe...
Ale tu jest cos w temacie z cyklu "znalezione przypadkiem" : https://www.youtube.com/watch?v=MHU9pj-xEUY
Ale tu jest cos w temacie z cyklu "znalezione przypadkiem" : https://www.youtube.com/watch?v=MHU9pj-xEUY
- Joker
- Posty: 157
- Rejestracja: 22 wrz 2016, o 20:07
- Motocykl: GSXR 1000 k9
- Imię: Sebastian
- Skąd: Wroclaw
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Juz rok na sucho ,moze dlatego mi sie jebie ,ale ze dociekliwy jestem to: Piszesz w watku ze kawa ma 210 na kole po czym na drugiej stronie watku wklejasz wykres ktory jednoznacznie pokazuje nawet ponad 210 .Na czym ? na silniku ?na kole ? bo jezeli na silniku jest 210 to na kole bedzie tyci mniej .Wiec o co kaman? moze raczysz wytlumaczyc bo tu same barany.Z tego co mi wiadomo ,(ale co ja tam wiem) pomiar z hamowni to min.wynik napedzania przez tylne kolo motocykla walca ktory jest sprzezony z kompem hamowni i na podstawie wielu parametrow wylicza kw/km.nm. Nie jest to moc silnika ,to moc i moment ktory przekazuje kolo motocykla ,a wiadomo ze po drodze sa straty .Liczac straty w okolicach 10%,tolerancja pomiarow -7-13 %, na silniku jest 232km.Mozesz ta kawa smialo leciec na TT moze ich czegos nauczysz.
P.S Jak sie zarejstrowalem na tym forum,troche czytalem ,i widzialem jak kilka osob sie z Toba napierdala slownie .Wczesniej tak bardzo nie zwracalem na to uwagi,ale w tej chwili nie sposob.Dla niektorych wielka trudnosc stwarza przyznanie sie czasami do bledu .Zwlaszcza gdy jest sie nieomylnym.
P.S Jak sie zarejstrowalem na tym forum,troche czytalem ,i widzialem jak kilka osob sie z Toba napierdala slownie .Wczesniej tak bardzo nie zwracalem na to uwagi,ale w tej chwili nie sposob.Dla niektorych wielka trudnosc stwarza przyznanie sie czasami do bledu .Zwlaszcza gdy jest sie nieomylnym.
Wodka z cola nie rozwiarze twoich problemow , ale z drugiej strony sama cola tez nie
- greg87c
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 29 sty 2017, o 15:13
- Motocykl: Suzuki GSX-R 1000 K8
- Wymarzony motocykl: BMW s1000RR
- Imię: Grzegorz
- Skąd: Terespol
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
Przeczytałem ten temat i faktycznie fajny ten gixx, i wg tego co ten gość napisał to zmienił bardzo dużo w tym moto i uzyskał moc na kole rzędu 181KM, napisał również że nie ma co się czarować i moc na kole w bmw s1000rr w najlepszym wypadku wynosi ok 186KM, więc zastanawia mnie co za bestia siedzi w twojej kawie...kaczan pisze:A ze to forum gsxra to tu sobie poczytajcie o jednym takim Suzuki http://tinyurl.com/lzt6unw
'' 2 jest pierwszym przegranym''- Ayrton Senna
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 21:23
- Motocykl: Suzuki SV 650
- Wymarzony motocykl: Suzuki SV 1000
- Imię: Norbert
- Skąd: Kuj-pomorskie
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
ehhh tak sie naśmiewacie z tego kaczana, ale coś w tym jest, bo się dobijam do niego o moto a on nic, jak kamień w wode
- kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"
^^ Napisalem Ci pm z namiarami Norbercie juz jakis czas temu.
Czepiacie sie banalow byle wtracic choc 2 grosze mimo ze o profesjonalnym tuningu ani o budowie i zasadzie dzialania hamowni zapewne wiekszosc z was nie ma nawet zielonego pojecia Bylo chodzic do szkoly i uczyc sie pilnie albo zostac mechanikiem, ja nie jestem tu po to zeby was edukowac. Joker - z pobywania tutaj mam ubaw po pachy wiec poki jeszcze chce mi sie cos tu wrzucic, to czasem cos podpowiem lub napisze za to inni chyba przyjeli haslo "Nie znam sie, ale sie wypowiem". Typowe
qubis pewnie jak widzi z odleglosci 10cm wykres z moca i momentem podanymi "na kole", to dalej nie wierzy. A moze nawet nie rozroznia wynikow miedzy kolem a walem no to co biedakowi zostalo oprocz szydery
Przemo - wrzuc im wykres BMW Szkopka, zdaje sie tez miales ja u siebie na pomiarze, prawda? Pewnie tez wysmieja.. Na zdrowie
Czepiacie sie banalow byle wtracic choc 2 grosze mimo ze o profesjonalnym tuningu ani o budowie i zasadzie dzialania hamowni zapewne wiekszosc z was nie ma nawet zielonego pojecia Bylo chodzic do szkoly i uczyc sie pilnie albo zostac mechanikiem, ja nie jestem tu po to zeby was edukowac. Joker - z pobywania tutaj mam ubaw po pachy wiec poki jeszcze chce mi sie cos tu wrzucic, to czasem cos podpowiem lub napisze za to inni chyba przyjeli haslo "Nie znam sie, ale sie wypowiem". Typowe
qubis pewnie jak widzi z odleglosci 10cm wykres z moca i momentem podanymi "na kole", to dalej nie wierzy. A moze nawet nie rozroznia wynikow miedzy kolem a walem no to co biedakowi zostalo oprocz szydery
Przemo - wrzuc im wykres BMW Szkopka, zdaje sie tez miales ja u siebie na pomiarze, prawda? Pewnie tez wysmieja.. Na zdrowie