GSXR K2 1000 by cind12

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 18 lut 2017, o 21:44

Witam, motorek posiadam od grudnia 2016r.
Suzuki GSXR K2 2002r
Pojemność 1000cc
Malowanie najczęściej spotykane niebiesko białe.

Motor nabyłem przypadkowo, w sumie planowałem zakup dopiero przed tym sezonem, ale trafiła się okazja, a że miałem nie daleko pojechałem oglądnąć moto.
Motorek od ponad roku w kraju, przyjechał z Anglii, jestem drugim właścicielem, motor w dość dobrym stanie, brak korozji, malowana była jedynie przednia czacha, tak to reszta elementów w oryginale.

Wyposażenie:
-Klamki krótkie niebieskie
-Wydech przelot oryginał
-Reszta standard.

Co zrobiłem:
-Wymiana świec zapłonowych
-Synchro przepustnic
-Wymiana oleju w silniku na Motul 5100 10W40
-Sprawdzenie i przesmarowanie linki sprzęgła, ponieważ ciężko chodzi.
-Wyczyszczenie mechanizmu linki sprzęgła + regulacja sprzęgła.
-Wymiana rozrusznika (ktoś wpakował z 600).

Co planuje zrobić:
-Wymiana przedniej opony.
-Wymiana uszczelniacza tego wodzika od sprzęgła.
-Ustawienie linek od gazu.
-Wymiana linki sprzęgła na nową.
-Zamontować BiXenon + soczewki.

Na chwile obecna mam tylko jedna fotkę, jak zrobi się cieplej wrzucę więcej ;)
Snapchat-505146046.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

qubis

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: qubis » 18 lut 2017, o 21:52

Do czego byla siekiera :lol: ?

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 19 lut 2017, o 10:05

Nowa metoda odkręcania korka w misce :lol:
Ktoś tak dowalil korek że nie mogłem odkręcić i musiałem się poratować ;)

Awatar użytkownika
Robertgsxr750
Nowy
Nowy
Posty: 22
Rejestracja: 22 lis 2016, o 19:40
Motocykl: suzuki gsxr750k4
Wymarzony motocykl: suzuki gsxr750k4
Imię: Robert
Skąd: Biała Podlaska

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: Robertgsxr750 » 19 lut 2017, o 12:14

Dobry jesteś:) siekierą

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 19 lut 2017, o 13:03

Nie miałem młotka pod ręka, a czas gonił tak wiec użyłem siekierki xd oczywiście bez inwazyjnie :lol:
Ważne że operacja się udała haha

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 28 lut 2017, o 19:48

A wiec tak w ostatnich paru dniach coś tam się działo, małe przygotowania do sezonu.

Miałem małe problemy z paleniem, które zauważyłem podczas zakupu, ale standardowo myśleliśmy że to wina baterii, jak się później okazało bateria była w porządku, po rozebraniu bendiksa i zębatek przenoszących z rozrusznika na wał, wszystko wyglądało ok, bendiks działał prawidłowo, jedna rzecz była wykluczona.
Następnie sprawdziłem czy silnik obraca się swobodnie i tutaj też ślepa uliczka, wszystko było w porządku.

Kolejne kroki skierowałem w stronę kabli zasilających jak i punktu masowego, te sprawdzania też nie przyniosły oczekiwanego rezultatu.

W luźnej rozmowie ze znajomym powiedział że może ktoś wrzucił inny rozrusznik, np z innej pojemności, i w sumie trafił w dziesiątkę, po przeglądnięciu katalogu i sprawdzeniu nr części, okazało się że założony mam rozrusznik z 600cc a nie z 1000cc.

Niby różnica żadna ale jednak, motor kreci o wiele lepiej, i zniknął problem który występował po rozgrzaniu motoru który uniemożliwiał odpalenie.
Fotka do porównania
rozr.jpg
Standardowo jak to w litrze, kosz sprzęgłowy rozwalony, od poprzedniego właściciela dostałem drugi kompletny kosz z tarczami, rozebrałem go żeby sprawdzić jego stan, ale niestety nie nadaje się on do montażu, próbuje ogarnąć kogoś kto robi odlewy żeby odlać kosz z innego materiału, ostatecznie jeśli mi się nie uda tego zgrać to będę uderzał do Michała Szramy z regeneracja, objawy standardowe, wibracje, szarpanie, ciężko działa sprzęgło, i dzwonienie sprężyn.
kosz.jpg
W miedzy czasie oczywiście wyczyściłem łańcuch, nasmarowałem od nowa, zmieniłem linkę od sprzęgła, wyczyściłem cały mechanizm pod dekielkiem.

Wczoraj ustawiałem bieg jałowy bo dziwnym trafem miałem ponad 1600obr/min, oczywiście po regulacji jałowego zrobiłem drugi raz synchronizacje przepustnic tak dla świętego spokoju.
Przy okazji sprawdziłem ładowanie, okazało się że na jałowym jest zaledwie 13,6V na światłach, rozebrałem zadupek żeby sprawdzić kostkę od regulatora i pomierzyć napięcia z cewek, okazało się że kostka jest utopiona do polowy, wymieniłem wsuwki na nowe, ładowanie od razu skoczyło do 14.3V, ale jest dziwna rzecz, może tak ma być nie wiem do końca ale jak rosną obroty to napięcie spada, przy ok 5k rpm jest jakieś 13,8v, dalej już nie sprawdzałem czy spada czy nie, ale akumulatora nie rozładowuje tak wiec tak zostawię.

Prawdopodobnie jutro powinna przyjść nowa opona, tak wiec będę działał dalej, żeby bezstresowo rozpocząć sezon 2k17 8-)

Pozdrawiam ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 22 mar 2017, o 10:14

W ostatnim czasie troszkę się działo tj.
-Regulacja zaworów (wydech był sporo poza tolerancja)
-Sprawdzenie rozrządu + napinacza
-Wymiana przedniej opony na BT016PRO
-Uszczelnienie bocznych dekli od rozrusznika
-Wywalenie wskaźnika biegów który był uszkodzony i widział tylko Neutral

Pierwsze rozpoczęcie sezonu na Podkarpaciu oczywiście nie obyło się bez niespodzianek, wyciek oleju z zasilania napinacza rozrządu, po przejechaniu 200km wywaliło 0.5L oleju, cale szczęście udało się dotrzeć do domu bez problemu :)
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 18 lis 2017, o 19:19

Cały sezon sporo się działo, w sumie zrobiłem Suzi ponad 19000km, niestety ale musiałem wymienić silnik, stary zgubił kompresje, po rozebraniu okazało się ze silnik był przegrzany, panewki powycierane, pierścienie miękkie.
Na początku rozważałem remont, ale po dłuższych namysłach odpuściłem z racji tego że skrzynia biegów też nie była idealna i pozostawiała sporo do życzenia, dlatego kupiłem używany silnik, który towarzyszył mi druga połowę sezonu, oczywiście bez awaryjnie.
DSC_0012.JPG
DSC_0041.JPG
DSC_0046.JPG
cdn...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 18 lis 2017, o 20:43

Udało się również odwiedzić tor w Radomiu, troszkę słabo przygotowani ale jak na pierwszy raz było ok.

Foto 1
https://drive.google.com/file/d/1lapdiV ... sp=sharing
Foto 2
https://drive.google.com/file/d/1mzFtHz ... sp=sharing
Foto 3
https://drive.google.com/file/d/10HRGS4 ... sp=sharing

Awatar użytkownika
zybex
Posty: 66
Rejestracja: 28 sie 2017, o 12:44
Motocykl: RN22
Wymarzony motocykl: zx 10 r IV gen.
Imię: Kuba
Skąd: Timbuktu

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: zybex » 19 lis 2017, o 09:14

Kawa czyja?

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 19 lis 2017, o 11:40

Znajomego :)

Awatar użytkownika
Westbam
Posty: 381
Rejestracja: 26 mar 2017, o 22:49
Motocykl: GSXR K8 750
Wymarzony motocykl: Myślę... ZX10R 2012?
Imię: Damian
Skąd: Olkusz

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: Westbam » 21 lis 2017, o 07:51

Co do kosza (sprzęgło) jest możliwość regeneracji zewnętrznego - koszt od 600-900 zł się waha.

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GSXR K2 1000 by cind12

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 21 lis 2017, o 16:46

Westbam pisze:Co do kosza (sprzęgło) jest możliwość regeneracji zewnętrznego - koszt od 600-900 zł się waha.
Założyłem używany, nie tłucze się, tak wiec nic na razie nie ruszam :D

ODPOWIEDZ