[S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczniki

Oferty sprzedaży części i akcesoriów.
Awatar użytkownika
David
Posty: 348
Rejestracja: 12 cze 2016, o 13:06
Motocykl: GSX-R 600 k4
Wymarzony motocykl: H2 :D
Imię: Dawid
Skąd: Nowy Sącz
Lokalizacja: Nowy Sącz

Nieprzeczytany post autor: David » 15 sie 2016, o 10:16

Carry, w tym roku chcesz z tym skończyć? Czy jednak będziesz rozwijać temat?

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 15 sie 2016, o 12:13

Część sprzętu już sprzedałem, nadal szukam kupca na głowny trzon zestawu ale niestety mimo kulku chętnych nie doszło to do skutku... póki mam zestaw będe działał ale licze na sprzedaż do końca sezonu tak naprawde

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 5 mar 2017, o 20:36

Update:

przez zimę udało mi się popracować i wstępnie mam ogarnięte SV 650 2003-2006

jednocześnie poszukuję osób zainteresowanych wdrożeniem DL do bazy (jest analogiczny do SV więc w miesiąc wyrobie się ze wszystkimi generacjami 2003-2016

jak coś to czekam na kontakt:)

Awatar użytkownika
wilq
Nowy
Nowy
Posty: 44
Rejestracja: 20 lut 2016, o 15:53
Motocykl: GSXR 1000 K7
Imię: Kamil
Skąd: Częstochowa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: wilq » 30 mar 2017, o 16:39

Polecam flash sterownika u Carry, super podejście i kontakt, obudził dzibła w moim K7 :twisted:

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 3 kwie 2017, o 10:18

A tutaj miły przypadek strojenia SV 1000 2005 - jak sami widzicie można obudzić pare koni i poprawić charakterystykę:) Dziura w bazowym pomiarze powstała przez ustawienie STP na stałe otwarte - dzięki temu zyskuje na narowistości i zamiata tyłkiem:)

Pomiar finalny:

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/62cec352b18b.jpg[/img]

Porównanie przed i po:

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/c57f65f83f0c.jpg[/img]

W razie pytań dawajcie znać:)

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 17 kwie 2017, o 15:33

K4 600, komentarz uzytkowniak z wykresami:)

"K4. ..bajka. Na torze w Kisielinie testowana przez dwa dni i ma fajny dół i pozwala mi wstać bardzo szybko ze złożenia ...nawet rolgaz zmieniłem tzn pierścień na dłuższy bo był za krótki i nie mogłem za szybko odkręcić (za szybkie otwarcie drugich przepustnic)
I zmiana na plus w zużyciu paliwa..."

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/954c2b5c8e45.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 8 paź 2017, o 08:49

Witajcie,

Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:

Suzuki
    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2015
    GSX-R 600   2004  -  2015
    GSX-R 750   2004  -  2015
    GSX-R 1000   2003  -  2015
    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 
    GSR 750   2011  -  2015
    GSR 600   2006  -  2010 
    SV 1000   2005  -  2008 
    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 
    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 
    M109R  2006  -  2015
    SV 650   2003  -  2017
    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2017
GSX1400 2004 - 2008
    DL 650   2003  -  2017

Kawasaki
   ZX10R  2004  -  2015
    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2015 
    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 
    ZX6R   2005  -  2015
    ZX6RR   2005  -  2006 
    Z1000  2010  -  2015 
    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 
    Z800  2013 -  2015
    ER-6n  2006  -  2015
    EX650 - Ninja 650  2006  -  2015
    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 
    EX300 - Ninja 300  2013  -  2015
    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2015

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 20 kwie 2018, o 16:06

Po dłuższej przerwie mała wrzutka wimowego flashowania i wiosenne testy na hamowni:) Kawasaki ZX10 2012

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f7f72a31f4aa.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 3 maja 2018, o 06:39

Zadanie - DL 650 2014 po zmianie wydechu - zastosowana gotowa mapa która bardzo ładnie trzyma AFR (tak, gotowce są naprawde spoko) a po wizycie na hamowni i wykresie można było ręcznie poprawić to co się dało - góra w tym modelu nikogo nie intereuje, dół jest ważny.
Et voilà.

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b31710689946.jpg[/img]

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ad36154d569b.jpg[/img]

Największej zmiany nie widać bo była przy 30% i 40% otwarcia przepustnicy ale użytkownik po powrocie do domu dzwonił opowiedzieć jak fajnie się jeździ więc wierzymy mu na słowo;)

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 17 lip 2018, o 17:43

"A ile będzie palił więcej po strojeniu?" - pytanie przy paliwach w cenie nie z CEPEENU bardzo na miejscu i powtarza się co chwila.

Ale strojenie nie polega na dolewaniu ile wtryski są w stanie przelać, tylko na dobraniu czegoś odpowiedniego - czegoś w punkt.

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/28e7d5c02151.jpg[/img]

Dobrym przykładem jest ten SV 1000 2005. Aby dostosować AFR do sensownego poziomu, trzeba było zdjąć paliwa do -14%.

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/bd9c5f1b1534.jpg[/img]

A co to oznacza w praktyce?
Że piec dłużej wytrzyma, wrażenia z jazdy będą ciekawsze w tym 15-latku no i że strojenie szybko się zwróci oszczędnościami na PB95!

Rzadszych tankowań!

[img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e63269966bc7.jpg[/img]

ODPOWIEDZ