2004 GSX-R 750 - all-purpose
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Już coś tam na zębach było widać, a do tego łańcuch miał już takie miejsca gdzie się załamywał co było widać nawet jak wisiał luźno. Nie jest to jakiś duży koszt, a ja lubię na nowym napędzie pojeździć
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Kilka fotek z dzisiejszego latania na Jastrzębiu:
Upalanie mistrz, wreszcie ciepły asfalt, opony kleiły ogólnie dzień rewelacja.
Upalanie mistrz, wreszcie ciepły asfalt, opony kleiły ogólnie dzień rewelacja.
-
- Posty: 641
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 14:56
- Motocykl: K10 tysionc
- Imię: Tomek
- Skąd: sci/krk
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
bardziej ciałem do zakrętu
- Gofer
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 lis 2014, o 19:24
- Motocykl: GSXR 1K K9 BLACK
- Wymarzony motocykl: nie trup
- Imię: Dominik
- Skąd: Wlkp
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
tomoo pisze:bardziej ciałem do zakrętu
TAK JEST SEN SEJ
- Robert79
- Posty: 685
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 07:37
- Motocykl: GSX-R 600 K4
- Lokalizacja: Śląsk
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
No właśnie tak pizłem moją pierwszą glebe. Moto w zakręt a ja w linii razem z nim i całowałem asfalt...ajć a to bolitomoo pisze:bardziej ciałem do zakrętu
Tak jak pisze tomoo
Nawet najgorsza bestia ma odrobinę litości. Ja nie mam litości, więc nie jestem bestią.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Wiem koledzy, zdaje sobie sprawę z tego. Za mało ładuje ciało w zakręt mimo, że siedząc na moto wydaje mi się że całkiem sporo. Ale od tego właśnie są te treningi i po to fotki i filmy żeby wyłapywać błędy. Wydaje mi się, że kolejny błąd to złe ułożenie stóp na podnóżkach, za bardzo wystawiam paluchy na zewnątrz, muszę się nauczyć trzymać stopę bardziej prosto.
Wczoraj właśnie nagrywałem filmy z tej perspektywy żeby zobaczyć co tak naprawdę robię na tym motocyklu. No i widać, że jeszcze niewiele, ale przynajmniej wiem nad czym pracować na następnym treningu.
Pozdr
Wczoraj właśnie nagrywałem filmy z tej perspektywy żeby zobaczyć co tak naprawdę robię na tym motocyklu. No i widać, że jeszcze niewiele, ale przynajmniej wiem nad czym pracować na następnym treningu.
Pozdr
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Faktycznie trochę za mało zrzucasz dupe i ciało do winkla. Ja też myślałem że już nie wiadomo jak wiszę w zakręcie ale jak widzę po fotkach i filmikach to jeszcze nie wygląda to jakoś śmiesznie
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 9 cze 2014, o 10:53
- Motocykl: GSX-R K3 1000
- Wymarzony motocykl: GSX-R K5 1000
- Imię: Tomasz
- Skąd: Lębork
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Siemka gdzie dostanę taki błotniczek Tył ??
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Maciejx moim zdaniem jak ktos wisi w zakręcie to dopiero ogolnie dobrze ta pozycja wygląda śmiesznie wygląda moto pochylone w zakręt a motocyklista wychylony w druga stronę
Kenet i jak oceniasz ten jastrząb ? Po fotkach wygląda na czysty ten tor a tak sie nasluchalem ze pelno gumy po drifterach
Kenet i jak oceniasz ten jastrząb ? Po fotkach wygląda na czysty ten tor a tak sie nasluchalem ze pelno gumy po drifterach
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Jest czysty, ja tam żadnych zastrzeżeń do nawierzchni nie mam. Co więcej instruktor robi objazd i dość wnikliwie sprawadza, czy coś niechcianego nie leży na torze zanim ludzie wyjadą. Także bez obaw, jest fajnie.
A gdzie błotnik to nie mam pojęcia, ja go nie kupowałem.
A gdzie błotnik to nie mam pojęcia, ja go nie kupowałem.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Zrobiłem już ponad 7000 km w tym sezonie, więc przyszedł czas na wymianę oleju. A ponieważ ostatnio na Jatrzębiu miałem problem z hamulcami (miękła klamka pod koniec sesji) postanowiłem zainwestować w trochę lepsze klocki i jeszcze raz odpowietrzyć układ. Zakupiłem co trzeba:
O ile z olejem poszło w miarę gładko, o tyle z klockami jest problem - nie mogłem wykręcić jednej "szpilki", która trzyma kolcek w zacisku. Ma wyrobiony łeb, tzn. nie obrócił się jeszcze klucz, ale wolałem nie ryzykować nie mając drugiej na zmianę bo wieczorem planowane było jeszcze małe latanie.
Pilnie poszukuję takich szpilek, najlepiej nowych, dokładnie element nr 4 na tym rysunku:
Jeśli ktoś ma to bardzo proszę o kontakt.
Pozdr
O ile z olejem poszło w miarę gładko, o tyle z klockami jest problem - nie mogłem wykręcić jednej "szpilki", która trzyma kolcek w zacisku. Ma wyrobiony łeb, tzn. nie obrócił się jeszcze klucz, ale wolałem nie ryzykować nie mając drugiej na zmianę bo wieczorem planowane było jeszcze małe latanie.
Pilnie poszukuję takich szpilek, najlepiej nowych, dokładnie element nr 4 na tym rysunku:
Jeśli ktoś ma to bardzo proszę o kontakt.
Pozdr
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
ja szukałem też tutaj popatrz są linki z larssona itp
viewtopic.php?f=60&t=9329
te klocki to jakieś juz typowo racingowe? to na ulicy zanim się rozgrzeją mogą słabo hamować to uważaj
viewtopic.php?f=60&t=9329
te klocki to jakieś juz typowo racingowe? to na ulicy zanim się rozgrzeją mogą słabo hamować to uważaj
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Dzięki za link.
Klocki to mieszanka SC - Road & Track, ale współczynnik tarcia mają już dość wysoki. Tutaj więcej info:
http://www.bikehps.com/brembo/brembo_brakepads.html
Także bez obaw na ulicy, a na torze liczę że dadzą poprawę hamowania.
Pozdr
Klocki to mieszanka SC - Road & Track, ale współczynnik tarcia mają już dość wysoki. Tutaj więcej info:
http://www.bikehps.com/brembo/brembo_brakepads.html
Także bez obaw na ulicy, a na torze liczę że dadzą poprawę hamowania.
Pozdr
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
ciekawe jak mocno będą zjadać tarcze ? ale już i sintermetalowe zwykłe też pewnie mocno zużywają tarcze, kiedyś w F3 i 929 jeździłem na organicznych ferodo to zerowe zużycie na tarczach ale i też brak hamulców.
zdaj relacje jak się spisują i na ulicy i na torze, moze następne też takie kupie żeby poprawić trochę heble gixerka a cena jaka ?
zdaj relacje jak się spisują i na ulicy i na torze, moze następne też takie kupie żeby poprawić trochę heble gixerka a cena jaka ?
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
312 zł za komplet.