gsxr 750 k2 C28
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 sie 2011, o 20:38
- Motocykl: GSX-R 750 K1
gsxr 750 k2 C28
odpaliłem ostanio swoj sprzęt żeby się zagrzał osiagnał tem. ok 90 stopni gasze go i odpalam ponownie i wywyala mi błąd c28, zaznaczam ze na zimnym jest wszstko ok. pomocy
- DAVIDK7
- Posty: 434
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 19:47
- Motocykl: GSXRK7
- Wymarzony motocykl: GSXRK7
- Imię: David
- Skąd: Toruń
Re: gsxr 750 k2 C28
Tutaj jest poruszony temat błedu c28 poczytajcie sobie na początek: cytuje:................... "
Witam ponownie C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE SERVO
Jest to czujnik na czwartej gardzieli (z boku z prawej strony) najwieksza kwadratowa kostka z kilkoma przewodami, nalezy zdemontowac (na wylaczonym zaplonie) i trzymajac w dloni sprawdzic poprawna prace. Po przekreceniu kluczyka z pozycji pol otwartej powinien w pelni zamknac, otworzyc i wrocic do pozycji pol otwartej. Jesli nie dziala trzeba sprawdzic przewody mozna wkluc sie w przewody (na 99% rozowy i szary podac + i - na przemian ) przy samym czujniku jesli nie otwiera sie lub otwiera sie tylko w jedna strone nalezy wymienic czujnik
Mam nadzieje ze pomoglem
kostkę którą trzeba zewrzeć znajduje się z tyłu w zadupku. są tam dwie kostki jedna duża czarna i mala biała .zwierasz kable w malej kostce białej po skosie przekręcasz stacyjkę i wciskasz czerwony przycisk który uruchamia pompę paliwa NIE odpalasz moto , na wyświetlaczu wyświetli ci się kod błędu jeżeli jest wszystko ok. powinno wyświetlać -C00. jeżeli kreska przed zerami jest po niżej lub po wyżej to położenie przepustnicy w gardzieli jest nie prawidłowe i treba ustawić.mi to pomogło bo tak moto zalewało i nie mialo mocy.błąd C28 znikł mi i jest ok.wyślę link do dobrej stronki tylko że po angielsku tam jest to opisane.sorki że tak pużno odpisuję ale padł mi komp i nie miałem dostępu do netu.pozdrawiam. http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrindex.html
witam ma podobny problem podczas przejazdzki po miescie temp wzrosla do 99 stopni i zapalila sei czerwona lampka od temp oraz wysietlil sie napis FI zwarlem te kabelki w zaupku i pojawila sie C00 z kreska u gory co to oznacza??
Witam
Mam podobny problem jak krajos3 z moją 750-ką. U mnie takie objawy pojawiły się po wymianie oleju (PEWNIE ZBIEG OKOLICZNOŚCI). Wyświetla mi FI oraz świeci się czerwona lampka. Zdiagnozowałem go i wyświetla mi C00, co oznacza że nie ma żadnych błędów:/ a jednak wyświetla FI. Zasięgnołem jezyka w serwisie, niestety panowie nie byli w stanie nic doradzić (pierwszy raz spotkali się z taką sytuacją). Dodam, że olałem troche temat i zaczołem jeździć mimo tego FI. Zrobiłem jakieś 500 km i nic się nie dzieje. Bywało tak, że gdy moto miał już sobą jakiś tam konkretniejszy przejechany dystans i dostał ostro po manetce kontrolka i FI znikało (niestety do momentu zgaszenia silnika, ponowne uruchomienie i zabawa spowrotem).
Jeśli ktoś wie w czytm doszukiwać się problemu będe wdzięczny za info.
Jeśli chodzi o mostkowanie przewodów w kostce diagnostycznej polecał założenie włącznika i zamontowanie go gdzies w schowku (czy gdzie tam wolicie:)) nie trzeba demontować zadupka w razie konieczności wykonania testu.
Witam ponownie C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE SERVO
Jest to czujnik na czwartej gardzieli (z boku z prawej strony) najwieksza kwadratowa kostka z kilkoma przewodami, nalezy zdemontowac (na wylaczonym zaplonie) i trzymajac w dloni sprawdzic poprawna prace. Po przekreceniu kluczyka z pozycji pol otwartej powinien w pelni zamknac, otworzyc i wrocic do pozycji pol otwartej. Jesli nie dziala trzeba sprawdzic przewody mozna wkluc sie w przewody (na 99% rozowy i szary podac + i - na przemian ) przy samym czujniku jesli nie otwiera sie lub otwiera sie tylko w jedna strone nalezy wymienic czujnik
Mam nadzieje ze pomoglem
kostkę którą trzeba zewrzeć znajduje się z tyłu w zadupku. są tam dwie kostki jedna duża czarna i mala biała .zwierasz kable w malej kostce białej po skosie przekręcasz stacyjkę i wciskasz czerwony przycisk który uruchamia pompę paliwa NIE odpalasz moto , na wyświetlaczu wyświetli ci się kod błędu jeżeli jest wszystko ok. powinno wyświetlać -C00. jeżeli kreska przed zerami jest po niżej lub po wyżej to położenie przepustnicy w gardzieli jest nie prawidłowe i treba ustawić.mi to pomogło bo tak moto zalewało i nie mialo mocy.błąd C28 znikł mi i jest ok.wyślę link do dobrej stronki tylko że po angielsku tam jest to opisane.sorki że tak pużno odpisuję ale padł mi komp i nie miałem dostępu do netu.pozdrawiam. http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrindex.html
witam ma podobny problem podczas przejazdzki po miescie temp wzrosla do 99 stopni i zapalila sei czerwona lampka od temp oraz wysietlil sie napis FI zwarlem te kabelki w zaupku i pojawila sie C00 z kreska u gory co to oznacza??
Witam
Mam podobny problem jak krajos3 z moją 750-ką. U mnie takie objawy pojawiły się po wymianie oleju (PEWNIE ZBIEG OKOLICZNOŚCI). Wyświetla mi FI oraz świeci się czerwona lampka. Zdiagnozowałem go i wyświetla mi C00, co oznacza że nie ma żadnych błędów:/ a jednak wyświetla FI. Zasięgnołem jezyka w serwisie, niestety panowie nie byli w stanie nic doradzić (pierwszy raz spotkali się z taką sytuacją). Dodam, że olałem troche temat i zaczołem jeździć mimo tego FI. Zrobiłem jakieś 500 km i nic się nie dzieje. Bywało tak, że gdy moto miał już sobą jakiś tam konkretniejszy przejechany dystans i dostał ostro po manetce kontrolka i FI znikało (niestety do momentu zgaszenia silnika, ponowne uruchomienie i zabawa spowrotem).
Jeśli ktoś wie w czytm doszukiwać się problemu będe wdzięczny za info.
Jeśli chodzi o mostkowanie przewodów w kostce diagnostycznej polecał założenie włącznika i zamontowanie go gdzies w schowku (czy gdzie tam wolicie:)) nie trzeba demontować zadupka w razie konieczności wykonania testu.