k4 750 by Zbk
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
k4 750 by Zbk
Witam Wszystkich !
Od marca tego roku po oględzinach niezliczonej ilości er szóstek jestem posiadaczem gixa widocznego niżej:
Model to k4 zarejestrowana w 2005 o pojemności 3/4. W dniu zakupu moto miało 31 580 km przebiegu obecnie jest to 37 235 km, a więc mimo tego, że wciąż mam wrażenie, że prawie nie jeżdżę to pękło już 6k km Sprzęt był już wcześniej znany na tym forum, miał swój prowadzony swój temat ( http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=12280 ), który ja postaram się kontynuować. Będę wpisywać tu wszystkie mody i naprawy, także te eksploatacyjne jakie zostały wykonane za mojej kadencji W najbliższym czasie uzupełnię to o zrobiłem do tej pory oraz wrzucę więcej zdjęć, a tymczasem zamieszczam jeszcze swoją "byłą ", która po bardzo udanym związku poszła w Świat :
pozdrawiam Wszystkich,
Zbk
Od marca tego roku po oględzinach niezliczonej ilości er szóstek jestem posiadaczem gixa widocznego niżej:
Model to k4 zarejestrowana w 2005 o pojemności 3/4. W dniu zakupu moto miało 31 580 km przebiegu obecnie jest to 37 235 km, a więc mimo tego, że wciąż mam wrażenie, że prawie nie jeżdżę to pękło już 6k km Sprzęt był już wcześniej znany na tym forum, miał swój prowadzony swój temat ( http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=12280 ), który ja postaram się kontynuować. Będę wpisywać tu wszystkie mody i naprawy, także te eksploatacyjne jakie zostały wykonane za mojej kadencji W najbliższym czasie uzupełnię to o zrobiłem do tej pory oraz wrzucę więcej zdjęć, a tymczasem zamieszczam jeszcze swoją "byłą ", która po bardzo udanym związku poszła w Świat :
pozdrawiam Wszystkich,
Zbk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
Kontynuując wątek, po zakupie moto pokusiłem się o kilka zmian kosmetycznych, na pierwszy ogień poszły stompgripy, te na gixie były czarne i zasłaniały malowanie zbiornika paliwa co osobiście nie przypadło mi do gustu (foto poglądowe ze starymi stompami) :
Nowe, transparentne są bardzo małe, pewnie z czasem dodam jeszcze jeden element ponieważ zostało mi spor materiału, jak to teraz wygląda widać w pierwszym poście.
Dorzuciłem też tankpad, którego nie było (sick ! nie sądziłem, że tak ciężko znaleźć jakiś fajny ), jedyne foto na, którym dobrze go widać:
Po tej drobnej kosmetyce coraz bardziej zaczęło mi się to wszystko podobać w pomiędzy czasie zakupiłem też amortyzator skrętu, którego w moto nie było. Zdecydowałem się na seryjny amorek po regeneracji i moim zdaniem bardzo dobrze spełnia swoje zadanie.
Nowe, transparentne są bardzo małe, pewnie z czasem dodam jeszcze jeden element ponieważ zostało mi spor materiału, jak to teraz wygląda widać w pierwszym poście.
Dorzuciłem też tankpad, którego nie było (sick ! nie sądziłem, że tak ciężko znaleźć jakiś fajny ), jedyne foto na, którym dobrze go widać:
Po tej drobnej kosmetyce coraz bardziej zaczęło mi się to wszystko podobać w pomiędzy czasie zakupiłem też amortyzator skrętu, którego w moto nie było. Zdecydowałem się na seryjny amorek po regeneracji i moim zdaniem bardzo dobrze spełnia swoje zadanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
..ale jeszcze jedna rzecz spędzała mi sen z powiek, a były to.. grzane manetki z którymi kupiłem Bike'a. Skojarzenia z turystykiem nie dały wypędzić się z głowy, a oprócz tego są one znacząco grubsze od standardowych manetek i przy dłuższej jeździe były dla mnie niekomfortowe, zdecydowałem się doraźnie na zakup innych, z którego póki co jestem bardzo zadowolony, a oto efekt:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
Aby nie poprzestać na kosmetyce i zmianach wizualnych przy przebiegu 35 000 km wymieniłem łożysko główki ramy i były to jedne z lepiej wydanych pieniędzy w moim życiu Po tej zmianie motocykl o wiele pewniej się prowadzi, nie ma wyczuwalnych wibracji na kierownicy, wcześniej puszczając kierownicę przy prędkości ok 100km/h moto jechało prawidłowo, ale były widoczne spore drgania, odczuwalne też przy gwałtownym przyspieszaniu, teraz po wymianie i dociągnięciu jest super stabilnie
Kilka km później przy przebiegu 36 000 km zdecydowałem się na wymianę klocków z przodu, bike bardzo słabo hamował, zdecydowałem się wrzucić spieki TRW, klocki mega długo się docierają, ale jest widoczna różnica w drodze hamowania i reakcji klamki. Mimo to mam wrażenie, jakby układ był trochę zapowietrzony, niedługo będziemy szukać przyczyny, na ten moment obstawiam potrzebę regeneracji zacisków, a jak jest w rzeczywistości to już wkrótce się okaże.
W głowie jest już mnóstwo kolejnych planów i pomysłów, ale oczywiście i niestety nie wszystko na raz
Od początku posiadania moto każde tankowanie zapisuję w aplikacji, która oprócz średniego spalania itp pokazuje kilka ciekawostek :
Zgodnie z tym najlepsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 4,6l/100km (pełna turystyka ) a najgorsze 9,28 najsmutniejszy jest jednaj wykres pokazujący kasę wydaną na paliwo, doskonale można poznać na nim kiedy były ciepłe weekendy
Kilka km później przy przebiegu 36 000 km zdecydowałem się na wymianę klocków z przodu, bike bardzo słabo hamował, zdecydowałem się wrzucić spieki TRW, klocki mega długo się docierają, ale jest widoczna różnica w drodze hamowania i reakcji klamki. Mimo to mam wrażenie, jakby układ był trochę zapowietrzony, niedługo będziemy szukać przyczyny, na ten moment obstawiam potrzebę regeneracji zacisków, a jak jest w rzeczywistości to już wkrótce się okaże.
W głowie jest już mnóstwo kolejnych planów i pomysłów, ale oczywiście i niestety nie wszystko na raz
Od początku posiadania moto każde tankowanie zapisuję w aplikacji, która oprócz średniego spalania itp pokazuje kilka ciekawostek :
Zgodnie z tym najlepsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 4,6l/100km (pełna turystyka ) a najgorsze 9,28 najsmutniejszy jest jednaj wykres pokazujący kasę wydaną na paliwo, doskonale można poznać na nim kiedy były ciepłe weekendy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Re: k4 750 by Zbk
dlatego takich zapisków się nei robi
przyjmujesz, że moto pali 6-12 w zależności od jazdy i tyle
przyjmujesz, że moto pali 6-12 w zależności od jazdy i tyle
- Dgrfst
- Posty: 871
- Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
- Motocykl: Aprilia Tuono
- Imię: Olo
- Skąd: pow.Otwocki
Re: k4 750 by Zbk
Trzeba cos razem polatać
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
kai pisze:dlatego takich zapisków się nei robi
przyjmujesz, że moto pali 6-12 w zależności od jazdy i tyle
Prowadzę to z czystej ciekawości i dla śladu przebiegów, wiadomo, że w moto spalanie nie jest jakimś istotnym parametrem
ja zawsze spokoDgrfst pisze:Trzeba cos razem polatać
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
Jakiś czas temu zamówiłem Crash Pady, ale niestety nie miałem kiedy ich zamontować w końcu dziś nadeszła okazja
Niestety w paczce, którą przyszły nie było kapsli zakrywających śruby montażowe, trochę przespałem temat, ale od razu dziś napisałem do sprzedającego i mam nadzieję, że uda się to uzupełnić
W tzw. międzyczasie los mnie rzucił na manowce i wstępnie pojutrze jestem umówiony na oględziny rj11. Zawsze chciałem to moto, ale myśl o rozstaniu z gixem już teraz napawa mnie smutkiem ale nie ma co uprzedzać faktów, zobaczymy co z tego będzie
pozdr
Niestety w paczce, którą przyszły nie było kapsli zakrywających śruby montażowe, trochę przespałem temat, ale od razu dziś napisałem do sprzedającego i mam nadzieję, że uda się to uzupełnić
W tzw. międzyczasie los mnie rzucił na manowce i wstępnie pojutrze jestem umówiony na oględziny rj11. Zawsze chciałem to moto, ale myśl o rozstaniu z gixem już teraz napawa mnie smutkiem ale nie ma co uprzedzać faktów, zobaczymy co z tego będzie
pozdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1265
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
- Motocykl: Daytona 675
- Imię: Radek
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
Renner. Też takie mam i też bez zaślepek. I już zgubiłem to logo Olo ma racje, trzeba się spiknąć pod Narodowym
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
Dokładnie to rennery najdziwniejsze jest to, że na aukcji te zaślepki były:
Jak się nie da to może sam coś wykminię, bo póki to blask tej śruby bije z daleka po oczach chyba, że to kwestia przyzwyczajenia
a ustawka bardzo chętnie, można zrobić mały spocik
Jak się nie da to może sam coś wykminię, bo póki to blask tej śruby bije z daleka po oczach chyba, że to kwestia przyzwyczajenia
a ustawka bardzo chętnie, można zrobić mały spocik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- chudy21
- Posty: 550
- Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
- Motocykl: Dzikser 750 k4
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Albert
- Skąd: ddz
Re: k4 750 by Zbk
urżnij wydzior o połowę bo straszy
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
Miałem tak zrobić, ale wygląda na to, że to ori Leo, więc zamierzam go pogonić i wstawić coś innego ale to już raczej po sezonie zrobię dopierochudy21 pisze:urżnij wydzior o połowę bo straszy
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
UpDate: Rj11-ka nie wypaliła, także związek z gixem kwitnie w najlepsze
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
- Zbk
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: Rafał
- Skąd: Warszawa
Re: k4 750 by Zbk
pieterr pisze:Kurewsko długi ten wydech
wydech to typowe cygaro ale jak już pisałem, szkoda mi go ciąć bo jest Ori, więc jeśli gix zostanie na kolejny rok to w zimę będzie podmianka wydechu