GSX-R 600 Srad 1998 - początek przygody
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Na tym stalowym oplocie hamuje naprawdę wystarczająco. Stopali nie próbowałem robić, więc się nie wypowiem tu
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 20 cze 2013, o 20:34
- Motocykl: srad
- Wymarzony motocykl: niebieska kawa
- Imię: Alex
- Skąd: Lbn
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Fajnie pucujesz tego dziadka.
Pozdr
Pozdr
- piotrek7714
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 cze 2011, o 10:17
- Motocykl: gsxr 750 95r
- Imię: Piotr
- Skąd: ELW
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
po co kupujecie chinskie akrapy itp? mozna dostac w tym hajsie cos markowego/uzywanego/gorszeog.
dla mniet o takie, NIE STAC MNIE, ale kupie chinola zeby mysleli ze mnie stac. Brakuje scierania slajderow szlifierka.
dla mniet o takie, NIE STAC MNIE, ale kupie chinola zeby mysleli ze mnie stac. Brakuje scierania slajderow szlifierka.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
No to znajdź używany, markowy amortyzator skrętu z regulacją, za 180zł. Powodzeniakai pisze:po co kupujecie chinskie akrapy itp? mozna dostac w tym hajsie cos markowego/uzywanego/gorszeog.
Z podróbkami Akrapów sytuacja ma się trochę inaczej, bo w tej kasie (400zł) można już spokojnie kupić dobry sportowy tłumik w używce
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
niektorych rzeczy z chin sie nie kupuje. obys sie nie przekonal dlaczego.
powodzenia
powodzenia
- bajzel
- Nowy
- Posty: 37
- Rejestracja: 8 kwie 2016, o 20:04
- Motocykl: Gsxr1000K2Husqvarna te610
- Imię: RAdek
- Skąd: nakło nad notecią
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
jestem podobnego zdania z chin można kupić klakson lub lusterko ale amor skrętu to bym nie ryzykował niech nie daj boże się zatnie strach pomyśleć co będzie dalej A wiadomo jak jest z jakością rzeczy z chinkai pisze:niektorych rzeczy z chin sie nie kupuje. obys sie nie przekonal dlaczego.
powodzenia
-
- Posty: 343
- Rejestracja: 23 sie 2013, o 17:03
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 200km :)
- Imię: Bartek
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
tak wgl to nie wiem po co Ci amorek skrętu w sradzie w życiu nie miałem na swoim shimmy i raczej nie będę miał z tego co czuje
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Rozumiem wasz punkt widzenia. Też się zastanawiałem, czy może się zaciąć ale na logikę, to jak już, to pęknie przy mocowaniu/puści uszczelnienie i wyjdzie na to jakby wcale amora nie byłobajzel pisze:jestem podobnego zdania z chin można kupić klakson lub lusterko ale amor skrętu to bym nie ryzykował niech nie daj boże się zatnie strach pomyśleć co będzie dalej A wiadomo jak jest z jakością rzeczy z chinkai pisze:niektorych rzeczy z chin sie nie kupuje. obys sie nie przekonal dlaczego.
powodzenia
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
- Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
- Imię: Mateusz
- Skąd: Gdynia
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Wyswietlacz biegow z Chin? Masz jakis link do niego? Montaz bulka z maslem czy raczej wyzwanie?
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Nie z Chin, to taki: http://www.robgie.pl/index.php?id_produ ... er=productWyswietlacz biegow z Chin? Masz jakis link do niego?
Polecam, bo instrukcja montażu od sprzedającego jest czytelna i jakość samego wyświetlacza na bardzo dobrym poziomie.
Piny w czujniku luzu są już zrobione, jedyna trudna robota to wyskrobanie tego plastiku którym zalany jest czujnik, tak żeby czegoś nie uszkodzićMontaz bulka z maslem czy raczej wyzwanie?
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Witam po przerwie,
W końcu zebrałem się do tego, żeby oddać motocykl do znajomego lakiernika. Została pomalowana czacha - miała pozdzierane brzegi i brakowało białego obramowania reflektora. Następnie została polakierowana częściowo lewa owiewka - poprzedni właściciel pomalował ją.. pędzlem. Koloru niestety nie udało się dobrać idealnie, ale i tak jest sto razy lepiej niż było. Do tego jeszcze zostały domalowane brakujące paski na łączniku tylnego zadupka. Do kompletu zamówiłem też kilka naklejek - K&N, Yoshimura, NGK, Magneti Marelli, Motul, Michelin. Następnie cały lakier został wypolerowany i nawoskowany. Tak to teraz wygląda:
Ze spraw mechanicznych - stwierdziłem, że poprzedni mechanik się nie popisał i oddałem motocykl do innego polecanego.
Zostały w końcu prawidłowo zsynchronizowane gaźniki, dawka paliwa wzbogacona podniesieniem iglicy o 1 ząbek i wykręceniem śrubek mieszanki o jeden obrót więcej względem serwisówki. Do tego sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe. Przy okazji sprawdzony rozrząd - jest ok, jednak okazało się, ze jest założony napinacz manualny i zastanawiam się, czy nie wymienić go na fabryczny? Dodam, że robię bardzo, bardzo małe przebiegi
Został też wymieniony olej na Motul 5100 10W40 i wymienione przednie tarcze, gdyż jedna była krzywa.
Aktualnie szukam też nowego tłumika - jakaś używka dobrej firmy, byle z wyjowanym db-killerem
Pozdro
W końcu zebrałem się do tego, żeby oddać motocykl do znajomego lakiernika. Została pomalowana czacha - miała pozdzierane brzegi i brakowało białego obramowania reflektora. Następnie została polakierowana częściowo lewa owiewka - poprzedni właściciel pomalował ją.. pędzlem. Koloru niestety nie udało się dobrać idealnie, ale i tak jest sto razy lepiej niż było. Do tego jeszcze zostały domalowane brakujące paski na łączniku tylnego zadupka. Do kompletu zamówiłem też kilka naklejek - K&N, Yoshimura, NGK, Magneti Marelli, Motul, Michelin. Następnie cały lakier został wypolerowany i nawoskowany. Tak to teraz wygląda:
Ze spraw mechanicznych - stwierdziłem, że poprzedni mechanik się nie popisał i oddałem motocykl do innego polecanego.
Zostały w końcu prawidłowo zsynchronizowane gaźniki, dawka paliwa wzbogacona podniesieniem iglicy o 1 ząbek i wykręceniem śrubek mieszanki o jeden obrót więcej względem serwisówki. Do tego sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe. Przy okazji sprawdzony rozrząd - jest ok, jednak okazało się, ze jest założony napinacz manualny i zastanawiam się, czy nie wymienić go na fabryczny? Dodam, że robię bardzo, bardzo małe przebiegi
Został też wymieniony olej na Motul 5100 10W40 i wymienione przednie tarcze, gdyż jedna była krzywa.
Aktualnie szukam też nowego tłumika - jakaś używka dobrej firmy, byle z wyjowanym db-killerem
Pozdro