Strona 3 z 4

Re: Aprilia Tuono V4R

: 12 paź 2017, o 15:25
autor: Dgrfst
Austin racing... ponad 3 koła za puszeczkę to nie dla mnie. Będzie jakiś scorpion albo mivv no chyba, że ktoś będzie spieniężał jakiegoś akrapa używkę.
Obrazek
Dzięki szybie można trzymać 160 - 170 km/h będąc wyprostowanym, bez niej było gorzej.

Re: Aprilia Tuono V4R

: 12 paź 2017, o 16:35
autor: Ahmed
To i tak nieźle jak na taką mini owiewkę. Btw. włoszki mają fajne dupy, moto kozak

Re: Aprilia Tuono V4R

: 12 paź 2017, o 17:55
autor: mkr
Moto zajebiste ale mało popularne w polsce wydech lepiej szukać na zagaranicznych portalach albo kupić nówkę na raty :D Tyłek jak RSV4 :D

Re: Aprilia Tuono V4R

: 13 paź 2017, o 16:50
autor: Legut
Zobacz sobie jeszcze na Arrowa: https://www.arrow.it/en/assembled/1473

Re: Aprilia Tuono V4R

: 3 lut 2018, o 19:47
autor: estilete3
kupiłem kiedyś podjebke SC project u chinoli, z czystym sercem mogę powiedzieć, że nie odbiegał od oryginalnego scorpiona też zamontowanego w RSV4.
Porównywaliśmy z kuzynem i kupując droższą wersje wykonana z tytanu wraz z dolotem za około 800 zł można go porównać z każdym ori markowym kominem 8-)

Re: Aprilia Tuono V4R

: 1 maja 2018, o 22:49
autor: Dgrfst
Szukałem wydechu, z dupy napisałem do Dominatora czy mają jakiś tam model w poszyciu satynowym. Piszą, że ten model ma to w standardzie, a jak chcę to za 280 PLN dopłaty jest carbon. No mówię Panie, bierę :D W sumie wyniósł mnie 980 zł za nówkę slip on carbonową, więc chyba spoko. Wykonanie ładne, średnice pasują. Jedynie z opaską mocującą do seta trzeba było się pobawić. Głośność z db killerem jest idealna, nie drażni na trasie, a fajnie mruczy.

Obrazek

Re: Aprilia Tuono V4R

: 2 maja 2018, o 08:55
autor: MaciejX
Dominator się naprawdę fajnie rozwinął i dizajn tłumików robi robotę a te czerwone R oczywiscie przypomina Akrapa z daleka hehe

Re: Aprilia Tuono V4R

: 2 maja 2018, o 11:26
autor: Dgrfst
No i dałem zarobić polskiej firmie :) Jakby ktoś pytał to jest model HP3.

Re: Aprilia Tuono V4R

: 2 maja 2018, o 11:37
autor: ToMsOn
dobrze wygląda nie ma co :) jedynie może lekko przykróciłbym tą śrubę na opasce :mrgreen: a tak to miodzio pasuje moim zdaniem fajnie :D

Re: Aprilia Tuono V4R

: 8 maja 2018, o 09:07
autor: Westbam
Kumpel ma dominatora w SV650 - <3 Cudo to chodzi... (gorzej trochę wygląd wg mnie ale to kwestia gustu).

Fajne sa również tłumiki 2Brothers :)

ps. Skąd wiesz że chinol jest z tytanu? :P Tak napisali i tyle? (zastanawiam się nad wypróbowaniem tłumika z Chin....)

Re: Aprilia Tuono V4R

: 7 cze 2018, o 11:15
autor: TheSaint
Cześć! Właśnie kupiłem aprille tuono w stanach.
Na GSXR mam już kupców więc niedługo się przesiądę na w/w.
Zadowolony jesteś z tego motocykla? Jakaś mała opinia? :D

Re: Aprilia Tuono V4R

: 7 cze 2018, o 14:11
autor: Dgrfst
Mam go od lipca tamtego roku, zrobiłem ok. 6 tys km, póki co żadnych niespodzianek. Jak sprowadzisz to od razu rób mu kontrolę luzów zaworowych (w jakimś serwisie od włoszczyzn, wymaga to sporo specjalnych narzędzi), bo dużo egzemplarzy wyjeżdżało z fabryki źle ustawionych. U mnie przy 10000, 6 zaworów było poza zakresem. Potem powinien być spokój z tym.
Na minus: 1) spalanie, a raczej mały bak. Roczniki od chyba 2013 miały bak 18,5 litra (starsze ponoć 17), przy spokojnej jeździe starczy to na jakieś 190 km, może 200 jak jedziesz na oparach.

2) Na seryjnym wydechu i seryjnej mapie trochę szarpie (problem chyba wszystkich nowszych moto z Euro 4). Kupujesz kabel do volkswagenów z przejściówką na fiata za 70 PLN i wgrywasz sobie mapę Race od producenta i motocykl robi się płynny jak elektryk. Soft jest za darmo, mapy krążą po zagranicznych forach. Przy okazji masz sprzęt do ew. diagnostyki.

3) Światła długie praktycznie nie istnieją. Mijania są w porządku.

4) Przy jeździe w korkach mocno się grzeje, jeden postój na światłach i masz 104 stopnie.

Na plus: dźwięk, dźwięk! Chodzi jak małe ferrari ;) osiągi, wygodna pozycja, wygląd, prowadzenie, hamulce. Jak kupiłeś wersję APRC to docenisz elektronikę, która się przydaje, a jak ktoś jest madafaka to wszystko da się wyłączyć.

Re: Aprilia Tuono V4R

: 7 cze 2018, o 14:15
autor: TheSaint
Dgrfst pisze:Mam go od lipca tamtego roku, zrobiłem ok. 6 tys km, póki co żadnych niespodzianek. Jak sprowadzisz to od razu rób mu kontrolę luzów zaworowych (w jakimś serwisie od włoszczyzn, wymaga to sporo specjalnych narzędzi), bo dużo egzemplarzy wyjeżdżało z fabryki źle ustawionych. U mnie przy 10000, 6 zaworów było poza zakresem. Potem powinien być spokój z tym.
Na minus: 1) spalanie, a raczej mały bak. Roczniki od chyba 2013 miały bak 18,5 litra (starsze ponoć 17), przy spokojnej jeździe starczy to na jakieś 190 km, może 200 jak jedziesz na oparach.

2) Na seryjnym wydechu i seryjnej mapie trochę szarpie (problem chyba wszystkich nowszych moto z Euro 4). Kupujesz kabel do volkswagenów z przejściówką na fiata za 70 PLN i wgrywasz sobie mapę Race od producenta i motocykl robi się płynny jak elektryk. Soft jest za darmo, mapy krążą po zagranicznych forach. Przy okazji masz sprzęt do ew. diagnostyki.

3) Światła długie praktycznie nie istnieją. Mijania są w porządku.

4) Przy jeździe w korkach mocno się grzeje, jeden postój na światłach i masz 104 stopnie.

Na plus: dźwięk, dźwięk! Chodzi jak małe ferrari ;) osiągi, wygodna pozycja, wygląd, prowadzenie, hamulce. Jak kupiłeś wersję APRC to docenisz elektronikę, która się przydaje, a jak ktoś jest madafaka to wszystko da się wyłączyć.
Plus taki że to stany więc mapa może być inna bo normy euro 4 tam nie obowiązują:) ale sprawdzę, po czym rozpoznać wersję? czym się różnią?

Re: Aprilia Tuono V4R

: 7 cze 2018, o 14:20
autor: Dgrfst
Tam też są normy emisji, a wersje z kalifornii maję jeszcze taki dupny baniak przy chłodnicy (evap canister czy jakoś tak).
Aprc z zewnątrz.. gdzieś jest jakaś mała naklejka chyba przy przednich lampach, no i jak masz wersje z abs to widać wieniec wieloma dziurkami na kołach. Jak masz abs to na 90% masz też aprc.

Re: Aprilia Tuono V4R

: 7 cze 2018, o 14:22
autor: TheSaint
Dgrfst pisze:Tam też są normy emisji, a wersje z kalifornii maję jeszcze taki dupny baniak przy chłodnicy (evap canister czy jakoś tak).
Aprc z zewnątrz.. gdzieś jest jakaś mała naklejka chyba przy przednich lampach, no i jak masz wersje z abs to widać wieniec wieloma dziurkami na kołach. Jak masz abs to na 90% masz też aprc.
Jest ABS, quickshifter i jakies jeszcze systemy :) skocze ją jutro zobaczyć bo jest u mojego speca w tarnowie już:)