Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
Westbam
Posty: 381
Rejestracja: 26 mar 2017, o 22:49
Motocykl: GSXR K8 750
Wymarzony motocykl: Myślę... ZX10R 2012?
Imię: Damian
Skąd: Olkusz

Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8

Nieprzeczytany post autor: Westbam » 8 mar 2018, o 10:57


motokras
Posty: 122
Rejestracja: 11 kwie 2012, o 12:15
Motocykl: służbowy

Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8

Nieprzeczytany post autor: motokras » 9 mar 2018, o 08:25

Westbam pisze:DO właścicieli L7/L8 1000

https://inforiders.pl/2018/03/08/akcja- ... -lancucha/
ECM będzie wymieniany. łańcuch tylko w sytuacji gdy został namiernie rozciągniety dzieki obrotom... bo tu opisali tak jakby to łańcuch był główna przyczyną akcji serwisowej dzieku któremu bedzie wymieniany ECM ;)

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 9 mar 2018, o 21:18

Powiem wam, że o głupszej akcji serwisowej nie słyszałem, no może ta ze wzmacnianiem ramy w K5/6 była równie głupia.

BlinkGSXR
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2017, o 00:46
Motocykl: GSX-R 1000
Imię: Dominik
Skąd: Warszawa

Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8

Nieprzeczytany post autor: BlinkGSXR » 13 mar 2018, o 00:20

Mój GSX-R niestety też podlega pod akcję serwisową. Mam nadzieje że wymiana ECM nie ograniczy mocy

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 13 mar 2018, o 21:55

Generalnie problem dotyczy (wg informacji Suzuki) tylko pracy QS i to dokładnie przy zmianie z 1 na dwójkę. Jest trochę naciągana teoria, że przez błąd QS można nie wbić dwójki , to jeszcze niczym nie skutkuje poza rykiem silnika, ale nieogarnięty rajder może niechcący w tym momencie wbić tą dwójkę co spowoduje duże szarpnięcie. Mi się to zdarzyło nie raz, chyba każdy kto się ściga miał missshifta z jedynki na dwójkę.
Myślę, że rozwiązaniem Suzuki jest minimalnie dłuższy czas odcięcia zapłonu, dla pewniejszej zmiany biegu i to tyle. Ale co oni faktycznie zmienią to przecież tego nikt po nich nie sprawdzi.
Gdybym miał taki motocykl, a nie zauważyłbym problemu ze zmianą biegów, to poczekałbym na opinię zza oceanu od osób, które to zrobią w swoich moto.
Osobiście olałem akcje wymiany pompy hamulcowej czy regulatora napięcia.

BlinkGSXR
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2017, o 00:46
Motocykl: GSX-R 1000
Imię: Dominik
Skąd: Warszawa

Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8

Nieprzeczytany post autor: BlinkGSXR » 13 mar 2018, o 22:03

Ale QS jest tylko w wersji R. W standardowej wersji nie ma QS

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 14 mar 2018, o 07:43

W takim razie, cała historia jest ściemą. Ja bym czekał na rozwój sytuacji, na pewno nie pojechałbym tam jako pierwszy.

ODPOWIEDZ