Pochwal się czymś :)))
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: Pochwal się czymś :)))
Wow, przytrzeć owiewki to już trzeba dobrze się kłaść, gratulacje wyników. K6 1000 to jest mistrz motocykl
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 6 lip 2015, o 13:19
- Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K8
- Imię: Robert
- Skąd: mazowieckie
Re: Pochwal się czymś :)))
QH1 pisze:No grubo.
1. Utwardzić zawieszenie, moze zmienic olej? Nie będzie tak nisko siadał i sie tarł.
2. No i torowe regulowane podnóżki musisz mieć.
3. Ci bawarki nie odjeżdżały bo k5k6 były megamocne. Jak miałem K6 to mi ńic nie odjeżdżało, czasem dukaty tylko na długich prostych.
A z Pawlem to śpimy razem w jednym busie to juz prawie jak żona
Dawaj na Pannonie w niedziele za tydzień jedziemy. Albo na Brno w sierpniu.
A kiedy w sierpniu jest Brno i kto organizuje?
- faza20
- Posty: 562
- Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
- Motocykl: MT-09
- Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
- Imię: Rafał
- Skąd: Gdańsk
Pochwal się czymś :)))
U mnie w MT09 pierwsze trą podnóżki a później krasze
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: Pochwal się czymś :)))
No to tez niezle u mnie tez najpierw podnóżki potem reszta mam nadzieje ze na sportowych setach będzie lepiej
- Luke85
- Posty: 125
- Rejestracja: 23 kwie 2018, o 10:57
- Motocykl: GSX-R1000 K5 | Tiger 2007
- Imię: Łukasz
- Skąd: _PL
Re: Pochwal się czymś :)))
Maciek, Ty z sportowymi setami to będzie bak przycierał chyba:)
Rzędowa 4-ka + Yoshimura na 12tys., brzmi lepiej, niż głos kobiety mówiący Kochanie przyniose ci piwo:D... || 1000 K5 ...
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: Pochwal się czymś :)))
heheheh i na seryjnych setach juz przytarłem tylko ciiicho heheh
- QH1
- Posty: 606
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
- Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
- Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
- Imię: Marcin
- Skąd: Wrocław
Re: Pochwal się czymś :)))
Coś macie z zawiasami. U fazy nawet widac, ze moto za mocno siadło na avatarze.
Na torze z Pawlem łapiemy po 60-63stopnie przechyły i przy sportowych setach nic nie trze. Tzn u mnie tarł laminat ale wystawał za bardzo.
Twardsze zawieszenie i szersza opona do litra 200/655 np.
U mnie tarłem w K2 boczną nóżką i tłumikiem ale była obniżona na kościach i miała węższą felgę ...
No chyba ze te Wasze crashe macie jakies wystające mocno, ale to tez niedobrze bo wtedy dźwignia przy glebie potrafi wyłamać ramę albo i blok.
Sety niskie i dźwignie to normalka ale reszta trzeć nie powinna,
A No i wiecej trza schodzić z motora
I nic nie trze
Na torze z Pawlem łapiemy po 60-63stopnie przechyły i przy sportowych setach nic nie trze. Tzn u mnie tarł laminat ale wystawał za bardzo.
Twardsze zawieszenie i szersza opona do litra 200/655 np.
U mnie tarłem w K2 boczną nóżką i tłumikiem ale była obniżona na kościach i miała węższą felgę ...
No chyba ze te Wasze crashe macie jakies wystające mocno, ale to tez niedobrze bo wtedy dźwignia przy glebie potrafi wyłamać ramę albo i blok.
Sety niskie i dźwignie to normalka ale reszta trzeć nie powinna,
A No i wiecej trza schodzić z motora
I nic nie trze
- faza20
- Posty: 562
- Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
- Motocykl: MT-09
- Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
- Imię: Rafał
- Skąd: Gdańsk
Pochwal się czymś :)))
Masz rację, zawias u mnie jest za miękki i brakuje regulacji pod moją wagę. Działam w tym temacie, ostatnio zamontowałem nowy na tył z pełna regulacją a teraz kolej na sprężyny z przodu.QH1 pisze:Coś macie z zawiasami. U fazy nawet widac, ze moto za mocno siadło na avatarze.
Druga sprawa to pozycja za kierownicą nad którą intensywnie pracuję.
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Pochwal się czymś :)))
Faza sorry ale poprawianie pozycji na nakedzie ?
jezdzilem na nakedzie na torze i to jest kutas a nie jazda
rece szeroko i wysoko i nic sie nie da z nimi zrobic .... przez to nie wyjdziesz kaskiem i lokciem bardzo poza moto wiec pozycji dobrej nie ma szans osiagnac na nakedzie.
Maciek ja tez uwazam ze powinienes popracowac nad pozycja zeby bardziej wchodzic w zakret glowa i lokciem wtedy moto nie bedzia tak bardzo pochylone dziwie sie ze to ocieranie nie wyprowadzalo Cie z rytmu i rownowagi
nizej podsylam dobry przyklad z drogi z zaliczonym lokciem a moto na pewno niczym nie szoruje bo widac jak jest wysoko
jezdzilem na nakedzie na torze i to jest kutas a nie jazda
rece szeroko i wysoko i nic sie nie da z nimi zrobic .... przez to nie wyjdziesz kaskiem i lokciem bardzo poza moto wiec pozycji dobrej nie ma szans osiagnac na nakedzie.
Maciek ja tez uwazam ze powinienes popracowac nad pozycja zeby bardziej wchodzic w zakret glowa i lokciem wtedy moto nie bedzia tak bardzo pochylone dziwie sie ze to ocieranie nie wyprowadzalo Cie z rytmu i rownowagi
nizej podsylam dobry przyklad z drogi z zaliczonym lokciem a moto na pewno niczym nie szoruje bo widac jak jest wysoko
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
Re: Pochwal się czymś :)))
a to ma byc niby dobra pozycja?? na sile wystawiony lokiec aby szurac??
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: Pochwal się czymś :)))
wszystko wiem niestety tylko kiedy mam szlifować tą pozycję jak ja raz w roku na torze jestem a brakuje na to wszystko czasu na pozycje na lepsze hamowania na poprawe kondycji bo jednak zupełnie inne mięśnie działają na moto, itd itp a to wszystko trzeba czasu i godzin wyjezdzonych, ja siedząc na moto mysle ze już smiesznie wyglądam i ze pewnie pochylony jestem jak debil a moto w pionie a potem na zdjęciach nie jest tak źle i mozna by sie jeszcze bardziej polozyc do asfaltu z tym że rączki krótkie i jakoś tak cięzko ale to tez wina złego pewnie trzymania manetek niestety ale to jak mowie wszystko da sie poprawić tylko nie tak do razu, czlowiek sie starał pojechac szybko i nie wywrócic a reszta powoli powoli przyjdzie z czasem, chociaz tak patrze na te zdjęcia to nie jest az tak tragicznie z tą pozycją. co do zawieszenia mysle ze jest za miekkie od poczatku jest bardzo miekkie mam juz sprezyne wkrecona na maxa przy okazji zmienie na gestszy olej 5W zobaczymy co bedzie, opony mam normalne zalozone 120/70 i tyl 200/60 i bridg 200/655
tu mialem dobrą pozycje
tu mialem dobrą pozycje
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Pochwal się czymś :)))
Ryniu pisze:a to ma byc niby dobra pozycja?? na sile wystawiony lokiec aby szurac??
to jest bardzo dobra pozycja a przede wszystkim im wyzej moto tym bezpieczniej bo mniejsza szansa na uslizg a w razie 'w' wiecej czasu na reakcje:) ja raz przod wyratowalem z uslizgu
- QH1
- Posty: 606
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
- Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
- Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
- Imię: Marcin
- Skąd: Wrocław
Re: Pochwal się czymś :)))
1 w tym MT to Slidery sa tak szeroko, ze nie dziwota, ze szorujesz ...
2. Maciek, nie ma aż tak źle, na szczescie na torze liczy sie czas a nie łokieć
3. Ta pozycja to fakt troche na siłę. Kolano sie chowa i łokieć jak juz szoruje powinien być przy kolanie. A wtedy moto 63stopnie przechył i sie szybko jedzie.
4 Maciek na bank masz za miękko ustawione bo prześwitu prawie nie masz ...
W tylnym amorze najważniejsza jest sprężyna i swierzy olej, renszte to juz ciężej coś poprawić.
Ja sprężynę wymienialem w enduraku pod swoją wagę i jest zajebista poprawa trakcji. Moto sie paradoksalnie zrobiło bardziej miękkie w początkowym zakresie a w głębokim twardsze i nie siada tak.
Przód, chcesz wymieniać? A dobija ci widelec? Bo jak nie to przód sie reguluje żeby trytka schodziła ok 0,5-1 cm od końca i tyle.
A propos mam spreżyny nowe ohlinsa do GSXR K9+ na wagę 95kg ... nie zdążyłem wymienić w swojej.
2. Maciek, nie ma aż tak źle, na szczescie na torze liczy sie czas a nie łokieć
3. Ta pozycja to fakt troche na siłę. Kolano sie chowa i łokieć jak juz szoruje powinien być przy kolanie. A wtedy moto 63stopnie przechył i sie szybko jedzie.
4 Maciek na bank masz za miękko ustawione bo prześwitu prawie nie masz ...
W tylnym amorze najważniejsza jest sprężyna i swierzy olej, renszte to juz ciężej coś poprawić.
Ja sprężynę wymienialem w enduraku pod swoją wagę i jest zajebista poprawa trakcji. Moto sie paradoksalnie zrobiło bardziej miękkie w początkowym zakresie a w głębokim twardsze i nie siada tak.
Przód, chcesz wymieniać? A dobija ci widelec? Bo jak nie to przód sie reguluje żeby trytka schodziła ok 0,5-1 cm od końca i tyle.
A propos mam spreżyny nowe ohlinsa do GSXR K9+ na wagę 95kg ... nie zdążyłem wymienić w swojej.
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: Pochwal się czymś :)))
tak właśnie spręzyna wkręcona na maxa z przodu a trytka schodzi do samego końca dlatego chyba jest tak mały prześwit bo motocykl za mocno nurkuje. ale jak mierzyłem spręzyny były w normie więc zostaje mi zmiana oleju na ciut gęstszy bo teraz leje 2.5W czyli odpowiednik oryginału LL04. Generalnie do motocykla i jego zawieszenia nie mam zastrzeżeń bo motocykl prowadzi sie naprawdę dobrze z resztą tez widac po zużyciu opon że nie jest źle bo ani nie szarpie gumy ani nie ząbkuje ładnie wygląda sam zobacz.
jedyne co mnie martwi to że przód mam praktycznie zamknięty czyli już tak naprawdę nie za wiele mi zostaje marginesu bezpieczeństwa cholerka.
przód
tył
moim zdaniem jest wszystko ok a Twoim ?
jedyne co mnie martwi to że przód mam praktycznie zamknięty czyli już tak naprawdę nie za wiele mi zostaje marginesu bezpieczeństwa cholerka.
przód
tył
moim zdaniem jest wszystko ok a Twoim ?
- QH1
- Posty: 606
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
- Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
- Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
- Imię: Marcin
- Skąd: Wrocław
Re: Pochwal się czymś :)))
No wręcz pięknie jest mi to K6 strasznie opony szarpała:
Na Poznaniu rekord 2 sesje i dziura do szmaty ...
Ale ok. Miękkie zawieszenie moze oszczędzać opony a drzeć ... owiewki .
Sprawdź czy nie masz moto obniżone na kościach. No i jak ma nie schodzić trytka to nie tylko sprężynę utwardzaj ale i dobicie odbicie. Kamień ma być.
A co do pozycji, to jak chce mocno wyjść klatą staram sie nie pilnować rąk tylko najpierw bokiem żeber poczuć bok baku a dopiero wtedy głowa i reszta. Ale jeszcze raz, kazdy ma inny styl i inaczej jedzie.
Widze ze jeździsz na V02 one się zamykają ale trzymają. Do 63stopnie nic sie nie dzieje. A jak puszcza to tak, ze czuc najpierw jedzie a dopiero puszcza. Jak chcesz głęboki przód to zainwestuj w KR 103 jest naprawdę głęboka i jej tak nie żre jak V02 mi żarło na Brnie:
Na Poznaniu rekord 2 sesje i dziura do szmaty ...
Ale ok. Miękkie zawieszenie moze oszczędzać opony a drzeć ... owiewki .
Sprawdź czy nie masz moto obniżone na kościach. No i jak ma nie schodzić trytka to nie tylko sprężynę utwardzaj ale i dobicie odbicie. Kamień ma być.
A co do pozycji, to jak chce mocno wyjść klatą staram sie nie pilnować rąk tylko najpierw bokiem żeber poczuć bok baku a dopiero wtedy głowa i reszta. Ale jeszcze raz, kazdy ma inny styl i inaczej jedzie.
Widze ze jeździsz na V02 one się zamykają ale trzymają. Do 63stopnie nic sie nie dzieje. A jak puszcza to tak, ze czuc najpierw jedzie a dopiero puszcza. Jak chcesz głęboki przód to zainwestuj w KR 103 jest naprawdę głęboka i jej tak nie żre jak V02 mi żarło na Brnie: