GSX-R 600 SRAD 1997
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
GSX-R 600 SRAD 1997
Siemka, po przygodach na 250ccm nadszedł ten czas i niedawno kupiłem sobie pierwszą wymarzoną 600'tkę
Moja Zuza wygląda tak:
Cieszy mnie, że jest w malowaniu, które nie jest bardzo powszechne i ogólnie potykane wychodziło tylko przez rok z fabryki, więc to na plus(ewentualnie minus, przy poszukiwaniu części )
Oczywiście świeżo po zakupie jestem spłukany, na jakies fajne dodatki kasy brakło już, ale myślę, że to kwestia czasu. Będę chciał zmienić następujące rzeczy:
-dymiona szyba
-klamki na krótkie-sportowe (czarne)
-usunąć denne naklejki alpinestarsa z wahacza i błotnika
-ciężarki wymienić na czarne
-okleić porządnymi naklejkami felgi(komplet na jedno koło takich to 80zł )
-może jakieś inne crashpady
-obszyć siedzenie+wkładki żelowe dla kierownika i pasażerki ;]
-wsadziłbym żarówki dające białe światło - żółte mnie odstrasza
-jak mnie poniesie fantazja, to lusterka też bym wymienił na jakies bardziej sportowe
realizacja planu będzie pewnie rozłożona na dość długi okres czasu, ale nigdzie mi sie nie spieszy
Moja Zuza wygląda tak:
Cieszy mnie, że jest w malowaniu, które nie jest bardzo powszechne i ogólnie potykane wychodziło tylko przez rok z fabryki, więc to na plus(ewentualnie minus, przy poszukiwaniu części )
Oczywiście świeżo po zakupie jestem spłukany, na jakies fajne dodatki kasy brakło już, ale myślę, że to kwestia czasu. Będę chciał zmienić następujące rzeczy:
-dymiona szyba
-klamki na krótkie-sportowe (czarne)
-usunąć denne naklejki alpinestarsa z wahacza i błotnika
-ciężarki wymienić na czarne
-okleić porządnymi naklejkami felgi(komplet na jedno koło takich to 80zł )
-może jakieś inne crashpady
-obszyć siedzenie+wkładki żelowe dla kierownika i pasażerki ;]
-wsadziłbym żarówki dające białe światło - żółte mnie odstrasza
-jak mnie poniesie fantazja, to lusterka też bym wymienił na jakies bardziej sportowe
realizacja planu będzie pewnie rozłożona na dość długi okres czasu, ale nigdzie mi sie nie spieszy
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 lut 2016, o 12:30
- Motocykl: Suzuki Gsx-R 600 k2
- Wymarzony motocykl: R1
- Imię: Arek
- Skąd: Lubawa
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Piękna Maszyna dbaj o Nią i śmigaj ile się da
- pablogixx
- Posty: 1394
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
- Motocykl: yamaha r6 rj09
- Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
- Imię: Paweł
- Skąd: TSZ
- Lokalizacja: Połaniec / Kielce
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Fajny sradzik
- tomekk7
- Posty: 242
- Rejestracja: 21 mar 2015, o 10:20
- Motocykl: 1000 k7
- Imię: tomek
- Skąd: Tychy
- Lokalizacja: śląsk
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Z czasem uda się dodatki zebrać wszystkie jakie zaplanowałeś,sprzęt bardzo fajny .Widzę ,że Ty Czechowice ja Tychy wiec pewnie spotkamy się na trasie;)
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Siema! Widzę, że zaczynamy przygodę od tego samego modelu i z tego samego rocznika
http://img15.hostingpics.net/pics/295771933.jpg
http://img15.hostingpics.net/pics/310524542.jpg
Czy krótkie to bym przemyślał. Też chciałem, ale jak pojeździłem trochę w korkach to stwierdziłem, że ze względu na 'męsko' chodzącą klamkę sprzęgła założę sportowe długie. Ale może ja mam słabą łapę-klamki na krótkie-sportowe (czarne)
Też chciałem! Czyli te po kilka-kilkanaście złotych z Allegro się do niczego nie nadają?-okleić porządnymi naklejkami felgi(komplet na jedno koło takich to 80zł )
Jak będziesz sprzedawał te swoje, to daj znać na PW-może jakieś inne crashpady
Polecam Narva Range Power White, wsadziłem do siebie i wygląda jak ksenon-wsadziłbym żarówki dające białe światło - żółte mnie odstrasza
Też badam temat - najważniejsze, żeby były mocowane w miejscu oryginalnych. Tu gość ma bardzo ładne założone:-jak mnie poniesie fantazja, to lusterka też bym wymienił na jakies bardziej sportowe
http://img15.hostingpics.net/pics/295771933.jpg
http://img15.hostingpics.net/pics/310524542.jpg
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Co do naklejek, to nie kupiłbym takich za 15zł, bo słyszałem, że potem nawet z lakierem mogą schodzić, tak dobrze trzymają
nie mogę znaleźć tych o które mi chodziło, tutaj są trochę tańsze, trochę brzydsze ale generalnie w taką jakość bym celował:
http://allegro.pl/naklejki-paski-na-fel ... 56049.html
Klamki może faktycznie do roważenia, ale argument z korkiem jest trochę inwalidą, bo kto stoi w korkach na moto
Crashpady u mnie są przerysowane(prawy), ale są na końcu listy rzeczy do wymiany
Dzięki za poradę co do żarówek, jak możesz to wrzuć fotki jak to u Ciebie wygląda
A te lusterka - miodzio! Tylko powiedz mi, gdzie takie można dostać
nie mogę znaleźć tych o które mi chodziło, tutaj są trochę tańsze, trochę brzydsze ale generalnie w taką jakość bym celował:
http://allegro.pl/naklejki-paski-na-fel ... 56049.html
Klamki może faktycznie do roważenia, ale argument z korkiem jest trochę inwalidą, bo kto stoi w korkach na moto
Crashpady u mnie są przerysowane(prawy), ale są na końcu listy rzeczy do wymiany
Dzięki za poradę co do żarówek, jak możesz to wrzuć fotki jak to u Ciebie wygląda
A te lusterka - miodzio! Tylko powiedz mi, gdzie takie można dostać
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
To by jeszcze była optymistyczna opcja. Ja bym się bał, że się namęczę z klejeniem, a one odpadnąCo do naklejek, to nie kupiłbym takich za 15zł, bo słyszałem, że potem nawet z lakierem mogą schodzić, tak dobrze trzymają
Jak znasz francuski, to może się dowiesz: http://www.forumgsxr.com/forum/gsxr-600 ... t7343.htmlA te lusterka - miodzio! Tylko powiedz mi, gdzie takie można dostać
-
- Nowy
- Posty: 47
- Rejestracja: 18 paź 2015, o 23:02
- Motocykl: sc44/600k4
- Imię: Adam
- Skąd: Tarnów
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
mój francuski jest słaby i wspomagałem się tranzylatorem .
Z tego co piszę to kupił go z takimi lusterkami i zmienił je wraz z kilkoma innymi elementami .
W nich było niewiele widać i " nie pasują do lini motocykla " .
Z tego co piszę to kupił go z takimi lusterkami i zmienił je wraz z kilkoma innymi elementami .
W nich było niewiele widać i " nie pasują do lini motocykla " .
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Zmieniam plan, krótkich klamek nie kupię, ewentualnie długie sportowe, chociaż nie wiem czy to ma sens
Przejechałem się w paradzie na Pożegnaniu Burej Suki Zimy w Jastrzębiu, a potem ledwo dojechałem do domu, tak mnie bolała ręka od wciskania sprzęgła
Przejechałem się w paradzie na Pożegnaniu Burej Suki Zimy w Jastrzębiu, a potem ledwo dojechałem do domu, tak mnie bolała ręka od wciskania sprzęgła
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 14 maja 2012, o 22:04
- Motocykl: Suzuki GSX-R 1000 K4
- Imię: Grzesiek
- Skąd: Nowa Sól
- Lokalizacja: Nowa Sól
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Zacny sradzik Ja ostatnio zalozylem chinole dlugie i jestem zadowolony
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
69type pisze:Przejechałem się w paradzie na Pożegnaniu Burej Suki Zimy w Jastrzębiu, a potem ledwo dojechałem do domu, tak mnie bolała ręka od wciskania sprzęgła
Niestety, SRADami trzeba latać na długich klamkach
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Ale z czego to wynika? Bo nie ukrywam, ze to irytujace
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 lut 2016, o 12:05
- Motocykl: Gsxr 600 srad
- Imię: Adam
- Skąd: Sosnowiec
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Jak nasmarujesz linke sprzegla dobrze to da sie jezdzic na krotkich.
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Dawno nie pisałem, a chcę żeby temat stał się swoistą historią tego motocykla za mojej kadencji ;]
No więc zmieniłem napęd... postawiłem na niemieckiego producenta JMT, bo w dobrych pieniądzach można mieć złoty łańcuch X-ringowy, o parametrach podobnych do DIDów ;]
Zębatki JT, klasycznie - nie odbiegają niczym od Sunstarów tak rekomendowanych do DIDów
Aktualnie motocykl jest u mechanika. W czasie przejażdżki na jakiejś dziurze prawdopodobnie, jedna z lag wylała olej - zachlapała całą oponę, klocki hamulcowe, tarczę hamulcową... na moje szczęście w nieszczęsciu, stało się to w okolicy mojego mechanika, więc szybki telefon załatwił sprawę.
Do wymiany lecą uszczelniacze...
Następna rzecz must-have to tego motocykla to komplet gum, bo te które mam nadają się już teraz tylko do spalenia... a chwilę jeszcze pewnie na nich pojeżdżę, aż zarobię na komplet Angel ST albo 2CT
No więc zmieniłem napęd... postawiłem na niemieckiego producenta JMT, bo w dobrych pieniądzach można mieć złoty łańcuch X-ringowy, o parametrach podobnych do DIDów ;]
Zębatki JT, klasycznie - nie odbiegają niczym od Sunstarów tak rekomendowanych do DIDów
Aktualnie motocykl jest u mechanika. W czasie przejażdżki na jakiejś dziurze prawdopodobnie, jedna z lag wylała olej - zachlapała całą oponę, klocki hamulcowe, tarczę hamulcową... na moje szczęście w nieszczęsciu, stało się to w okolicy mojego mechanika, więc szybki telefon załatwił sprawę.
Do wymiany lecą uszczelniacze...
Następna rzecz must-have to tego motocykla to komplet gum, bo te które mam nadają się już teraz tylko do spalenia... a chwilę jeszcze pewnie na nich pojeżdżę, aż zarobię na komplet Angel ST albo 2CT
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: GSX-R 600 SRAD 1997
Złoty łańcuch nie jest w niczym mocniejszy od srebrnego Ale jak pasuje do malowania to warto kupić. Różnica to tylko kolor, a różnica w cenie to zazwyczaj jakieś 15-20 zł wiem, bo jestem na świeżo z tematem Szczerze jestem ciekaw jak będzie się ten napęd sprawował co kupiłeś, daj znać po jakimś czasie jak często trzeba naciągać itp.