GSX-R 600 Srad 1998 - początek przygody
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 7 sie 2015, o 07:13
- Motocykl: Gsx-r 750 K1
- Imię: Robert
- Skąd: Włocławek
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Mój post w żaden sposób proszę nie odczytywać jak atak, bo nie takie miałem intencje. Po prostu motor który na tak pogięte ograniczniki nie leżał przy 50 na godzinę i rama musiała to odczuć. Moto nie miało być dla mnie ale nie ważne. Powiem tak niby tanio ale żeby to miało ręce i nogi trochę będzie trzeba w niego włożyć. Piec wydawał się ok, ale przelany olej, ciągnące sprzęgło, źle wchodzący luź już nie. Za te pieniądze może i warto bo sam piec warty jest koło 2500 ale mnie na wejściu te ogranicki konkretnie pogięte odrzuciły. Jak nad nim popracujesz na pewno będzie fajnie. Fajnie gadal ten moto i miał dobre opony, ale kosz sprzęgłowy hałasuje więc się temu przyjrzyj. Pozdrawiam. Ps bardzo ładnie zrobiłeś tłumik.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Pająkhc, pablo9321, ToMsOn, dzięki za poparcie. Więc mój tok rozumowania nie jest odosobniony
SaidJr, za to sprzęgło i synchro gaźników masz plusa, bo te rzeczy faktycznie są do roboty. Jednocześnie miło słyszeć, że silnik sam w sobie spełnił Twoje dość wysokie wymagania
O zbyt wysoki poziom oleju pytałem chłopaków na forum i mówili, żeby olać temat, to samo powiedział znajomy mechanik.
Kolejny raz zwracasz uwagę, że ograniczniki są jakoś masakrycznie pogięte. Kurcze, albo ja się nie znam, albo nie widzę, żeby miały za sobą jakieś totalne dzwony. Poszedłem specjalnie do garażu z aparatem i zrobiłem parę fotek na tyle, na ile dałem radę tam zajrzeć obiektywem, prosiłbym kolegów z forum o ocenę ich stanu.
Lewa strona:
Prawa strona:
Pozdro
SaidJr, za to sprzęgło i synchro gaźników masz plusa, bo te rzeczy faktycznie są do roboty. Jednocześnie miło słyszeć, że silnik sam w sobie spełnił Twoje dość wysokie wymagania
O zbyt wysoki poziom oleju pytałem chłopaków na forum i mówili, żeby olać temat, to samo powiedział znajomy mechanik.
Kolejny raz zwracasz uwagę, że ograniczniki są jakoś masakrycznie pogięte. Kurcze, albo ja się nie znam, albo nie widzę, żeby miały za sobą jakieś totalne dzwony. Poszedłem specjalnie do garażu z aparatem i zrobiłem parę fotek na tyle, na ile dałem radę tam zajrzeć obiektywem, prosiłbym kolegów z forum o ocenę ich stanu.
Lewa strona:
Prawa strona:
Pozdro
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Są całe bez dwóch zdań Może kolega pomylił maszyny albo wcześniejszy właściciel wziął sobie do serca te usterki i je usunął
Jakaś szybka fotka na wzór
http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... 5421361946
Jakaś szybka fotka na wzór
http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... 5421361946
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
No to dziwna sprawa, skoro kolega wyżej widział totalnie pokrzywione ograniczniki, a teraz są proste. Nic tam nie nosi śladów niedawnego odkręcania, wszystko pokryte warstwą brudu niewzbudzającą podejrzeń
Odstawiłem SRADa do Motodream w Bydgoszczy na naprawę sprzęgła i ew. tego co trzeba w silniku
Odstawiłem SRADa do Motodream w Bydgoszczy na naprawę sprzęgła i ew. tego co trzeba w silniku
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
- Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
- Imię: Mateusz
- Skąd: Gdynia
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Pięknie się prezentuje na zdjęciach. Tłumik wygląda przekozacko.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Witam po przerwie
Srad już w domu, sprzęgło chodzi. Okazało się, że poprzedni właściciel źle złożył sprzęgło i podobno niektóre tarczki były wygięte - po naprawie wszystko chodzi, także w tym miejscu polecam Motodream w Bydgoszczy
Mechanicy powiedzieli mi też, że wg nich słychać rozrząd i należy się nim zająć, czyli wymienić napinacz, łańcuch i wszystkie ślizgi, co może kosztować nawet 1500zł
Cena mocno zbiła mnie z tropu, więc odebrałem motocykl i pojechałem do innego poleconego warsztatu - Moto Klinika na Bełzy, gdzie właściciel stwierdził, że.. nie słyszy zupełnie nic niepokojącego i nie ma żadnej potrzeby zaglądania do rozrządu
Poza tym kupiłem białe crash-pady z ertalonu, oczywiście śruby mocujące w motocyklu nie dają się wykręcić, więc będę musiał zrobić jeszcze jedno podejście do ich montażu
Zrobiłem też modyfikację, która bardzo mi się podoba - oklejenie dolotu folią carbon z połyskiem, póki co tylko prawego. Stwierdzam, że ten rodzaj folii car-bon tak idealnie imituje włókno węglowe, że jeśli komuś chodzi tylko o względy estetyczne, to nie ma wg mnie sensu wydawać kasy na prawdziwy carbon.
Pozdro
Srad już w domu, sprzęgło chodzi. Okazało się, że poprzedni właściciel źle złożył sprzęgło i podobno niektóre tarczki były wygięte - po naprawie wszystko chodzi, także w tym miejscu polecam Motodream w Bydgoszczy
Mechanicy powiedzieli mi też, że wg nich słychać rozrząd i należy się nim zająć, czyli wymienić napinacz, łańcuch i wszystkie ślizgi, co może kosztować nawet 1500zł
Cena mocno zbiła mnie z tropu, więc odebrałem motocykl i pojechałem do innego poleconego warsztatu - Moto Klinika na Bełzy, gdzie właściciel stwierdził, że.. nie słyszy zupełnie nic niepokojącego i nie ma żadnej potrzeby zaglądania do rozrządu
Poza tym kupiłem białe crash-pady z ertalonu, oczywiście śruby mocujące w motocyklu nie dają się wykręcić, więc będę musiał zrobić jeszcze jedno podejście do ich montażu
Zrobiłem też modyfikację, która bardzo mi się podoba - oklejenie dolotu folią carbon z połyskiem, póki co tylko prawego. Stwierdzam, że ten rodzaj folii car-bon tak idealnie imituje włókno węglowe, że jeśli komuś chodzi tylko o względy estetyczne, to nie ma wg mnie sensu wydawać kasy na prawdziwy carbon.
Pozdro
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
ten carbon to pięknie wyszedł naprawdę, a to jakiś nowy rodzaj z połyskiem rozumiem? bo kiedyś oklejałem zwykłym też nie było źle ale nie aż tak fajnie bo u ciebie to wygląda jak hydrografika.
co do rozrządu to pewnie ciężki temat tak jak i u mnie też na zimnym grzechocze i też nie wiem co robić czy wymieniać czy zostawiać a po rozgrzaniu cichosza, i jednemu będzie przeszkadzać drugiemu nie ehhh z tymi łancuchami :/
co do rozrządu to pewnie ciężki temat tak jak i u mnie też na zimnym grzechocze i też nie wiem co robić czy wymieniać czy zostawiać a po rozgrzaniu cichosza, i jednemu będzie przeszkadzać drugiemu nie ehhh z tymi łancuchami :/
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Tak, ostatnio weszła na rynek folia carbon o nazwie 5D. I jest to lepsze od hydrografiki, bo w przypadku tej folii masz normalną trójwymiarową strukturę zatopioną w folii, dokładnie tak jak przy prawdziwym carbonie, natomiast hydrografika jest płaska
Co do rozrządu, to u mnie nic niepokojącego nie słychać, ani na zimny, ani na ciepłym. Napinacz mam zamontowany mechaniczny
Szukam teraz pomysłu na amortyzator skrętu do SRADa. Dedykowanych jest baardzo mało, a w dodatku ceny chore. Szukam czegoś najlepiej do 150zł, oczywiście używka, może być fabrycznie montowana w innym motocyklu. Wiecie od czego podpasuje? Jakaś Hayabusa może? K1?
Co do rozrządu, to u mnie nic niepokojącego nie słychać, ani na zimny, ani na ciepłym. Napinacz mam zamontowany mechaniczny
Szukam teraz pomysłu na amortyzator skrętu do SRADa. Dedykowanych jest baardzo mało, a w dodatku ceny chore. Szukam czegoś najlepiej do 150zł, oczywiście używka, może być fabrycznie montowana w innym motocyklu. Wiecie od czego podpasuje? Jakaś Hayabusa może? K1?
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
- Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
- Imię: Mateusz
- Skąd: Gdynia
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Rozumiem że 600 SRAD nie ma wcale amortyzatora skrętu, tak?
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Karbon kosa faktycznie mega to ci wyszło tym bardziej że to folia chyba sam sobie trochę tego zakupię
Co do amora tutaj macie stary temacik i koledzy pokazują gdzie co i jak więc warto sobie prześledzić temacik
viewtopic.php?f=12&t=550
z tego co mi się kojarzy to 600tki dopiero od K1 miały seryjny amor ale mogę się mylić
Co do amora tutaj macie stary temacik i koledzy pokazują gdzie co i jak więc warto sobie prześledzić temacik
viewtopic.php?f=12&t=550
z tego co mi się kojarzy to 600tki dopiero od K1 miały seryjny amor ale mogę się mylić
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Szyszkovsky, no w 600 właśnie nie było wcale, w 750 chyba dopiero od któregoś tam roku.
ToMsOn, cały temat przeczytałem. W sumie niestety żadnego konkretu tam nie ma, dowiedziałem się tylko, że były 3 rodzaje amorów - jeden po lewej na ramie, ale można sobie nim zrobić dziurę w kolanie przy odrobinie pecha, drugi nad półką i trzeci pod półką. I najprędzej chyba wyrzeźbi się coś pod półkę, ale niestety musi być rzeźba, bo mocowań nie ma. Także chyba będę po prostu szukał jakiejś tanizny od GSX-R, bo od Hayabusy podobno jest dużo grubszy. Jak ogarnę, to dam znać dla potomnych
Btw. dziś okleiłem drugi dolot:
Jeszcze okleję osłonę łańcucha i zastanawiam się nad lusterkami, bo wygląda to kozacko
ToMsOn, cały temat przeczytałem. W sumie niestety żadnego konkretu tam nie ma, dowiedziałem się tylko, że były 3 rodzaje amorów - jeden po lewej na ramie, ale można sobie nim zrobić dziurę w kolanie przy odrobinie pecha, drugi nad półką i trzeci pod półką. I najprędzej chyba wyrzeźbi się coś pod półkę, ale niestety musi być rzeźba, bo mocowań nie ma. Także chyba będę po prostu szukał jakiejś tanizny od GSX-R, bo od Hayabusy podobno jest dużo grubszy. Jak ogarnę, to dam znać dla potomnych
Btw. dziś okleiłem drugi dolot:
Jeszcze okleję osłonę łańcucha i zastanawiam się nad lusterkami, bo wygląda to kozacko
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
- Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
- Imię: Mateusz
- Skąd: Gdynia
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Zamiast rzezbic wez mocowanie i amortyzator od 750 pod polke.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Tak zrobię. Pytanie tylko, jak mówisz o mocowaniu to masz na myśli ten pierścień mocujący do lagi? Byłbym mega wdzięczny za fotkę jak on jest zamocowany na SRAD'zie.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
- Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
- Imię: Mateusz
- Skąd: Gdynia
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Moge zrobic Ci zdjecie w piatek albo w sobote dopiero. Rozbiore plastiki i zrobie dokladne fotki ale teraz nie dam rady niestety.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Rewelacja. I wszystko na spoko, zaczekam