gsxr1000 k3k4 dymi

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
motyl
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 10 lip 2013, o 20:07
Motocykl: gsxr1000 k3
Wymarzony motocykl: gixr1000:)

gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: motyl » 22 sie 2013, o 20:45

Witam.
Mam pytanie.
Ostatnio zauwazyłem ze moto kopci.
Na rozgrzanym silniku jak odkrece manetke na maksa do konca moto zaczyna dymic na czarno i po jej puszczeniu przy schodzeniu z obrotow puszcza czarnego baka. Jezeli odkrece tak kilka razy za pierwszym i ew drugim razem zadymi a pozniej jest jakby ok nie kopci.
Nie kopci jak trzymam wysokie obroty i jak wkrecam plynnie i szybko na wys.obroty,
motocykl ma filtr k&n wydech bos i mod tre i poprzedni wlasciciel cos wspominal o innych mapach zaplonu.
nie wiem czy mam sie martwic czy to normalne zjawisko

turbo88
Posty: 66
Rejestracja: 18 wrz 2012, o 19:15
Motocykl: k4 lyter
Lokalizacja: Rybnik

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: turbo88 » 22 sie 2013, o 21:46

Ja miałem cały wydech akrapovic i PC3 i kumple pytali czy tankuje ropę ;) Mój z wydechu walił na zmianę ogniem i czarnymi bąkami ;) Jeśli masz PC to masz za bogatą mapę pod ten wydech , a jak nie masz PC to nie mam pojęcia jaka może być przyczyna

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 23 sie 2013, o 10:01

Bardzo prawdopodobne jest to co pisze kolega wyżej, objawy zbyt bogatej mieszanki, dla pewności możesz jeszcze odczytać błędy, jak to zrobić masz tu http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=12&t=625 daj znać co odczytałeś.

motyl
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 10 lip 2013, o 20:07
Motocykl: gsxr1000 k3
Wymarzony motocykl: gixr1000:)

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: motyl » 23 sie 2013, o 14:01

odzczytalem baldy a raczej ich brak
wyswietlilo sie `COO (niewiedzialem jak zrobic minus z przodu:P ) i co oznacza ta kreska do gory przed C

drzewo
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 19 lut 2012, o 16:14
Motocykl: HH900

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: drzewo » 23 sie 2013, o 17:50

Masz sportowy filtr i inny wydech, a silnik nie jest pod to zestrojony - dlatego ci dymi. Lepiej jedź do serwisu, gdzie ci wszystko zestroją. Nie wspominając że po ustawieniu moc też powinna wzrosnąć.
http://www.moto-opinie.info - Opinie na temat opon, kasków, kurtek i wszystkich produktów motocyklowych w jednym miejscu.

Awatar użytkownika
Patrycjusz29
Posty: 1230
Rejestracja: 10 sie 2013, o 20:19
Motocykl: Suzuki GSXR1000 K3
Wymarzony motocykl: SUZA

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Patrycjusz29 » 17 wrz 2013, o 17:17

Mogą to być uszczelniacze zaworowe lepiej to zostawić co jakiś czas sprawdz stan oleju

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 17 wrz 2013, o 17:22

Kolego przy uszczelniaczach kopci na niebiesko, najbardziej przy odpaleniu moto jak olej z głowicy wpływa na tłoki, a jak przy przegazówce wali na czarno to raczej zbyt bogata mieszanka.

Awatar użytkownika
Patrycjusz29
Posty: 1230
Rejestracja: 10 sie 2013, o 20:19
Motocykl: Suzuki GSXR1000 K3
Wymarzony motocykl: SUZA

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Patrycjusz29 » 17 wrz 2013, o 17:25

ja mam to samo u mnie i czasem jak jadę to strzał da w kolektor

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 17 wrz 2013, o 17:32

A co masz modyfikowane w moto ? komin przelotowy, albo mokry filtr powietrza? albo dawno wtryski nie synchronizowane.

Awatar użytkownika
Patrycjusz29
Posty: 1230
Rejestracja: 10 sie 2013, o 20:19
Motocykl: Suzuki GSXR1000 K3
Wymarzony motocykl: SUZA

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Patrycjusz29 » 17 wrz 2013, o 17:50

komin akrapovica niezły huk robi i zamontowane tre

Awatar użytkownika
Patrycjusz29
Posty: 1230
Rejestracja: 10 sie 2013, o 20:19
Motocykl: Suzuki GSXR1000 K3
Wymarzony motocykl: SUZA

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Patrycjusz29 » 17 wrz 2013, o 17:56

niby silnik 49tys ma nakręcone ale kolega na torze jezdzi i mówił że silnik super chodzi u mnie motocykl nie stoi deszcz nie deszcz to lata

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 17 wrz 2013, o 18:00

Tre na ma wpływu na skład mieszanki, ale komin już ma ;) Kwestia ustawienia na hamowni + analiza spalin, ale z reguły mało kto to robi, a to ze czasem przykopci czy walnie marchew z komina to moim zdaniem nic złego. Podobny objaw jest przy bardzo rozsynchronizowanych wtryskach bo komp steruje tylko jednym a resztę sie podług niego synchronizuje no ale to przy przebiegach 70-80tys (w k3-k4 1000) dopiero zaczyna mieć wpływ na kopcenie na czarno.

Awatar użytkownika
Patrycjusz29
Posty: 1230
Rejestracja: 10 sie 2013, o 20:19
Motocykl: Suzuki GSXR1000 K3
Wymarzony motocykl: SUZA

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

Nieprzeczytany post autor: Patrycjusz29 » 17 wrz 2013, o 21:55

żeby zakopcił to trzeba mu do odćiny dać i to tylko raz na ruski rok tak igła chodzi jest artykuł że te silniki przy przebiegu 70tys. są jak nowe po rozebraniu.Tylko sprzęgło do wymiany .

ODPOWIEDZ