Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 mar 2015, o 14:43
- Motocykl: GSXR-1000 K6
- Imię: Piotr
- Skąd: WGM
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Witam,
Pomyślałem, że skoro Gixer cały czas mniej lub bardziej był na forum to postanowiłem założyć mu tutaj galerię
Suzuki wcześniej w posiadaniu użytkownika Czochu, a jeszcze wcześniej Matix19.
Moto kupione w niedzielę, 8 maja, w sobotę sprzedałem swój poprzedni motocykl - ZX10R 3 gen - 2009r.
Wyglądała tak:
Kawa latała świetnie, jeździłem nią cały sezon, poprzednia moja 10tka to był 1gen w którym niestety mi pękła rama - był to rok 2010. W maju 2015 po 5 latach przerwy z moto postanowiłem rozpocząć temacik na nowo bo już nie mogłem wytrzymać Kupiona z przebiegiem 11tys km, zrobiłem nią 8tys km przez około rok.
Miała 2 ząbki więcej z tyłu, przelotowy wydech, filtr K&N i wywalone 2gie przepustnice - to była petarda niesamowita...
Ale do rzeczy.. Po sprzedaży Kawy, pomyślałem, że może warto sprawdzić czy to prawda co tyle osób zachwala apropo modelu k5-k6 i już w dniu sprzedaży szukałem jakiegoś ciekawego egzemplarza, lecz tego jest jak na lekarstwo.. raptem 3-6 egzemplarzy na allegro i olx, z czego prawie wszystkie to jakieś totalne ulepy i poklejeńce.. Ogłoszenie na olx.. widzę k6 z kuframi, no trochę zabawne
Przeczytałem wszystko, zadzwoniłem, umówiłem się obejrzeć Gixerka i w sumie poza tym, że brudny to wszystko mi pasowało, motocykl ogólnie zadbany, przebieg 46tys.. Trochę mnie to odstraszyło, ale wszystko pracowało ładnie więc w poniedziałek moto już było moje
Oto kilka zdjęć po wyczyszczeniu motocykla
Motocykl posiada:
-Tłumik końcowy Yoshimura - nawet nie wiem jaki to model
-Filtr powietrza - Sprint Filter
-Power Commandera - Wyleci na pewno i będzie coś wgrane najmocniejszego co się da przez Carry'ego.
-Krótkie klamki
-Crashpady Womet Tech
-Stalowy oplot z przodu wraz z zaciskami z RN12
-Akcesoryjne mocowanie tablicy rejestracyjnej
-Sportowe Sety Sato Racing
-Błotnik tylny oklejony Carbonem - ale chyba wyleci i będzie coś prawdziwego Carbonowego
-Akcesoryjna szybka przednia Puig
-Przyciemnione kierunkowskazy przednie w lusterkach.
Od razu po kupnie
-wyleciały stompgripy, których osobiście nie znoszę
-wyleciały wszelkiego rodzaju naklejki poza seryjnymi - no oprócz jednej - TRZEBA ZAPIERDALAĆ zostaje
-moto gruntownie doczyszczone i wyregulowany zawias pode mnie, 72kg masy, lubię jak moto jest twarde, nie może być łajba.
-sprawdzone wszystkie elementy motocykla, dokręcenie śrubek, mniejszych i większych.
Moto rzeczywiście raczej nigdy nie rzeźbione i w fajnym stanie.
W najbliższym czasie wleci
-Nakładka na siedzenie pasażera - mam dzieję, dziś lub jutro
-Odkręcam sety pasażera - od razu zadupek bez nich będzie wyglądał na malutki i zgrabny, szczególnie z nakładką
-Krótki wydech na samym dole - pusty opór przelot - ma być ryk To lubię
-Xenony w światła mijania i drogowe
-Nowe klocki na przód - Czerwone Brembo.
Pozdrawiam!
Pomyślałem, że skoro Gixer cały czas mniej lub bardziej był na forum to postanowiłem założyć mu tutaj galerię
Suzuki wcześniej w posiadaniu użytkownika Czochu, a jeszcze wcześniej Matix19.
Moto kupione w niedzielę, 8 maja, w sobotę sprzedałem swój poprzedni motocykl - ZX10R 3 gen - 2009r.
Wyglądała tak:
Kawa latała świetnie, jeździłem nią cały sezon, poprzednia moja 10tka to był 1gen w którym niestety mi pękła rama - był to rok 2010. W maju 2015 po 5 latach przerwy z moto postanowiłem rozpocząć temacik na nowo bo już nie mogłem wytrzymać Kupiona z przebiegiem 11tys km, zrobiłem nią 8tys km przez około rok.
Miała 2 ząbki więcej z tyłu, przelotowy wydech, filtr K&N i wywalone 2gie przepustnice - to była petarda niesamowita...
Ale do rzeczy.. Po sprzedaży Kawy, pomyślałem, że może warto sprawdzić czy to prawda co tyle osób zachwala apropo modelu k5-k6 i już w dniu sprzedaży szukałem jakiegoś ciekawego egzemplarza, lecz tego jest jak na lekarstwo.. raptem 3-6 egzemplarzy na allegro i olx, z czego prawie wszystkie to jakieś totalne ulepy i poklejeńce.. Ogłoszenie na olx.. widzę k6 z kuframi, no trochę zabawne
Przeczytałem wszystko, zadzwoniłem, umówiłem się obejrzeć Gixerka i w sumie poza tym, że brudny to wszystko mi pasowało, motocykl ogólnie zadbany, przebieg 46tys.. Trochę mnie to odstraszyło, ale wszystko pracowało ładnie więc w poniedziałek moto już było moje
Oto kilka zdjęć po wyczyszczeniu motocykla
Motocykl posiada:
-Tłumik końcowy Yoshimura - nawet nie wiem jaki to model
-Filtr powietrza - Sprint Filter
-Power Commandera - Wyleci na pewno i będzie coś wgrane najmocniejszego co się da przez Carry'ego.
-Krótkie klamki
-Crashpady Womet Tech
-Stalowy oplot z przodu wraz z zaciskami z RN12
-Akcesoryjne mocowanie tablicy rejestracyjnej
-Sportowe Sety Sato Racing
-Błotnik tylny oklejony Carbonem - ale chyba wyleci i będzie coś prawdziwego Carbonowego
-Akcesoryjna szybka przednia Puig
-Przyciemnione kierunkowskazy przednie w lusterkach.
Od razu po kupnie
-wyleciały stompgripy, których osobiście nie znoszę
-wyleciały wszelkiego rodzaju naklejki poza seryjnymi - no oprócz jednej - TRZEBA ZAPIERDALAĆ zostaje
-moto gruntownie doczyszczone i wyregulowany zawias pode mnie, 72kg masy, lubię jak moto jest twarde, nie może być łajba.
-sprawdzone wszystkie elementy motocykla, dokręcenie śrubek, mniejszych i większych.
Moto rzeczywiście raczej nigdy nie rzeźbione i w fajnym stanie.
W najbliższym czasie wleci
-Nakładka na siedzenie pasażera - mam dzieję, dziś lub jutro
-Odkręcam sety pasażera - od razu zadupek bez nich będzie wyglądał na malutki i zgrabny, szczególnie z nakładką
-Krótki wydech na samym dole - pusty opór przelot - ma być ryk To lubię
-Xenony w światła mijania i drogowe
-Nowe klocki na przód - Czerwone Brembo.
Pozdrawiam!
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 mar 2015, o 14:43
- Motocykl: GSXR-1000 K6
- Imię: Piotr
- Skąd: WGM
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Kawa
-silnik petarda, o wiele więcej wigoru niż w K6
-precyzyjniejsza i lepsza skrzynia biegów
-lepsza pozycja za kierownicą - wyższa. Ja tak osobiście wolę
-hamulce mocne, mega zajebiście dozowalne ale siła hamowania mogła być wyższa..
-wstaje na gumę moment
-zawiaszenie beton lub kamień
Gix
-zdecydowanie lepsze prowadzenie
-lepsze hamulce - ale w kawie nie miałem stalowego oplotu
-mniej mecząca pozycja ale tez mniej sportowa
-jakoś wykonania plastików gixa nie ma polotu w ogóle do jakości kawasaki.
-mniej czytelne zegary niż w gixie, ale na to się mało zwraca uwagę
W dużym skrócie
-silnik petarda, o wiele więcej wigoru niż w K6
-precyzyjniejsza i lepsza skrzynia biegów
-lepsza pozycja za kierownicą - wyższa. Ja tak osobiście wolę
-hamulce mocne, mega zajebiście dozowalne ale siła hamowania mogła być wyższa..
-wstaje na gumę moment
-zawiaszenie beton lub kamień
Gix
-zdecydowanie lepsze prowadzenie
-lepsze hamulce - ale w kawie nie miałem stalowego oplotu
-mniej mecząca pozycja ale tez mniej sportowa
-jakoś wykonania plastików gixa nie ma polotu w ogóle do jakości kawasaki.
-mniej czytelne zegary niż w gixie, ale na to się mało zwraca uwagę
W dużym skrócie
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Jeden i drugi bardzo fajny sprzęt ale co do hebli to osobiście nie ma gix nawet porównania do kawy
Może płyn miałeś jakiś stary bo generalnie każdy gix ma słabe heble
No i inna sprawa zaciski w gixie masz monobloki od R1
Nic bym w tym gixie nie zmieniał może jedynie ta nakładka bo tak to petarda A wyrzucając mu wygar ucinasz mu jajca
Może płyn miałeś jakiś stary bo generalnie każdy gix ma słabe heble
No i inna sprawa zaciski w gixie masz monobloki od R1
Nic bym w tym gixie nie zmieniał może jedynie ta nakładka bo tak to petarda A wyrzucając mu wygar ucinasz mu jajca
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 mar 2015, o 14:43
- Motocykl: GSXR-1000 K6
- Imię: Piotr
- Skąd: WGM
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Ja mówie o obecnym, bo poza tym żadnego innego nie miałem Tu zaciski od r1 i stalowy oplot hamuje świetnie.. U mnie była total seria w kawie
On i tak nie ma kata i jest wystrojony pod przelot
A ja sobie go i tak sam wystroje pod ten cały setup który będzie miał.
Doposażę go, polatam trochę i pójdę w kolejne moto którego nigdy miałem, a zawsze chciałem mieć
On i tak nie ma kata i jest wystrojony pod przelot
A ja sobie go i tak sam wystroje pod ten cały setup który będzie miał.
Doposażę go, polatam trochę i pójdę w kolejne moto którego nigdy miałem, a zawsze chciałem mieć
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
no wiem o czym mówisz ale fajne jest to że zobacz sam jaka rozbieżność
a czemu stompy wywaliłeś ? nie kumammatix19 pisze:Hamulce dużo fajniejsze, mimo że tam miałem zaciski od R1 to tu jest klamka miększa ale są mocniejsze i ogólnie dużo lepiej hamują
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 mar 2015, o 14:43
- Motocykl: GSXR-1000 K6
- Imię: Piotr
- Skąd: WGM
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Faktycznie Ale ja miałem z przodu opone nienajświeższą w swojej 10tce.. To też na pewno ma duży wpływ.. Płyn był nowy zalany w 2015.
Nie lubie stompgripów, były nieładne pożółknięte i starte trochę. Bak jest piękny, ma śliczny lakier i nie jest porysowany i mi się to bardziej podoba
Nie lubie stompgripów, były nieładne pożółknięte i starte trochę. Bak jest piękny, ma śliczny lakier i nie jest porysowany i mi się to bardziej podoba
- matix19
- Posty: 1034
- Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
- Motocykl: ZX10R 3gen
- Wymarzony motocykl: RSV4
- Imię: Mateusz
- Skąd: Ostrołęka
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
To ja napiszę o swoich spostrzeżeniach
Kawa -silnik petarda, o wiele więcej wigoru niż w K6
-precyzyjniejsza i lepsza skrzynia biegów
to prawda, dół pizda ale jak sie wkręci to łeb urywa
-lepsza pozycja za kierownicą - wyższa. Ja tak osobiście wolę
dla mnie jest gorzej, siedzi się jak na kozie, w trasę bardziej niewygodna ale w zakrętach dzięki temu już jest mi fajniej
-hamulce mocne, mega zajebiście dozowalne ale siła hamowania mogła być wyższa..
hamulce lepsze niż w gixxie, ta dozowalnośś jest mega, ja mam oploty
-wstaje na gumę moment
no ciężko jest ją przy ziemii ustawić
-zawiaszenie beton lub kamień
po ustawieniu, seryjnie jak tapczan, za miękko szczególnie przód
Gix
-zdecydowanie lepsze prowadzenie
bardziej wzorowe idzie jak po sznurku, kawa bardziej nerwowa ale czuje że nią lepszy czas bym wykręcił na torze
-lepsze hamulce - ale w kawie nie miałem stalowego oplotu
-mniej mecząca pozycja ale tez mniej sportowa
-jakoś wykonania plastików gixa nie ma polotu w ogóle do jakości kawasaki
właśnie kawa to delikatna zabaweczka, i wogóle jak to jest pojebanie poskręcane, jest kilka fajnych rozwiązań ale ogólnie grubo przegrywa z gixxami
-mniej czytelne zegary niż w gixie, ale na to się mało zwraca uwagę
kawa ma mega jebitnie czytelne zegary w tym modelu
Jak widać dwie osoby które dosiadały te same motocykle a kompletne inne zdania, kolega jest zakochany w kawach a ja w gixxach pewnie dlatego i chyba obaj mamy nie małe doświadczenie więc coś obiektywnego możemy powiedzieć.
I patrzcie gixx 50k przebiegu praktycznie w idealnej kondycji, i tylko mała parkingówka po której ślady trzeba pokazywać palcami. Cieszy mnie to że dalej jeździ i ma się dobrze
Pozdro Piotrek
A tu jeszcze jak latał pod dupskiem u mnie
Kawa -silnik petarda, o wiele więcej wigoru niż w K6
-precyzyjniejsza i lepsza skrzynia biegów
to prawda, dół pizda ale jak sie wkręci to łeb urywa
-lepsza pozycja za kierownicą - wyższa. Ja tak osobiście wolę
dla mnie jest gorzej, siedzi się jak na kozie, w trasę bardziej niewygodna ale w zakrętach dzięki temu już jest mi fajniej
-hamulce mocne, mega zajebiście dozowalne ale siła hamowania mogła być wyższa..
hamulce lepsze niż w gixxie, ta dozowalnośś jest mega, ja mam oploty
-wstaje na gumę moment
no ciężko jest ją przy ziemii ustawić
-zawiaszenie beton lub kamień
po ustawieniu, seryjnie jak tapczan, za miękko szczególnie przód
Gix
-zdecydowanie lepsze prowadzenie
bardziej wzorowe idzie jak po sznurku, kawa bardziej nerwowa ale czuje że nią lepszy czas bym wykręcił na torze
-lepsze hamulce - ale w kawie nie miałem stalowego oplotu
-mniej mecząca pozycja ale tez mniej sportowa
-jakoś wykonania plastików gixa nie ma polotu w ogóle do jakości kawasaki
właśnie kawa to delikatna zabaweczka, i wogóle jak to jest pojebanie poskręcane, jest kilka fajnych rozwiązań ale ogólnie grubo przegrywa z gixxami
-mniej czytelne zegary niż w gixie, ale na to się mało zwraca uwagę
kawa ma mega jebitnie czytelne zegary w tym modelu
Jak widać dwie osoby które dosiadały te same motocykle a kompletne inne zdania, kolega jest zakochany w kawach a ja w gixxach pewnie dlatego i chyba obaj mamy nie małe doświadczenie więc coś obiektywnego możemy powiedzieć.
I patrzcie gixx 50k przebiegu praktycznie w idealnej kondycji, i tylko mała parkingówka po której ślady trzeba pokazywać palcami. Cieszy mnie to że dalej jeździ i ma się dobrze
Pozdro Piotrek
A tu jeszcze jak latał pod dupskiem u mnie
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 mar 2015, o 14:43
- Motocykl: GSXR-1000 K6
- Imię: Piotr
- Skąd: WGM
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Obrazeczka nie ma
Cóż, to fakt, ja zakochany w Kawach od zawsze... Jeżdżę od sezonu 2007.. do 2010.. Wtedy tak: r6 '01->636 '03/R1 '03 (2 moto w garażu)->r6 '04>r1 '03>zx10r '04.
2015-2016: zx10r '09 no i obecny gix..
Pierwsze w życiu suzuki, ale też co motocykl to inaczej jeździ, inne dotarcie materiałów, inne oleje płyny - ja miałem w kawie mega sportowy olej w lagach i twardsze torowe sprężyny.. Bez żadnej ściemy to mówie..
Wykonanie mojej kawy i wszystkich plastików mega solidne i sztywne.. W Gixie zadupek np to porażka..
Ale jestem zadowolony
Dziś już wleciały nowe klocki i nakładka na zadupek w malowaniu silver/grey z wersji USA, w oryginalnym stanie niemalowana - wygląda moto świetnie!
Cóż, to fakt, ja zakochany w Kawach od zawsze... Jeżdżę od sezonu 2007.. do 2010.. Wtedy tak: r6 '01->636 '03/R1 '03 (2 moto w garażu)->r6 '04>r1 '03>zx10r '04.
2015-2016: zx10r '09 no i obecny gix..
Pierwsze w życiu suzuki, ale też co motocykl to inaczej jeździ, inne dotarcie materiałów, inne oleje płyny - ja miałem w kawie mega sportowy olej w lagach i twardsze torowe sprężyny.. Bez żadnej ściemy to mówie..
Wykonanie mojej kawy i wszystkich plastików mega solidne i sztywne.. W Gixie zadupek np to porażka..
Ale jestem zadowolony
Dziś już wleciały nowe klocki i nakładka na zadupek w malowaniu silver/grey z wersji USA, w oryginalnym stanie niemalowana - wygląda moto świetnie!
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 mar 2015, o 14:43
- Motocykl: GSXR-1000 K6
- Imię: Piotr
- Skąd: WGM
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Wczoraj doszła do mnie paczka z nakładką na siedzenie pasażera - kolor identyczny - nigdy nie malowana w świetnym stanie
Wg mnie zadupek prezentuje się o wiele lepiej
Ponadto wleciały klocki Brembo czerwone, o wiele lepiej motocykl hamuje.. Bez urazy - nie wiem kto wymieniał wcześniej ale w porównaniu do tych to była jakaś kupa
A tu przy okazji mój klekot
Dziś wyleciał też PCIII, po wyjęciu którego motocykl jedzie dokładnie tak samo...
Jutro będe miał - mam nadzieję - ciekawą mapę od Carry'ego i z pewnością opiszę wrażenia
Wg mnie zadupek prezentuje się o wiele lepiej
Ponadto wleciały klocki Brembo czerwone, o wiele lepiej motocykl hamuje.. Bez urazy - nie wiem kto wymieniał wcześniej ale w porównaniu do tych to była jakaś kupa
A tu przy okazji mój klekot
Dziś wyleciał też PCIII, po wyjęciu którego motocykl jedzie dokładnie tak samo...
Jutro będe miał - mam nadzieję - ciekawą mapę od Carry'ego i z pewnością opiszę wrażenia
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
46tys przelotu to duzo? trzbea bylo pogadac, zrzucilby ci do 20
ja mam 55 i w lepszym stanie niz 80% tych rocznikow
a e46 tez mam :v, taki zestaw gix + e46 widze modny
ja mam 55 i w lepszym stanie niz 80% tych rocznikow
a e46 tez mam :v, taki zestaw gix + e46 widze modny
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 mar 2015, o 14:43
- Motocykl: GSXR-1000 K6
- Imię: Piotr
- Skąd: WGM
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Kilka nowych zdjęć... Gixer jeździ i ma się świetnie, czekam na zaślepki lusterek ponieważ je zdjąłem z powodu własnego widzi mi się
Ponadto wleciał wydech a raczej puszka z firmy DEWILS Jest BARDZO głośno, ale ja tak lubię Cudowny dźwięk, wyleciały też sety.
Motocykl na biężąco czyściutki i wypucowany wszędzie gdzie się da
Ponadto wleciał wydech a raczej puszka z firmy DEWILS Jest BARDZO głośno, ale ja tak lubię Cudowny dźwięk, wyleciały też sety.
Motocykl na biężąco czyściutki i wypucowany wszędzie gdzie się da
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 20 cze 2013, o 20:34
- Motocykl: srad
- Wymarzony motocykl: niebieska kawa
- Imię: Alex
- Skąd: Lbn
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Dlaczego sprzedałeś kawe?
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 mar 2015, o 14:43
- Motocykl: GSXR-1000 K6
- Imię: Piotr
- Skąd: WGM
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
Trochę się nią już objeździłem Nie przywiązuję się do motocykli zbyt mocno
- Dgrfst
- Posty: 871
- Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
- Motocykl: Aprilia Tuono
- Imię: Olo
- Skąd: pow.Otwocki
Re: Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
A jak będziesz zmieniał pasy bez lusterek?
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.
- faza20
- Posty: 562
- Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
- Motocykl: MT-09
- Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
- Imię: Rafał
- Skąd: Gdańsk