Strona 2 z 3

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 13 maja 2017, o 22:20
autor: MrTrash
norbertsv650 pisze:O jakie wykresy Wam chodzi? kolego kaczan, co z tymi motocyklami? Widzę że się pojawiłeś, chyba nie często tutaj przebywasz. Daj mi namiar na fb jeśli masz - będzie wygodniej rozmawiać.
O wykresy z hamowni, bo ciężko jest uwierzyć w te 210KM NA KOLE tylko po wymianie wydechu i strojeniu.

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 13 maja 2017, o 22:29
autor: KubusK
MrTrash pisze:
norbertsv650 pisze:O jakie wykresy Wam chodzi? kolego kaczan, co z tymi motocyklami? Widzę że się pojawiłeś, chyba nie często tutaj przebywasz. Daj mi namiar na fb jeśli masz - będzie wygodniej rozmawiać.
O wykresy z hamowni, bo ciężko jest uwierzyć w te 210KM NA KOLE tylko po wymianie wydechu i strojeniu.
kaczan pisze:Ello

Z gratów m.in. pelny tytanowy Akrap, zawiasy Ohlinsa przód'tył, carbonowe Dymagi itp pierdoły. Silnik jest zmodyfikowany i wystrojony

:
nie tylko z tego co jest napisane,

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 13 maja 2017, o 22:41
autor: MrTrash
KubusK pisze:nie tylko z tego co jest napisane
Ohlinsy i Dymagi nie dodają mocy, chyba że na zasadzie naklejek "+15KM" :lol:

Chciałbym wiedzieć jakie konkretnie modyfikacje były przeprowadzone na silniku, ale od kaczana ciężko jest się dowiedzieć takich rzeczy, bo z tego co zauważyłem lubi się przechwalać co to nie on, a żadnych konkretów nie ma.

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 13 maja 2017, o 23:36
autor: qubis
:lol: Ponad 210 :lol: to będzie ze 240na silniku. No no prawie maszyna na gp albo Tt. Mocne dopalacze musi chopak brać :lol: :lol:

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 14 maja 2017, o 10:53
autor: kaczan
Chrzanicie jak zwykle :) Pisałem że dycha silnik ma równiez zmodyfikowany, co dokładnie było robione, gdzie, przez kogo i za ile, to już Was nie dotyczy, tlumaczyc sie przed Wami z niczego nie musze :P . Pokazalem przyklad ze w Polsce mozna miec fajne moto a nie tylko same zlepione rzezby po 100 kozlach w rowie na Zachodzie, natomiast w kwestii hamowni, "konkret" dla niedowiarków niżej:

Obrazek

8-)

A ze to forum gsxra to tu sobie poczytajcie o jednym takim Suzuki http://tinyurl.com/lzt6unw ;)

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 14 maja 2017, o 16:10
autor: MaciejX
Wrzuć foto całego motocykla, moc konkretna chciałbym kiedys sprawdzić co potrafi ponad 200 kunia w moto, jedyne co mnie wkurza to nie raz nie dwa gadałeś na Kawasaki że to gowno itp a teraz nagle masz kawę? To samo skończ pieprzyć te głupoty o motocyklach po 100 dzwonach a doskonale wiem jakie motocykle kupujesz jakimi handlujesz i jaki był czy tam jest twój gix nówka sztuka a też kupiłeś rozwalonego więc proszę cię nie pisz takich głupot. To że motocykl leżał raz czy dwa wcale go nie skresla z dalszej jazdy i ja i ty doskonale o tym wiemy więc nie pisz jak dzieciak bo stary chłop jesteś i nie wypada

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 14 maja 2017, o 21:35
autor: Speedbike
Nom, tylko skąd Ci się wzięło, że to moc na kole? Nie mówiąc o tym, że nie wiadomo jak czytać te wykresy...
Tłumaczyć mi się oczywiście nie musisz, ale kitów łykać ja też nie muszę, sam rozumiesz :)

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 14 maja 2017, o 22:12
autor: norbertsv650
kaczan pisze:Chrzanicie jak zwykle :) Pisałem że dycha silnik ma równiez zmodyfikowany, co dokładnie było robione, gdzie, przez kogo i za ile, to już Was nie dotyczy, tlumaczyc sie przed Wami z niczego nie musze :P . Pokazalem przyklad ze w Polsce mozna miec fajne moto a nie tylko same zlepione rzezby po 100 kozlach w rowie na Zachodzie, natomiast w kwestii hamowni, "konkret" dla niedowiarków niżej:

Obrazek

8-)

A ze to forum gsxra to tu sobie poczytajcie o jednym takim Suzuki http://tinyurl.com/lzt6unw ;)
Przemek, damy radę coś ogarnąć z tym gixem 750? Czuje że od Ciebie będzie to pewny motocykl. Daj znać na pw

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 14 maja 2017, o 22:24
autor: qubis
Przemek nie czepiaj się chłopaka.. Kaczan Ci odpowie jak mu zapłacisz :lol:
A czy mądrze to już na dwoje babka wdrożyła :P

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 15 maja 2017, o 10:12
autor: kaczan
Speedbike pisze:Nom, tylko skąd Ci się wzięło, że to moc na kole?
Przemo, przeciez sam wiesz ze ta hamownia inaczej nie mierzy :) Wrzuc wykres H2, niech tez zobacza.

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 16 maja 2017, o 17:02
autor: kaczan
Chyba ktos tu popil hehe...

Ale tu jest cos w temacie z cyklu "znalezione przypadkiem" ;) : https://www.youtube.com/watch?v=MHU9pj-xEUY

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 16 maja 2017, o 17:33
autor: Joker
Juz rok na sucho ,moze dlatego mi sie jebie ,ale ze dociekliwy jestem to: Piszesz w watku ze kawa ma 210 na kole po czym na drugiej stronie watku wklejasz wykres ktory jednoznacznie pokazuje nawet ponad 210 .Na czym ? na silniku ?na kole ? bo jezeli na silniku jest 210 to na kole bedzie tyci mniej .Wiec o co kaman? moze raczysz wytlumaczyc bo tu same barany.Z tego co mi wiadomo ,(ale co ja tam wiem) pomiar z hamowni to min.wynik napedzania przez tylne kolo motocykla walca ktory jest sprzezony z kompem hamowni i na podstawie wielu parametrow wylicza kw/km.nm. Nie jest to moc silnika ,to moc i moment ktory przekazuje kolo motocykla ,a wiadomo ze po drodze sa straty .Liczac straty w okolicach 10%,tolerancja pomiarow -7-13 %, na silniku jest 232km.Mozesz ta kawa smialo leciec na TT moze ich czegos nauczysz.


P.S Jak sie zarejstrowalem na tym forum,troche czytalem ,i widzialem jak kilka osob sie z Toba napierdala slownie .Wczesniej tak bardzo nie zwracalem na to uwagi,ale w tej chwili nie sposob.Dla niektorych wielka trudnosc stwarza przyznanie sie czasami do bledu .Zwlaszcza gdy jest sie nieomylnym.

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 16 maja 2017, o 18:07
autor: greg87c
kaczan pisze:A ze to forum gsxra to tu sobie poczytajcie o jednym takim Suzuki http://tinyurl.com/lzt6unw ;)
Przeczytałem ten temat i faktycznie fajny ten gixx, i wg tego co ten gość napisał to zmienił bardzo dużo w tym moto i uzyskał moc na kole rzędu 181KM, napisał również że nie ma co się czarować i moc na kole w bmw s1000rr w najlepszym wypadku wynosi ok 186KM, więc zastanawia mnie co za bestia siedzi w twojej kawie... :-)

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 16 maja 2017, o 21:31
autor: norbertsv650
ehhh tak sie naśmiewacie z tego kaczana, ale coś w tym jest, bo się dobijam do niego o moto a on nic, jak kamień w wode

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 16 maja 2017, o 22:45
autor: kaczan
^^ Napisalem Ci pm z namiarami Norbercie juz jakis czas temu.

Czepiacie sie banalow byle wtracic choc 2 grosze mimo ze o profesjonalnym tuningu ani o budowie i zasadzie dzialania hamowni zapewne wiekszosc z was nie ma nawet zielonego pojecia :) Bylo chodzic do szkoly i uczyc sie pilnie albo zostac mechanikiem, ja nie jestem tu po to zeby was edukowac. Joker - z pobywania tutaj mam ubaw po pachy wiec poki jeszcze chce mi sie cos tu wrzucic, to czasem cos podpowiem lub napisze za to inni chyba przyjeli haslo "Nie znam sie, ale sie wypowiem". Typowe :)

qubis pewnie jak widzi z odleglosci 10cm wykres z moca i momentem podanymi "na kole", to dalej nie wierzy. A moze nawet nie rozroznia wynikow miedzy kolem a walem no to co biedakowi zostalo oprocz szydery :lol:

Przemo - wrzuc im wykres BMW Szkopka, zdaje sie tez miales ja u siebie na pomiarze, prawda? Pewnie tez wysmieja.. Na zdrowie :)