[S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczniki
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
[S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczniki
Siemanko, razem z kumplem zabralismy sie za flashowanie ECU, zrobilismy troche testow i doszlismy do wniosku ze warto wyjsc z tym do ludzi:)
Sama idea Ecu Flash'a to zmiany w pliku wsadowym, bez dodatkowym urządzeń. Wysyłasz nam swoje ECU a my odsyłamy ci przerobione przez nas pod twoje dyktando:)
Na chwile obecną jesteśmy w stanie zrobić te oto rzeczy:
- TRE, które nie zakloci pracy oryginalnego wyswietlacza biegow
- Wgranie map paliwa przygotowanych zgodnie z mapami stosowanych do Power Commandera III i V
- Przestawienie wiatraka na włączanie się i wyłączanie się wg innej temperatury np. 100 C i 95 C
- Zdjęcie ograniczników prędkości
Metoda jest bezinwazyjna, po otrzymaniu ECU wkładasz go z powrotem i jazda:)
Póki co jesteśmy gotowi od ręki przeprogramować te modele:
GSXR 1000 05-XX
GSXR 750 08-XX
GSXR 600 08-XX
Hayabusa 02-XX
Bking
Trwają ostatnie testy oprogramowania do 600/750 06/07 więc te modele będaą gotowe do flashowania w przeciągu paru tygodni:)
Z racji że to początek i pewnego rodzaju rozkręcanie całej zabawy, koszt takiej usługi to 150 zł, w tej cenie zrobimy 10 ECU, potem cena wzrośnie do 250 zł.
Możliwe ze wprowadzimy zroznicowanie cenowe na bazie wymagan klienta ale tak jak mowie poki co to takie plany:)
Jesli sa zainteresowani to zapraszam do kontaktu przez PW, dogadamy szczegoly i wszystko ustalimy. Jesli macie pytania to smialo piszcie postaram sie odpowiedziec na wszystkie:) Mozliwe ze z czasem rozwiniemy nie tylko modele ale rowniez wachlarz usług:)
Sama idea Ecu Flash'a to zmiany w pliku wsadowym, bez dodatkowym urządzeń. Wysyłasz nam swoje ECU a my odsyłamy ci przerobione przez nas pod twoje dyktando:)
Na chwile obecną jesteśmy w stanie zrobić te oto rzeczy:
- TRE, które nie zakloci pracy oryginalnego wyswietlacza biegow
- Wgranie map paliwa przygotowanych zgodnie z mapami stosowanych do Power Commandera III i V
- Przestawienie wiatraka na włączanie się i wyłączanie się wg innej temperatury np. 100 C i 95 C
- Zdjęcie ograniczników prędkości
Metoda jest bezinwazyjna, po otrzymaniu ECU wkładasz go z powrotem i jazda:)
Póki co jesteśmy gotowi od ręki przeprogramować te modele:
GSXR 1000 05-XX
GSXR 750 08-XX
GSXR 600 08-XX
Hayabusa 02-XX
Bking
Trwają ostatnie testy oprogramowania do 600/750 06/07 więc te modele będaą gotowe do flashowania w przeciągu paru tygodni:)
Z racji że to początek i pewnego rodzaju rozkręcanie całej zabawy, koszt takiej usługi to 150 zł, w tej cenie zrobimy 10 ECU, potem cena wzrośnie do 250 zł.
Możliwe ze wprowadzimy zroznicowanie cenowe na bazie wymagan klienta ale tak jak mowie poki co to takie plany:)
Jesli sa zainteresowani to zapraszam do kontaktu przez PW, dogadamy szczegoly i wszystko ustalimy. Jesli macie pytania to smialo piszcie postaram sie odpowiedziec na wszystkie:) Mozliwe ze z czasem rozwiniemy nie tylko modele ale rowniez wachlarz usług:)
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
Siemanko, pierwsze testy naszej uslugi przeszly wymagajace testy;)
Na pierwszy ogien poszedl 1000 K5 uzytkownika tomek77 z gsxr forum. Potrzebowal TRE, przestawienia wiatraka o 5 stopni w dól i zdjecia ogranicznikow:)
Czekam na dluzsza jego opinie, poki co napisal mi ze wszystko dziala jak nalezy i czuc wieksza moc podczas przyspieszania, wyswieltlacz dziala prawidlowo a i kreci sie do samego konca na 6 i idzie ponad 300:)
Moze to skusi pare osob:)
Na pierwszy ogien poszedl 1000 K5 uzytkownika tomek77 z gsxr forum. Potrzebowal TRE, przestawienia wiatraka o 5 stopni w dól i zdjecia ogranicznikow:)
Czekam na dluzsza jego opinie, poki co napisal mi ze wszystko dziala jak nalezy i czuc wieksza moc podczas przyspieszania, wyswieltlacz dziala prawidlowo a i kreci sie do samego konca na 6 i idzie ponad 300:)
Moze to skusi pare osob:)
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
Opinia:
Tomek77 - Witam,jak pisze Carry rzeczywiście skorzystałem z jego usługi i jak na razie nie żałuję,choć obawiałem się czy moto odpali po tej wycieczce ECU do Warszawy . Przeprogramował mi wentylator-włączanie-100-95-wyłączanie,wyeliminował opóżnienie zapłonu na trzech pierwszych biegach i blokadę prędkości max .Co do trzech pierwszych biegów no cóż jest to odczuwalne szczególnie na 2 biegu,ale na pozostałych także . a na 6 przyspiesza praktycznie do odcinki,wyświetlacz biegów działa.Nie zdecydowałem się na wgranie innej mapy niż seryjna ,ale gdybym mieszkał w Warszawie lub okolicy to pewnie tak.Można by wtedy przetestować kilka map i może udało by się trafić na taką lepszą od seryjnej.Oczywiście ideałem był by wjazd za każdym razem na chamownię i wtedy było by widać jak zmieniła się charakterystyka i moc moto.Może jak zmienię seryjny wydech to skorzystam z tej opcji. Przy cenie 360 zł za XTRE lub 1400 zł za PC myślę że to dobra propozycja.Pozdr.
Tomek77 - Witam,jak pisze Carry rzeczywiście skorzystałem z jego usługi i jak na razie nie żałuję,choć obawiałem się czy moto odpali po tej wycieczce ECU do Warszawy . Przeprogramował mi wentylator-włączanie-100-95-wyłączanie,wyeliminował opóżnienie zapłonu na trzech pierwszych biegach i blokadę prędkości max .Co do trzech pierwszych biegów no cóż jest to odczuwalne szczególnie na 2 biegu,ale na pozostałych także . a na 6 przyspiesza praktycznie do odcinki,wyświetlacz biegów działa.Nie zdecydowałem się na wgranie innej mapy niż seryjna ,ale gdybym mieszkał w Warszawie lub okolicy to pewnie tak.Można by wtedy przetestować kilka map i może udało by się trafić na taką lepszą od seryjnej.Oczywiście ideałem był by wjazd za każdym razem na chamownię i wtedy było by widać jak zmieniła się charakterystyka i moc moto.Może jak zmienię seryjny wydech to skorzystam z tej opcji. Przy cenie 360 zł za XTRE lub 1400 zł za PC myślę że to dobra propozycja.Pozdr.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 15:52
- Motocykl: K7 1000
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
Carry jak tam moja sprawa? Ogarnąłeś już może przeskalowanie licznika? Bo akurat pogoda lipna i moto mam rozebrane to mógłbym Ci podrzucić ecu.
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
Skalowanie licznika odpada niestety bo nie mam czasu zajrzec do licznika nawet:/
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
imgq - Witam, ja również skusiłem się na ECU flasha u Carrego i jak do tej pory to najlepiej wydane 150zł na mojego gixxa. Kompa przesłałem w srodę przed południem i już w piątek około 11 zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony - tempo wykonania expresowe Carry obniżył temp. odpalania sie wentylatora, usunął blokadę prędkości i opóźnienie zapłonu. Dodatkowo wgrana została zoptymalizowana mapa bazzaz. Modyfikacje zmieniły zachowanie sie motocykla, który bardzo agresywnie reaguje na dodanie gazu i idzie równo, mocniej już od najniższych obrotów. Najwiekszym problemem okazuje sie teraz brak trakcji i kierowca
Podsumowując - POLECAM
Podsumowując - POLECAM
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
Kolejna opinia - Argail Hayabusa K8
Obiecałem, że opisze dokładnie jak zachowuje się moja Hayka K8 po odbiorze komputera od Carrego
ECU odebrałem już w zasadzie w piątek, znaczy asystentka odebrała ale ja dopiero po weekendzie założyłem
Co zrobił Carry:
Obniżył temp włączania wiatraka - jako, że wracałem w deszczu nie sprawdziłem
Ustawił mapy zapłonu i mapy paliw - wrażenie - moto na niższych obrotach pracuje bardziej kulturalnie, jako, ze przesiadłem się na Hayke po kilku Hondach to mnie najbardziej irytowało - praca silnika przypominająca mielone śrubki, po odebraniu ECU od chłopaków silnik pracuje ładniej, nie umiem tego dokładnie opisać ale jestem na tym punkcie wyczulony - teraz nie trzęsie mi tak budą jak poprzednio, choć obroty są takie same.
Po zmianie tłumików słychać było częste dopalanie spalin w wydechu, teraz to minęło, rzadko się zdarzy, żeby przy odjęciu gazu coś mi bulgotało w wydechu
Moc - no wybaczcie, ale nie jestem tego w stanie zweryfikować...
Odejście - wyraźna poprawa na drugim biegu, na kolejnych wydaje mi się, że od dołu lepiej ciągnie
Kagańce pozdejmowane - nie miałem jak sprawdzić bo na trasie 600 km miałem może ze 4 km dwupasmówki, ehh, Polska... we wrześniu znów do Berlina pojadę, wtedy może uda się przekroczyć to magiczne 7000rpm na 6 biegu
Spalanie - nie kupowałem Hayki dla oszczędności ale wydaje mi się, że bez zmian, nie zauważyłem jakiegoś wzrostu spalania
Wszystko chodzi ok, wyświetlacz normalnie, nic się nie krztusi, nic nie parcha, odpala jak poprzednio na dotyk
Ogólne wrażenia - naprawdę warto, to już kolejny zakup od Carrego i jeśli tylko pojawi się kiedyś kolejna jego oferta na pewno skorzystam.
Alternatywą jest montowanie dodatkowych urządzeń oszukujących układy, ja mam normalne ustawienia i to bez żadnej ingerencji w kable
Carry - dziękuję naprawdę, kawał dobrej roboty!!!
A teraz napisz co dokładnie pozmieniałeś bo ja się w tym już pogubiłem Na torze Poznań jeżdżę firebladem sc33 tam nie ma elektroniki, w hayce nie ogarniam tych komputerów
Obiecałem, że opisze dokładnie jak zachowuje się moja Hayka K8 po odbiorze komputera od Carrego
ECU odebrałem już w zasadzie w piątek, znaczy asystentka odebrała ale ja dopiero po weekendzie założyłem
Co zrobił Carry:
Obniżył temp włączania wiatraka - jako, że wracałem w deszczu nie sprawdziłem
Ustawił mapy zapłonu i mapy paliw - wrażenie - moto na niższych obrotach pracuje bardziej kulturalnie, jako, ze przesiadłem się na Hayke po kilku Hondach to mnie najbardziej irytowało - praca silnika przypominająca mielone śrubki, po odebraniu ECU od chłopaków silnik pracuje ładniej, nie umiem tego dokładnie opisać ale jestem na tym punkcie wyczulony - teraz nie trzęsie mi tak budą jak poprzednio, choć obroty są takie same.
Po zmianie tłumików słychać było częste dopalanie spalin w wydechu, teraz to minęło, rzadko się zdarzy, żeby przy odjęciu gazu coś mi bulgotało w wydechu
Moc - no wybaczcie, ale nie jestem tego w stanie zweryfikować...
Odejście - wyraźna poprawa na drugim biegu, na kolejnych wydaje mi się, że od dołu lepiej ciągnie
Kagańce pozdejmowane - nie miałem jak sprawdzić bo na trasie 600 km miałem może ze 4 km dwupasmówki, ehh, Polska... we wrześniu znów do Berlina pojadę, wtedy może uda się przekroczyć to magiczne 7000rpm na 6 biegu
Spalanie - nie kupowałem Hayki dla oszczędności ale wydaje mi się, że bez zmian, nie zauważyłem jakiegoś wzrostu spalania
Wszystko chodzi ok, wyświetlacz normalnie, nic się nie krztusi, nic nie parcha, odpala jak poprzednio na dotyk
Ogólne wrażenia - naprawdę warto, to już kolejny zakup od Carrego i jeśli tylko pojawi się kiedyś kolejna jego oferta na pewno skorzystam.
Alternatywą jest montowanie dodatkowych urządzeń oszukujących układy, ja mam normalne ustawienia i to bez żadnej ingerencji w kable
Carry - dziękuję naprawdę, kawał dobrej roboty!!!
A teraz napisz co dokładnie pozmieniałeś bo ja się w tym już pogubiłem Na torze Poznań jeżdżę firebladem sc33 tam nie ma elektroniki, w hayce nie ogarniam tych komputerów
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 13 paź 2010, o 20:34
- Motocykl: GSX R 750
- Wymarzony motocykl: jest
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
Napiszcie czy ogarniacie już np. 750 k5, bo chętnie podjechałbym na małe modyfikacje
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
na chwile obecna ogarniamy wlasnie pliki wsadowe do starszych modeli wiec licze ze przed koncem zimy bedzie mozna wysylac:)
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
Podaj mi nuemr swojego kompa bo sprawa szybko sie ruszyal do przodu i mozliw ze przed prawdziwa zima jeszzce ci to zrobimy:)
-
- Nowy
- Posty: 24
- Rejestracja: 13 paź 2010, o 20:34
- Motocykl: GSX R 750
- Wymarzony motocykl: jest
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
hej, jak tylko ogarnę moto, bo stoi u kumpla na chwilowym zimowaniu, napiszę Ci nr na PW
-
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 maja 2010, o 21:02
- Motocykl: K5
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
mi sie juz nie udalo wyslac ECU
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
a widzisz mowilem zeby sie spieszyc to nie wierzyles:) dobrze ze chociaz caly jestes:)
- lodzia74
- Posty: 224
- Rejestracja: 17 gru 2010, o 17:59
- Motocykl: GSXR 1000 L0
- Imię: Waldek
- Skąd: WLKP
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
Witam. Jak bedziecie ogarniac 1000 k3-k4 to bym byl zainteresowany. Pozdrawiam
"Tutaj chodzi o pasję, tutaj chodzi o siłę, tutaj chodzi o moc ..."
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni
poki co komp do litra k3k4 jest rozebrany i czekam na groty do do lutownicy zeby sie wpiaci zgrac plik:)