K4 750
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: K4 750
Dany Twoja R6 46 też by już taka ładna nie była jakby doszło do kontaktu Masz ją jeszcze czy sprzedałeś bo chyba chciałeś ją sprzedać ??
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 5 gru 2012, o 17:09
- Motocykl: R46 RJ095
- Wymarzony motocykl: Panigale
- Imię: Dany
- Skąd: MC Podl
Re: K4 750
Ano nie była by już taka lalka.
Nie sprzedałem i pod koniec sezonu 2015 pewnie dopiero sprzedam i przesiadkę robię na YFM-R700 : mówiąc wprost na Raptora
Nie sprzedałem i pod koniec sezonu 2015 pewnie dopiero sprzedam i przesiadkę robię na YFM-R700 : mówiąc wprost na Raptora
- dziadek
- Posty: 1492
- Rejestracja: 11 sie 2013, o 20:10
- Motocykl: KAWA Z 1000
- Wymarzony motocykl: juz były
- Imię: Robert
- Skąd: lubelskie
- Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Re: K4 750
Porzadny sprzecior i w prawdziwym malowaniu . Powodzenie w użytkowaniu.
- kozik93
- Posty: 155
- Rejestracja: 11 lis 2012, o 01:28
- Motocykl: GSX-R 600 K4
- Wymarzony motocykl: GSX-R 750 K9
- Imię: Konrad Kozi
- Skąd: RSA
Re: K4 750
Wygląda na bardzo zadbaną. Jak Ci się sprawują białe felgi?
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: K4 750
Dobrze się toczą Takie juz kupilem i w sumie to mi pasują, tylko tylna szybko sie brudzi od smaru ale przed myciem motocykla wystarczy zpsikać ją płynem do mycia silników, ew. po umyciu i wysuszeniu jak coś zostanie to plakiem na suchej i czystej szmatce poprawić.kozik93 pisze:Wygląda na bardzo zadbaną. Jak Ci się sprawują białe felgi?
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: K4 750
Ostatnio zrobione, bo niestety przez zime nie było czasu:
wymiana oleju w amorze skrętu (10w40), kierownica jest teraz "twardsza" ale trzeba się przyzwyczaić do cięższego kręcenia na postoju
wyczyszczony i nasączony filtr K&N
i zamówione parę gratów do wymiany na czasie (świece, klocki tył, zębatka 16z o ile starczy naciągu łańcucha bo jest już troche lipny i pompa paliwa bo chyba przez obecną moto ma dziury powyżej 10 tys obr). i kolejne pytanie to tylną tarczę brać używkę oryginalną czy nowego chinola ?
wymiana oleju w amorze skrętu (10w40), kierownica jest teraz "twardsza" ale trzeba się przyzwyczaić do cięższego kręcenia na postoju
wyczyszczony i nasączony filtr K&N
i zamówione parę gratów do wymiany na czasie (świece, klocki tył, zębatka 16z o ile starczy naciągu łańcucha bo jest już troche lipny i pompa paliwa bo chyba przez obecną moto ma dziury powyżej 10 tys obr). i kolejne pytanie to tylną tarczę brać używkę oryginalną czy nowego chinola ?
- michaliskox
- Posty: 542
- Rejestracja: 19 gru 2014, o 16:03
- Motocykl: Suzuki GSXR 750 K6
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa - Wo(L)a
Re: K4 750
z ta zebatka troche bezsensu skoro lancuch jest lipny to nie lepiej bylo caly naped z zebatkami wymienic
''Twe Serce Jest Wolne. Miej Odwagę Za Nim Podążać''
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: K4 750
Nono dobre czynności serwisowe poszły
Co do tarczy to jak trafisz w dobrym stanie używkę, to lepiej, to jest tył więc nie ma co się przejmować za bardzo. A jak nie, to bierz CHINA, ja miałem chińską w GS'ce na przodzie, no i powiem, że była świetnie wykonana, nity nic się nie wyrabiały i była bardzo dobra siła hamowania, jedyny minus był taki, że prawie znikała w oczach. Przez 10k km tak na oko to prawie 1/3 zeszła, niestety nie miałem później mikrometru żeby zmierzyć, ale nową mierzyłem mikrometrem to dokładnie 5.0 miała. A z tyłu nie ma nitów i aż tak bardzo się nie hebluje więc imo styknie chinol na tył.
Co do tarczy to jak trafisz w dobrym stanie używkę, to lepiej, to jest tył więc nie ma co się przejmować za bardzo. A jak nie, to bierz CHINA, ja miałem chińską w GS'ce na przodzie, no i powiem, że była świetnie wykonana, nity nic się nie wyrabiały i była bardzo dobra siła hamowania, jedyny minus był taki, że prawie znikała w oczach. Przez 10k km tak na oko to prawie 1/3 zeszła, niestety nie miałem później mikrometru żeby zmierzyć, ale nową mierzyłem mikrometrem to dokładnie 5.0 miała. A z tyłu nie ma nitów i aż tak bardzo się nie hebluje więc imo styknie chinol na tył.
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: K4 750
Co mi szkodziło, 40 zł to nie pieniądz a może się uda przejeździć na niej z tym łańcuchem jeszcze ten sezon a jak nie to zostanie na zapas do nowego napędu (bo z tego co wiem to na 1 napęd przypadają 2 przednie zębatki bo są małe i zużywają się szybciej) i pojeżdżę jeszcze trochę na 17z. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, to było przemyślanemichaliskox pisze:z ta zebatka troche bezsensu skoro lancuch jest lipny to nie lepiej bylo caly naped z zebatkami wymienic
Kto dba ten maPawlus pisze:Nono dobre czynności serwisowe poszły
Co do tarczy to jak trafisz w dobrym stanie używkę, to lepiej, to jest tył więc nie ma co się przejmować za bardzo. A jak nie, to bierz CHINA, ja miałem chińską w GS'ce na przodzie, no i powiem, że była świetnie wykonana, nity nic się nie wyrabiały i była bardzo dobra siła hamowania, jedyny minus był taki, że prawie znikała w oczach. Przez 10k km tak na oko to prawie 1/3 zeszła, niestety nie miałem później mikrometru żeby zmierzyć, ale nową mierzyłem mikrometrem to dokładnie 5.0 miała. A z tyłu nie ma nitów i aż tak bardzo się nie hebluje więc imo styknie chinol na tył.
A co do tarczy to chyba postaram się jeszcze znaleźć jakąś używkę w sensownym stanie, bo zanim chinol by mi przyszedł z ebaya to sezon się już rozpędzi
- bru033
- Posty: 261
- Rejestracja: 23 maja 2014, o 15:19
- Motocykl: GSXR600K1
- Wymarzony motocykl: k5 k6 3/4
- Imię: Wojciech
- Skąd: Rumia
Re: K4 750
Odkręcenie amora sprawiało jakieś problemy czy zabieg szybki i gładki?
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: K4 750
Przed odkreceniem prysnąłem troche wd40 dla pewnosci. I jak bedziesz odkrecal nakretke ze sruby w przegubie docisnij ten przegub do dołu bo bediesz mial wrazenie jakbys zerwał gwint
- tomekk7
- Posty: 242
- Rejestracja: 21 mar 2015, o 10:20
- Motocykl: 1000 k7
- Imię: tomek
- Skąd: Tychy
- Lokalizacja: śląsk
Re: K4 750
daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: K4 750
W sobote planuje do chudowa podjechać na chwile, bo jeszcze tam nie bylem, więc przydałby sie ktoś kto zna drogetomekk7 pisze:daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony
- tomekk7
- Posty: 242
- Rejestracja: 21 mar 2015, o 10:20
- Motocykl: 1000 k7
- Imię: tomek
- Skąd: Tychy
- Lokalizacja: śląsk
Re: K4 750
ja też nie byłem więc jeśli będzie w miare pogoda wyglądała to mozna runde zrobić.pieterr pisze:W sobote planuje do chudowa podjechać na chwile, bo jeszcze tam nie bylem, więc przydałby sie ktoś kto zna drogetomekk7 pisze:daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: K4 750
Wymieniłem pompe paliwa i koniec z dziurami powyzej 10 tys obr.
Dla zainteresowanych nowa pompa w aso to 3200 zł, ja wybrałem uzywke za 140 z pobraniem i działa jak trzeba. Pomiary były bezwzględne dla starej pompy, w ciągu 10 sek wypluła 140ml, powinna przynajmniej 168, a nowa uzywka daje 280, wiec na przyszłość jak ktoś ma problem z wysokimi obrotami to niech zaczyna od tego prostego pomiaru. Zdjęcia innym razem bo laptop zjebany.
P.S. 1000km pękło w tym sezonie wiec na pewno bedzie lepszy niz 4tys w zeszłym
Dla zainteresowanych nowa pompa w aso to 3200 zł, ja wybrałem uzywke za 140 z pobraniem i działa jak trzeba. Pomiary były bezwzględne dla starej pompy, w ciągu 10 sek wypluła 140ml, powinna przynajmniej 168, a nowa uzywka daje 280, wiec na przyszłość jak ktoś ma problem z wysokimi obrotami to niech zaczyna od tego prostego pomiaru. Zdjęcia innym razem bo laptop zjebany.
P.S. 1000km pękło w tym sezonie wiec na pewno bedzie lepszy niz 4tys w zeszłym