Cześć panowie, po 3 sezonach przerwy ze względu na oczekiwania na synka i odchowaniu 16miesięcy ,przyszedł czas na nowe moto ,po wręcz idealnym poprzednim k4 750. Następcą został wymarzony k5 1000. Moto w orginale było czarno czerwone , obecnie czarno złote ala k7/k8 przemalował go poprzedni właściciel ,który posiadał go 8 lat. przebieg moto 32tyś.
Po krutce setup moto:
Zmienione tarcze przód, bo rzekomo fabryczne były za słabe by szybko i pewnie wyhamować moto.
nowy amor skrętu hyperpro.
napęd nowy did hiperwzmacniany.
crasch pady.
składane klamki.
szyba akcesoryjna.
To tyle na chwilę obecną w miarę nowych zmian , modów postaram się dodawać foty.
Na chwilę obecną nie mogę dodać bo za wysoka rozdzielczość zdjęć.
Gsx-R k5/k6 1000 By Germaniec
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
Re: Gsx-R k5/k6 1000 By Germaniec
Cześć panowie, po 3 sezonach przerwy ze względu na oczekiwania na synka i odchowaniu 16miesięcy ,przyszedł czas na nowe moto ,po wręcz idealnym poprzednim k4 750. Następcą został wymarzony k5 1000 z 2005r. Moto w orginale było czarno czerwone , obecnie czarno złote ala k7/k8 przemalował go poprzedni właściciel ,który posiadał go 6lat. przebieg moto 32tyś.
Po krutce setup moto:
Zmienione tarcze przód, bo rzekomo fabryczne były za słabe by szybko i pewnie wyhamować moto.
nowy amor skrętu hyperpro.
napęd nowy did hiperwzmacniany.
crasch pady.
składane klamki.
szyba akcesoryjna.
To tyle na chwilę obecną w miarę nowych zmian , modów postaram się dodawać foty.
Na chwilę obecną nie mogę dodać bo za wysoka rozdzielczość zdjęć.
Proszę admina o poprawę posta ten jest dobry tam była pomyłka.
Po krutce setup moto:
Zmienione tarcze przód, bo rzekomo fabryczne były za słabe by szybko i pewnie wyhamować moto.
nowy amor skrętu hyperpro.
napęd nowy did hiperwzmacniany.
crasch pady.
składane klamki.
szyba akcesoryjna.
To tyle na chwilę obecną w miarę nowych zmian , modów postaram się dodawać foty.
Na chwilę obecną nie mogę dodać bo za wysoka rozdzielczość zdjęć.
Proszę admina o poprawę posta ten jest dobry tam była pomyłka.
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: Gsx-R k5/k6 1000 By Germaniec
zdjęcia ?
-
- Posty: 213
- Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
- Motocykl: ----
- Imię: ---
- Skąd: ---
Re: Gsx-R k5/k6 1000 By Germaniec
Ja tam wszystkie rachunki trzymam xD ale predzzej bym zmienil pompe niz tarcze..Zmienione tarcze przód, bo rzekomo fabryczne były za słabe by szybko i pewnie wyhamować moto.
Zdjęcia to mozesz nawet zmniejszyć w paincie i pokropować. Hostuj przez imgur tam nie znikają.