błąd FI L0

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 5 maja 2018, o 18:15

Zrób sobie przełącznik i wyprowadź gdzieś pod rękę jak wywali błąd to pyk i masz kod

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: Carry » 5 maja 2018, o 20:06

albo zrob zworke i zrob trase na zworce - mozna tak robic

janeklysy1916
Posty: 92
Rejestracja: 6 mar 2014, o 17:20
Motocykl: GSX-R 1000 L0
Imię: jan
Skąd: Połczyn Zdrój

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: janeklysy1916 » 6 maja 2018, o 11:48

No mam panowie, -C40 (zawór kontroli wolnych obrotów) czyli to exup ? moge dziś z tym jeździć czy lepiej zostawić moto w garazu ? no i jak to naprawić ?

http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=42&t=4879

tu ktoś pisze ze regulacja pzepustnicy, ale tej w exupie ? moze to kwestia regulacji i konserwacji linek ?

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: Carry » 7 maja 2018, o 08:04

to zawor ISC a nie EXUP

sprawdz czujnik sprzegla czy nie jest przypadkiem delikatnie naciskany podczas jazdy - jakie masz klamki?

janeklysy1916
Posty: 92
Rejestracja: 6 mar 2014, o 17:20
Motocykl: GSX-R 1000 L0
Imię: jan
Skąd: Połczyn Zdrój

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: janeklysy1916 » 7 maja 2018, o 08:12

Powiem Ci carry ze też natknęłem się na post ze to może byc wina czujnika przy sprzęgle, i chyba mnie oświeciłeś ..................... mam klamki rizomy , i zauważyłem na samym początku że jedna jakoś lata, jutro to sprawdzam :) , ale powiedz mi to może powodować że ona tak ciężko czasem pali ? tam dziwnie pali jak na 3 gary po tym błędzie i obroty ma większe na tym błędzie

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: Carry » 7 maja 2018, o 08:38

ISC dziala na N i sprzegle bo reguluje wtedy obrotami - jak masz nacisk na czujnik nieregularny to on zaczyna wariowac - jak masz klamki oryginalne to zaloz ja na sprezglo i zobacz czy bedzie sie pojawiac i wtedy popatrz na nacisk na czujnik tego grzybka i sie okaze

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 7 maja 2018, o 09:19

z tego co pamietam bład od czujnika sprzęgła był inny bo ogarniałem dla kumpla taki przypadek właśnie ze wsadzil chinskie klamki i zle zamontował i czujnik był wyciągnięty tak jakby było ciągle wcisniete sprzeglo przez co moto łapało błąd tylko podczas jazdy ale w serwisówce nawet nie było takiego podanego błędu ale nie pamietam teraz jaki to był numer błedu

janeklysy1916
Posty: 92
Rejestracja: 6 mar 2014, o 17:20
Motocykl: GSX-R 1000 L0
Imię: jan
Skąd: Połczyn Zdrój

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: janeklysy1916 » 7 maja 2018, o 11:28

nie mam oryginalnych klamek ale spróbuje zrobić coś żeby ta obecna mi tak nie latała, jutro się tym zajmę i dam znać co zauwazyłem

janeklysy1916
Posty: 92
Rejestracja: 6 mar 2014, o 17:20
Motocykl: GSX-R 1000 L0
Imię: jan
Skąd: Połczyn Zdrój

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: janeklysy1916 » 9 maja 2018, o 09:20

A więc tak chciałbym z tej strony oddąć cześć i podziękowanie Carry, MaciejX. Mieliscie racje , wina klamki, nie dociskała czujnika do końca. Zrobiłem 50 km i błedu nie ma , wydaje się ze po problemie. Jaby sie coś zmieniło dam znać ale raczej bedzie ok. Pozostało mi dojście dlaczego pali raz na strzała raz dłużej zakręci ale to musze popatrzeć chyba w świece , wtryski i te siitka na wtryskach. Błędu nie ma najwaszniejsze :)

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: Carry » 9 maja 2018, o 09:36

Do uslug:)

Nawal

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: Nawal » 9 maja 2018, o 10:43

No ale kiedy gorzej pali? Np gdy jest rozgrzany, czy może po dłuższej przerwie gdy stoi?

Gość

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: Gość » 10 maja 2018, o 12:46

Hej!
Podepnę się pod temat...
Usuwał ktos z Was błąd F1 spowodowany wywaleniem exupa?
Chodzi o GSX-R 1000 k9, nie jestem pewien czy dobry kabel wytypowałem do wycięcia z kompa, pomożecie? Jak ktoś może podać kolor i lokalizację albo fotę będę wdzięczny ;)

Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat (na yt znalazłem jeden filmik, ale w komentarzach ludzie piszą, że to nie ten kabel, więc wolę się upewnić)...

Nawal

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: Nawal » 10 maja 2018, o 12:49

Na forum jest z pincet razy o tym. Opcja szukaj ułatwi Ci sprawę

Awatar użytkownika
redips
Posty: 226
Rejestracja: 27 kwie 2017, o 13:31
Motocykl: GSXR 750 K7 Isle of Man
Wymarzony motocykl: Już mam :)
Imię: Kamil
Skąd: Gdańsk

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: redips » 10 maja 2018, o 13:11

I nie F1 tylko FI :)
Romet Pony 50-M-3 ----> GSF 600n Bandit '97 ----> GSR 600 '06 ----> GSXR 750 IoM TT '07

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: błąd FI L0

Nieprzeczytany post autor: Carry » 10 maja 2018, o 13:40

w K9 kablem o ile pamietam tego nie usuniesz - trzeba wylaczyc blad w kompie lub zastosowac odpowiedni uklad dodatkowy oszukujący ECU

ODPOWIEDZ