Duży problem z ładowaniem.
Re: Duży problem z ładowaniem.
tzn ma przerwę gdzieś na uzwojeniu może łatwo uszkodzić więc może być i to przyczyną skoro ładowania brak bo wątpię żebyś miał takie obciążenie instalacji ze nie daje się naładować aku, poszukaj kogoś kto Ci przewinie uzwojenie albo szukaj używanej armatury
skoro twierdzisz że reszta ok droga eliminacji albo się uda albo się nie uda hehe
skoro miernik tak pokazuje to chyba nie kłamie
a po mechanicznej stronie jak alternator ? czyszczony w środku cały wydmuchany i stan łożysk jak się kręci wałek ? może tu za duży opór jest
Nic poza alternatorem w silniku prądu Ci nie da no chyba że założysz na koło dynamo
do sprawdzenia dużo nie ma tak na prawdę, pożycz od kogoś może alternator cały jak Ci się uda
skoro twierdzisz że reszta ok droga eliminacji albo się uda albo się nie uda hehe
skoro miernik tak pokazuje to chyba nie kłamie
a po mechanicznej stronie jak alternator ? czyszczony w środku cały wydmuchany i stan łożysk jak się kręci wałek ? może tu za duży opór jest
Nic poza alternatorem w silniku prądu Ci nie da no chyba że założysz na koło dynamo
do sprawdzenia dużo nie ma tak na prawdę, pożycz od kogoś może alternator cały jak Ci się uda
Re: Duży problem z ładowaniem.
przetłumacz sobie masz wszystkie możliwe problemy związane z alternatorem skontroluj sobie później płać za części zamienne
innych nie będzie przyczyn ... i powodów braku ładowania pozdro
innych nie będzie przyczyn ... i powodów braku ładowania pozdro
- bazylrs
- Posty: 65
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 00:18
- Motocykl: GSX-R 600 K4
- Wymarzony motocykl: HONDA RC213V :)
Re: Duży problem z ładowaniem.
chyba nie do konca wiesz jak tam wygląda uklad ladowania. tam nie ma zadnych lozysk. nie ma nic do czyszczenia i dmuchania poniewaz jest to w kąpieli olejowej. tam jest stałe uzwojenie przykrecone do dekla silnika, i kolo magnesowe wirujące dookoła tego uzwojenia. do tego zewnetrzny regulator i to w sumie juz cały układ.
Serwis motocyklowy , używane części motocyklowe 667 110 754.
Re: Duży problem z ładowaniem.
stojan i wirnik no wydaje mi się że coś tam wiem jak wygląda ja mam w alternatorze 2 łożyska kulkowe na wałku które się zużywają i potrafią zatrzeć i cięzko się zaczyna obraca co powoduje że alternator nie jest wydajny ... i nie ładuje jak należy, tydzień temu tym się zajmowałem i miałem pełno brudu w środku po czyszczeniu i przesmarowaniu łożysk to samo rozrusznik wszystko działa jak należy innych opcji nie ma raczej ale chętnie sie dowiem co było grane ? skoro wszystko działa gdzie prąd jest ? przecież się nie zgubił po drodze hehe
Re: Duży problem z ładowaniem.
"poniewaz jest to w kąpieli olejowej" co rozumiesz przez to że masz wypełniony alternator olejem ?
a jak ze szczotkami ? są jakieś w granicach limitu ?
oraz stan przewodu który wychodzi z alternatora nie jest złamany ,przerwany? i podczas pracy silnika zanika napięcie
a jak ze szczotkami ? są jakieś w granicach limitu ?
oraz stan przewodu który wychodzi z alternatora nie jest złamany ,przerwany? i podczas pracy silnika zanika napięcie
- Dgrfst
- Posty: 871
- Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
- Motocykl: Aprilia Tuono
- Imię: Olo
- Skąd: pow.Otwocki
Re: Duży problem z ładowaniem.
Ale ty masz gsxr 1100 i tam jest typowy alternator obcowzbudny jak w samochodzie.. a w tym skuterze, jak i w większości motocykli współczesnych jest samowzbudny alternator wzbudzany magnesem trwałym, nie ma szczotek, a osadzony jest bezpośrednio na wale korbowym.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.
-
- Posty: 529
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 13:18
- Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K4
- Wymarzony motocykl: Kawasaki H2R
- Imię: Michał
- Skąd: Jarosław
Re: Duży problem z ładowaniem.
Alternator:/
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Imię: Adam
- Skąd: Kochanowice
- Kontakt:
Re: Duży problem z ładowaniem.
Kolego mieszasz w temacie....najpierw sprawdź jak to wygląda a później doradzaj...piotrek71wroclaw pisze:"poniewaz jest to w kąpieli olejowej" co rozumiesz przez to że masz wypełniony alternator olejem ?
a jak ze szczotkami ? są jakieś w granicach limitu ?
oraz stan przewodu który wychodzi z alternatora nie jest złamany ,przerwany? i podczas pracy silnika zanika napięcie
- Puyol187
- Posty: 2361
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
- Motocykl: GSXR k3 1k
Re: Duży problem z ładowaniem.
Regulator masz wbudowany w alternator czy gdzieś na przewodach jest, może to wina regulatora napiecia a nie alternatora, do takich alternatorów da się dopasować regulator taki za ~20zł np od poloneza itp. Sprawdź uzwojenia czy któreś nie jest spalone, nie ma przebicia, następnie diody do sprawdzenia (ale z diodami róznie bywa nieraz po rozgrzaniu dostają przebicia), kolejny krok to pomiar rezystancji wirnika standardowo dla 12V to od 5 do 15ohm (zależnie od mocy alternatora) jeśli jest w tym zakresie tzn ze wirnik jest sprawny.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 lip 2021, o 17:24
- Motocykl: Suzukiu Sukiana
- Wymarzony motocykl: Suzukiu GTPussiMX2
- Imię: JackTorrans
- Skąd: Wielkopolski
Re: Duży problem z ładowaniem.
Radzę udać się do serwisu, który może pomóc, a nie samemu diagnozować.
Widziałem reklamę w jednym z takich serwisów, która dawała bonusową zniżkę 25% na serwis motocykla, jeśli podało się kod promocyjny.
https://onlinekasynopolis.pl/pasjans-online-za-darmo/
sprawdź to
Widziałem reklamę w jednym z takich serwisów, która dawała bonusową zniżkę 25% na serwis motocykla, jeśli podało się kod promocyjny.
https://onlinekasynopolis.pl/pasjans-online-za-darmo/
sprawdź to