regulacja exup
-
- Nowy
- Posty: 34
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 13:27
- Motocykl: gsxr 750 k6
- Imię: Adrian
- Skąd: łódzkie
regulacja exup
Szukalem w serwisowce ale slabo to ogarniam;
chce wyregulowac exupa w swoim gixie 750 k6, jazda na odlaczonym mi nie odpowiada,czuje roznice;
moze ktos wytlumaczyc jak to zrobic samemu?
chce wyregulowac exupa w swoim gixie 750 k6, jazda na odlaczonym mi nie odpowiada,czuje roznice;
moze ktos wytlumaczyc jak to zrobic samemu?
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: regulacja exup
Nie da się lepiej wytłumaczyć niż to co jest w serwisowce. Już trochę pisałem wczoraj na forum Cbr proszę może pomoże
http://www.honda-cbr.pl/forum/regulacja ... 16148.html
http://www.honda-cbr.pl/forum/regulacja ... 16148.html
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: regulacja exup
Wywal to świństwo i nadlej paliwem - tyle w temacie:)
-
- Nowy
- Posty: 34
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 13:27
- Motocykl: gsxr 750 k6
- Imię: Adrian
- Skąd: łódzkie
Re: regulacja exup
ogolnie to lubie tak jak fabryka dala a czuje roznice w oddawaniiu mocy : )
przegladalem serwisowke, ale raz ze moj ang nie jest na dobrym poziomie i srednio czaje to : )
dlatego szukam porady kogos kto to ogarnia i mnie nakieruje : )
czy ja dobrze rozumiem ze montuje silniczek tak jak na zdj, potem ustawiam linki,podpinam je pod silnik i przepustnice i powinno grac? a jak sprawdzic czy jest dobrze wyregulowany? w serwisowce cos pisza o pomiarach napiecia ...czarna magia dla mnie to
przegladalem serwisowke, ale raz ze moj ang nie jest na dobrym poziomie i srednio czaje to : )
dlatego szukam porady kogos kto to ogarnia i mnie nakieruje : )
czy ja dobrze rozumiem ze montuje silniczek tak jak na zdj, potem ustawiam linki,podpinam je pod silnik i przepustnice i powinno grac? a jak sprawdzic czy jest dobrze wyregulowany? w serwisowce cos pisza o pomiarach napiecia ...czarna magia dla mnie to
-
- Nowy
- Posty: 34
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 13:27
- Motocykl: gsxr 750 k6
- Imię: Adrian
- Skąd: łódzkie
Re: regulacja exup
znalazlem tutaj na forum takie cos odnosnie regulacji:
"Moze podam cala instrukcje regulacji Exup:) Najpierw należy silnik krokowy ustawić do pozycji wyjściowej. W tym celu musisz wejsc w tryb serwisowy motocykla i przekręcić kluczyk na ON. Pod żadnym pozorem nie próbuj robić tego kluczem. Na wyłączonym zapłonie musisz wsadzić w tylną stronę wtyczki dwa miedziane kable (biały i żółty) po czym odłączasz główną wtyczkę EXCVA i podajesz 12v do wtyczki, plus na różowy, minus na siwy. Gdy zawór osiągnie całkowicie zamkniętą pozycję natychmiast odłącz napięcie. Teraz włączasz zapłon i przydadzą Ci teraz te dwa miedziane druciki, które włożyłeś do kostki czujnika położenia, musisz zmierzyć na nich napięcie wyjściowe które powinno być większe niż 0.2V (prąd stały) lecz nie większe niż 0.8V, jeśli jest poza zakresem, powracasz do wyjścia i znów ustawiasz EXCVA do położenia wyjściowego, i musisz teraz adjusterem kabla 1(oznaczenie serwisówki) pokręcić tak, abyś znalazł dobry zakres, ale, żeby to sprawdzić musisz znów podać prąd, do zamknięcia zaworu bla bla... jak wyżej, i tak aż osiągniesz najlepiej 0.4V Analogicznie postępujesz w drugą stronę. Teraz musisz zawór całkowicie otworzyć, aby to zrobić zamieniasz plus z minusem i znów mierzysz napięcie, powinno być w przedziale 4.2-4.8V i znów kręcisz i sprawdzasz, aż do skutku."
robilem to wg schematu ale ni cholery nie idzie wyregulowac,wartosci na mierniku nawet nie sa zblizone do tych z serwisowki,
Help!
"Moze podam cala instrukcje regulacji Exup:) Najpierw należy silnik krokowy ustawić do pozycji wyjściowej. W tym celu musisz wejsc w tryb serwisowy motocykla i przekręcić kluczyk na ON. Pod żadnym pozorem nie próbuj robić tego kluczem. Na wyłączonym zapłonie musisz wsadzić w tylną stronę wtyczki dwa miedziane kable (biały i żółty) po czym odłączasz główną wtyczkę EXCVA i podajesz 12v do wtyczki, plus na różowy, minus na siwy. Gdy zawór osiągnie całkowicie zamkniętą pozycję natychmiast odłącz napięcie. Teraz włączasz zapłon i przydadzą Ci teraz te dwa miedziane druciki, które włożyłeś do kostki czujnika położenia, musisz zmierzyć na nich napięcie wyjściowe które powinno być większe niż 0.2V (prąd stały) lecz nie większe niż 0.8V, jeśli jest poza zakresem, powracasz do wyjścia i znów ustawiasz EXCVA do położenia wyjściowego, i musisz teraz adjusterem kabla 1(oznaczenie serwisówki) pokręcić tak, abyś znalazł dobry zakres, ale, żeby to sprawdzić musisz znów podać prąd, do zamknięcia zaworu bla bla... jak wyżej, i tak aż osiągniesz najlepiej 0.4V Analogicznie postępujesz w drugą stronę. Teraz musisz zawór całkowicie otworzyć, aby to zrobić zamieniasz plus z minusem i znów mierzysz napięcie, powinno być w przedziale 4.2-4.8V i znów kręcisz i sprawdzasz, aż do skutku."
robilem to wg schematu ale ni cholery nie idzie wyregulowac,wartosci na mierniku nawet nie sa zblizone do tych z serwisowki,
Help!
- ManiekMamWyjebane
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 lis 2016, o 13:54
- Motocykl: GSX-R 1000 K4
- Imię: Mariusz
- Skąd: Kutno
- Lokalizacja: Kutno
Re: regulacja exup
Też bym to wywalil jak Carry mówił i podkrecil go troche
Fakt że sprawny troche tam poprawia dolny zakres obrotów ale wiecej z tym problemow niz co warte dobrze dlubnieta elektronika mozna uzyskac lepszy i mniej problematyczny efekt
Fakt że sprawny troche tam poprawia dolny zakres obrotów ale wiecej z tym problemow niz co warte dobrze dlubnieta elektronika mozna uzyskac lepszy i mniej problematyczny efekt
- redips
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 kwie 2017, o 13:31
- Motocykl: GSXR 750 K7 Isle of Man
- Wymarzony motocykl: Już mam :)
- Imię: Kamil
- Skąd: Gdańsk
Re: regulacja exup
Udało się wyregulować?
Ja sprawdzić czy on w ogóle chodzi? Dopiero co kupiłem motocykl i chciałbym się temu przyjrzeć.
Ja sprawdzić czy on w ogóle chodzi? Dopiero co kupiłem motocykl i chciałbym się temu przyjrzeć.
Romet Pony 50-M-3 ----> GSF 600n Bandit '97 ----> GSR 600 '06 ----> GSXR 750 IoM TT '07