Przeróbki, Clipony itp...

Pytania i problemy dotyczące GSX-R'ów.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
MichalBurnout
Posty: 279
Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
Wymarzony motocykl: Już jest? :P
Lokalizacja: Działdowo/Mława

Przeróbki, Clipony itp...

Nieprzeczytany post autor: MichalBurnout » 13 wrz 2010, o 21:24

Witam, nie byłem zadowolony ze standardowej kiery SRADa, jak i innych podzespołów, wziąłem się za przeróbki...
Zakupiłem clipony od kawy, dotoczyłem pierścienie:

[img]http://img261.imageshack.us/img261/8962/23172457.jpg[/img]

Porównanie:

[img]http://img819.imageshack.us/img819/6813/15281292.jpg[/img]

Założyłem i jestem zadowolony, nie jest idealnie prosto ustawiona ale to z powodu owiewek poszedłem na kompromis:

[img]http://img214.imageshack.us/img214/2715/34994553.jpg[/img]

[img]http://img245.imageshack.us/img245/6618/88182122.jpg[/img]

[img]http://img843.imageshack.us/img843/9083/81767770.jpg[/img]

[img]http://img155.imageshack.us/img155/8833/60331598.jpg[/img]


Zaletą jest teraz lepsza kontrola nad kierownicą, jest poręczniejsza i pewniej się ja trzyma.

Mało tego, do przerobienia poszło sprzęgło, jego mechanizm(czy jak tam to się zwie), od Hondy F4(bez wyzwisk :roll: ) idealnie pasuje.
Najpierw musiałem przerobić czujnik, obciąłem nóżki i dolutowałem końcówki co do SRADowskiej kostki pasują, wyciąłem otworek na kabel(żeby nie zawadzał) i zalałem wszystko termoklejem:

[img]http://img96.imageshack.us/img96/8832/76449083.jpg[/img]

[img]http://img683.imageshack.us/img683/7069/21544403.jpg[/img]

[img]http://img690.imageshack.us/img690/2039/88363759.jpg[/img]

Tak czy inaczej polecam te podzespoły przerobić, lżej chodzi sprzęgło i pewniej.

Do tego od prób gumowania olej dostawał się odmą do filtra i zbierał się w odstojniku, niby nic ale nie podobało mi się to, kupiłem 4 filterki, pociąłem, posklejałem i na razie testuje :) :

[img]http://img84.imageshack.us/img84/7058/98408367.jpg[/img]

[img]http://img508.imageshack.us/img508/992/13461839.jpg[/img]

[img]http://img693.imageshack.us/img693/5348/333ns.jpg[/img]

Tak to założone wygląda:

[img]http://img339.imageshack.us/img339/4079/38613618.jpg[/img]
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...

Awatar użytkownika
satanic
Posty: 1661
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 22:29
Motocykl: gumator 750
Lokalizacja: Poznań - Kołobrzeg

Re: Przeróbki, Clipony itp...

Nieprzeczytany post autor: satanic » 14 wrz 2010, o 10:56

odme to najlepiej calkiem odlaczyc od airboxa

Awatar użytkownika
asphaltsurfer
Posty: 216
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 13:39
Motocykl: K6 1000 red + FZR 1000
Lokalizacja: Kraków

Re: Przeróbki, Clipony itp...

Nieprzeczytany post autor: asphaltsurfer » 14 wrz 2010, o 11:19

Zdolna bestia. Ale z tymi filtrami byłbym ostrożny. Sprawdź czy przez nie powietrze będzie Ci swobodnie przelatywać żeby nie robiło się zbyt wysokiego ciśnienia po drugiej stronie.

Awatar użytkownika
MichalBurnout
Posty: 279
Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
Wymarzony motocykl: Już jest? :P
Lokalizacja: Działdowo/Mława

Re: Przeróbki, Clipony itp...

Nieprzeczytany post autor: MichalBurnout » 14 wrz 2010, o 18:57

satanic pisze:odme to najlepiej calkiem odlaczyc od airboxa
Nie, chodzi o ekologię i moc ;) Bo na podciśnieniu skrzyni korbowej można zwiększyć moc, zapewne dlatego, że silnik "lżej" się kręci, w każdym razie jak nie ma oleju w filtrze to ja jestem zadowolony :P Na filtrze wiadomo tego nie odczuje ale co tam ;)

asphaltsurfer, powietrze swobodnie przelatuje bo otwory są większe niż przekrój węża.
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...

ODPOWIEDZ