750 K5 20th Anniversary

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
plarq
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2016, o 13:29
Motocykl: GSX-R 750 K5
Imię: arQ
Skąd: Dublin

750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: plarq » 29 lip 2016, o 00:18

Witam! Czas pokazac swojwego limitowanego gixxera :) Moto przyjechalo z UK w 2009 (byl po szlifie) lecz kupilem go zrobionego i jestem jego 3 wlascicielem od 7 lat. Motor ma przejechane 23 tys i do tej pory sprawowal sie wysmienicie do momentu kiedy kolega (jeszcze chyba kolega) zrobil mu kuku (2 strony do roboty - odbil sie od auta i upadl na lewy bok) :| od tamtej pory dluuugo stal i jak wzialem sie w koncu do roboty okazalo sie ze to nie taka szybka sprawa chcac przywrocic go do stanu pierwotnego. Ponizsze fotki byly robione przed szlifem...

Korzystajac z sytuacji postanowilem zmienic pare rzeczy poniewaz praktycznie wszystko bylo z serii. Tak wiec do tej pory zmienilem:
  1. Olej Motul 7100 10w40 + filtr
  2. Nowe Dunlopy Sportsmarty 2 - przod i tyl
  3. Sportowe lamane klamki + manetki
  4. Felgi pomalowane proszkowo - przod bialy i niebieski tyl
  5. W drodze sa oploty Hel niebieskie z czarnymi koncowkami
W planach(i tu poprosze o jakies podpowiedzi):
  1. Wymiana klockow i plynu hamulcowego - jakie klocki?Tarcze seryjne. Wg producenta DOT4 - obojetnie jaki?
  2. Regeneracja zaciskow + malowanie (jak najlepiej to zrobic)
  3. Zmiana plynu chlodniczego - jaki plyn?
  4. Crashpady i rolki wahacza - zastanawialem sie na womet techami
  5. Ogolne prace konserwacyjne i czyszczenie kazdego zakamarka :)
Dodam jeszcze ze moto nie jezdzi po torze... jak chce polatac i poodkrecac to sam lub 1 dodatkowa osoba i pare obcykanych tras :) I prosze nie smiac sie z moich pytan bo do tej pory moto zawsze ladowalo u mechanika wiec tym razem postanowilem zrobic cos sam i tchnac z moto troche swojego serca :)
https://zapodaj.net/3b8edec58aa53.jpg.html
https://zapodaj.net/d9a86fdd1a4e2.jpg.html
https://zapodaj.net/48f9d79e471fa.jpg.html
https://zapodaj.net/29224183b2958.jpg.html
Na dniach zrobie pare fotek stanu faktycznego (bez naklejek bo tu sie pojawil problem) to wrzuce na forum.

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 29 lip 2016, o 10:55

a kolega czemu nie wziął naprawy na siebie ?? skoro moto uszkodził to powinien go przywrócić do staniu jaki był przed...

kurde zamieniamy się sprzętami i nie ma z tym problemu ale w razie gleby nie wyobrażam sobie żeby koledze kazać to jeszcze wszystko składać malować czy kleić :|
wszystko musiałoby być zrobione na cacy albo nawet odkupiłbym motocykl


Na fotkach był ładny więc ciekawi mnie co z nim wymyśliłeś dalej :)
co do pytan to tak:
nr 1 - dałbym albo zwykły dot 4 motula albo 5.1 no chyba że chcesz coś może bardziej torowego to RBF660 tyle że częstsze wymiany wskazane
nr 2 - zaciski co z nimi że chcesz je malować ?? no ale skoro tak to warto byłoby je rozłożyć na łopatki i dobrze zabezpieczyć aby farbra ci się gdzieś nie dostała w nieodpowiednie szczeliny itp itd Co do wyczyszczenia ich z farby to myślę że to nic trudnego można nawet jakaś szczota druciana na wiertarkę i jedziesz
nr 3 - polecam prestone od siebie ma bardzo dużą granicę zagotowania (129stopni) w porównaniu do innych płynów no chyba że chcesz zaszaleć do może też z motula Motocool (135stopni) ale tutaj cena też już jest jednak inna. Jak jeździsz dużo w mieście to może i warto zainwestować ale na trasy moim zdaniem mija się z celem. Sam mam i używam od lat prestone żeby nie było
nr 4 myślę że są jak najbardziej ok sam posiadam. No ale to już zależny od ciebie i co ci się podoba
nr 5 nafta na wszystko i plak :D nie wiem co dokładnie chciałbyś wyczyścić :)

pozdro

plarq
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2016, o 13:29
Motocykl: GSX-R 750 K5
Imię: arQ
Skąd: Dublin

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: plarq » 29 lip 2016, o 15:05

Z tym kolega to nie do konca tak ze sie wymigal... on pokrywa koszta a ja zajmuje sie organizacja tylko chcialem zrobic to jakos lagodnie zeby nie prowadzic moto do serwisu i na koniec dostac rachunek przewyzszajacy wartosc motoru :D Glownie chodzi o malowanie i naklejki bo reszta to sprawy kosmetyczne (wymiana koncowek kierownicy, lusterka, migacza itd). komplet naklejek w serwisie to ponad 2 tys pln. zamowilem jeden komplet najpierw na ibaju ... przyszly w kolorach winyli (tzw flat) z ktorych byly powycinane. potem komplet na alledrogo... kolorki super bo sitodrukiem robione ale zadna naklejka nie pasowala :D teraz jestem w kropce... mam pomalowane i polakierowane moto i nie mam pojecia gdzie podazyc zeby dostac komplet ktory bylby ok.

Pytanie jeszcze odnosnie klockow hamulcowych ... co kupic zeby nie przeplacic i nie piszczalo i zeby hamowalo :lol: ? jak juz pisalem raczej jazda po miescie i czasem wypad w trase

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 29 lip 2016, o 17:36

No ładna.. była :D Powodzenia w odwzorowaniu sprzęta przy naprawie. Pytałeś o naklejki w grafnecie?
plarq pisze:Pytanie jeszcze odnosnie klockow hamulcowych ... co kupic zeby nie przeplacic i nie piszczalo i zeby hamowalo :lol: ? jak juz pisalem raczej jazda po miescie i czasem wypad w trase
Ja bym brał Vesrah'y. Ale do spokojnej jazdy to co nie kupisz byle były sintery i markowe powinno być ok.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

plarq
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2016, o 13:29
Motocykl: GSX-R 750 K5
Imię: arQ
Skąd: Dublin

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: plarq » 6 sie 2016, o 01:33

Tak wiec narazie wyglada to tak :) Motor przygotowany pod naklejki ktorych nie mam i nie wiem czy nie zmienie planow...
W miedzyczasie zalalem nowy plyn chlodniczy Motula i porzadnie go wyczyscilem jako byl caly zakurzony po wizycie u lakiernika.
Czekam jeszcze na crash pady i rolki wahacza oraz klocki hamulcowe - zamowilem Vesrahy sinterowane jak podpowiedzial kolega Pawlus- popatrzylem poczytalwem i jakosc do ceny jest ok. Jak tylko przyjda zajme sie calym ukladem hamulcowym poczawszy od wymiany przewodow, zalania nowego plynu (Motul Dot4) skonczywszy na rozebraniu zaciskow na czesci pierwsze, wyczyszczeniu ich i pomalowaniu. I tutaj mam pytanko a moze dwa :) Jak najlepiej pomalowac zaciski ? probowac samemu ? dac komus kto to robi ? Malowanie proszkwe czy zwykle ? A i co najwazniejsze czy przy skladaniu ich do kupy bede potrzebowal kompletu nowych uszczelniaczy czy zalezy to od stanu starych ? domyslam sie ze nikt nic z nimi nie robil od nowosci.

Dodatkowo zastanawiam sie nad przyciemniana szyba oraz korka wlewu oleju marki PUIG.
Kolejny update niedlugo :) bede informowal o planach chetnie wyslucham wszelkich opinii

Obrazek
Obrazek

qubis

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: qubis » 6 sie 2016, o 01:37

Caly zakurzony po wizycie u lakiernika...? Qrwa co to za lakiernik

plarq
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2016, o 13:29
Motocykl: GSX-R 750 K5
Imię: arQ
Skąd: Dublin

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: plarq » 6 sie 2016, o 01:46

Niestety to nie Polska :D Na zielonej wyspie musimy sie cieszyc z tego co mamy :P a majstry to co jeden to lepszy wiec wyboru nie ma zbytniego

qubis

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: qubis » 6 sie 2016, o 03:10

plarq pisze:Niestety to nie Polska :D Na zielonej wyspie musimy sie cieszyc z tego co mamy :P a majstry to co jeden to lepszy wiec wyboru nie ma zbytniego
No w sumie jeśli się nie mylę to Irlandia... Wcześniej nie zwróciłem uwagi ja zabudowę :D

mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 6 sie 2016, o 09:59

Ewentualnie Dublin w informacji skad autora tematu moze byc podpowiedzia :lol:

qubis

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: qubis » 6 sie 2016, o 10:12

mennoc pisze:Ewentualnie Dublin w informacji skad autora tematu moze byc podpowiedzia :lol:
:lol:

plarq
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2016, o 13:29
Motocykl: GSX-R 750 K5
Imię: arQ
Skąd: Dublin

Re: 750 K5 20th Anniversary

Nieprzeczytany post autor: plarq » 4 paź 2016, o 23:00

Witam ponownie :)
Maly update po dluzszej przerwie gdyz nie mialem za bardzo czasu bo roboty kupa i takie tam :p Od ostatniego postu w moto zrobilem wszystko co zalozylem tj. wymiana plynu hamulcowego wraz z przewodami HEL, nowe klocki i pelna regeneracja zaciskow (rozebranie na czynniki pierwsze, czyszczenie, malowanie u specjalisty!! :D, wymiana uszczelniaczy). Wlecialy crashe i rolki wahaczy Wometa oraz szyba PUIG'a - wyglada moim zdaniem rewelka ;) Leci juz do mnie komplet naklejek ori z innego modelu. Czas tez chyba wymienic migacze na led'y bo te ori to juz kompletnie do niczego nie pasuja :lol: i pytanko czy ktos moze polecic jakies sprawdzone kierunki tylko nie takie z wisha ale w miare przyzwoite powiedzmy do 200-300pln za komplet ? patrzylem na allu i tyle tego jest ze ciezko cos wybrac z moze ktos cos poleci. Chcialbym zalozyc rowniez blotnik/nadkole na tylny wahacz... gdzie moge znalezc jakies nadkole bo szukam i do k5 nie ma za bardzo chyba ze pasuja od innych modeli?? z gory dzieki za opinie a fotki ponizej ...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ