GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 20:07
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Wymarzony motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: john
- Skąd: wwa
GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
Cześć Wam,
Jest taka kwestia, motocykl to suzuki GSXR-750 K4,
moto posiada jakiś przelotowy wydech firmy dominator, do tego mam DB-killer.
Sprawa rozchodzi się o te ustrojstwo DB killer.
podczas jazdy z DB killerem jest ok (oprócz tego, że jest bardzo cicho, wręcz za cicho)
bez DB killera motocykl potrafi szarpać w przedziale obrotów 1,5 -2 tys przy ruszaniu i podczas jazdy na 1 biegu z obrotami jalowymi.. jak przekroczy prędkość z 30 km./h i powyżej 2 tys obrotów jest już ok.
Czy DB killer ma aż taki wpływ na pracę silnika ?
Ewent co można poprawić by bez DB killera chodził jak trzeba ?
Dla testu podwyższyłem chwilowo obroty biegu jałowego z 1200 na 1500 ale to nie zdało rezultatu, przy ruszaniu i w jeździe na 1 na najniższych podszarpuje
*podszarpywanie mam na myśli podobny objaw do ruszania w aucie z jakimś małym silnikiem z drugiego biegu, (czyli czuć nierówne ruszenie plus charakterystyczny dźwięk silnika mocniej obciążonego)
Jest taka kwestia, motocykl to suzuki GSXR-750 K4,
moto posiada jakiś przelotowy wydech firmy dominator, do tego mam DB-killer.
Sprawa rozchodzi się o te ustrojstwo DB killer.
podczas jazdy z DB killerem jest ok (oprócz tego, że jest bardzo cicho, wręcz za cicho)
bez DB killera motocykl potrafi szarpać w przedziale obrotów 1,5 -2 tys przy ruszaniu i podczas jazdy na 1 biegu z obrotami jalowymi.. jak przekroczy prędkość z 30 km./h i powyżej 2 tys obrotów jest już ok.
Czy DB killer ma aż taki wpływ na pracę silnika ?
Ewent co można poprawić by bez DB killera chodził jak trzeba ?
Dla testu podwyższyłem chwilowo obroty biegu jałowego z 1200 na 1500 ale to nie zdało rezultatu, przy ruszaniu i w jeździe na 1 na najniższych podszarpuje
*podszarpywanie mam na myśli podobny objaw do ruszania w aucie z jakimś małym silnikiem z drugiego biegu, (czyli czuć nierówne ruszenie plus charakterystyczny dźwięk silnika mocniej obciążonego)
- matix19
- Posty: 1034
- Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
- Motocykl: ZX10R 3gen
- Wymarzony motocykl: RSV4
- Imię: Mateusz
- Skąd: Ostrołęka
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
strojenie po takich modyfikacjach się kłania
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
johnc pisze:Cześć Wam,
bez DB killera motocykl potrafi szarpać w przedziale obrotów 1,5 -2 tys przy ruszaniu i podczas jazdy na 1 biegu z obrotami jalowymi.. jak przekroczy prędkość z 30 km./h i powyżej 2 tys obrotów jest już ok.
standard
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 20:07
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Wymarzony motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: john
- Skąd: wwa
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
a co macie na myśli "strojenie" ? motocykl jest na wtrysku czy trzeba go podpiąć pod kompa i od strony softu poprawić czy coś mechanicznie ?
Chodzi o ustawienie wtrysku i dawki paliwa w zakresach różnej prędkości obrotowej ?
Chodzi o ustawienie wtrysku i dawki paliwa w zakresach różnej prędkości obrotowej ?
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 mar 2017, o 14:27
- Motocykl: Suzuki gsxr 750 k1
- Wymarzony motocykl: GSXR 1000
- Imię: Rafał
- Skąd: Garwolin
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
Mam k1 750 i z dominatorem i db killerem mi się dlawil przy 7 tys obrotów i dalej nie szedł. Wystarczyło zgasic jak już był ciepły silnik i odpalić ponownie. wtrysk sam się jakby kalibrowal pod ten wydech i jechał normalnie dalej bez szarpania i dlawienia.
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
nie ma czegos takiego jak kalibracja - moto ma stale mapy i sa warunkowane informacjami z czujnikow to wszystko
przy tym db to kwestia przeplywu gazow - za bogata mieszanka sie robi na mapie IAP (do 10% otwarcia przepustnicy) i z tego wynika szarpanie. Masz tam sonde w tym szpeju?
przy tym db to kwestia przeplywu gazow - za bogata mieszanka sie robi na mapie IAP (do 10% otwarcia przepustnicy) i z tego wynika szarpanie. Masz tam sonde w tym szpeju?
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 20:07
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Wymarzony motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: john
- Skąd: wwa
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
k4 i k5 nie miały sondy, mój k4 też nie ma sondy w wydechu ani innych elektronicznych czujników
(z ciekawości, czy k4 lub k5 ma filtr paliwa ? czy tylko nowe motocykle mają )
(z ciekawości, czy k4 lub k5 ma filtr paliwa ? czy tylko nowe motocykle mają )
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
czujnik temp, cisnienia itd - o to mi chodzilo
tak, w pompie paliwa
tak, w pompie paliwa
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 20:07
- Motocykl: gsxr 750 k4
- Wymarzony motocykl: gsxr 750 k4
- Imię: john
- Skąd: wwa
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
z tego co się orientuje to czujnik temperatury jest z boku chłodnicy przy wlewie.
Czujnika ciśnienia to jest tylko cisnienia oleju
jest jeszcze czujnik temperatury powietrza wmontowany w airbox
Czujnika ciśnienia to jest tylko cisnienia oleju
jest jeszcze czujnik temperatury powietrza wmontowany w airbox
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
czujnika IAP - sprawdz czy dziala poprawnie zgodnie z serwisówką oraz sprawdź czujnike TPS