Duży problem z ładowaniem.

Pytania i problemy dotyczące GSX-R'ów.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
piotrek71wroclaw

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: piotrek71wroclaw » 27 mar 2015, o 23:26

tzn ma przerwę gdzieś na uzwojeniu może łatwo uszkodzić więc może być i to przyczyną skoro ładowania brak bo wątpię żebyś miał takie obciążenie instalacji ze nie daje się naładować aku, poszukaj kogoś kto Ci przewinie uzwojenie albo szukaj używanej armatury :)
skoro twierdzisz że reszta ok :) droga eliminacji albo się uda albo się nie uda :P hehe
skoro miernik tak pokazuje to chyba nie kłamie
a po mechanicznej stronie jak alternator ? czyszczony w środku cały wydmuchany i stan łożysk jak się kręci wałek ? może tu za duży opór jest

Nic poza alternatorem w silniku prądu Ci nie da no chyba że założysz na koło dynamo :P
do sprawdzenia dużo nie ma tak na prawdę, pożycz od kogoś może alternator cały jak Ci się uda

piotrek71wroclaw

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: piotrek71wroclaw » 27 mar 2015, o 23:39

przetłumacz sobie masz wszystkie możliwe problemy związane z alternatorem skontroluj sobie później płać za części zamienne :)
innych nie będzie przyczyn ... i powodów braku ładowania :) pozdro

Awatar użytkownika
bazylrs
Posty: 65
Rejestracja: 8 lis 2012, o 00:18
Motocykl: GSX-R 600 K4
Wymarzony motocykl: HONDA RC213V :)

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: bazylrs » 27 mar 2015, o 23:45

chyba nie do konca wiesz jak tam wygląda uklad ladowania. tam nie ma zadnych lozysk. nie ma nic do czyszczenia i dmuchania poniewaz jest to w kąpieli olejowej. tam jest stałe uzwojenie przykrecone do dekla silnika, i kolo magnesowe wirujące dookoła tego uzwojenia. do tego zewnetrzny regulator i to w sumie juz cały układ.
Serwis motocyklowy , używane części motocyklowe 667 110 754.

piotrek71wroclaw

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: piotrek71wroclaw » 27 mar 2015, o 23:55

stojan i wirnik no wydaje mi się że coś tam wiem jak wygląda ja mam w alternatorze 2 łożyska kulkowe na wałku które się zużywają i potrafią zatrzeć i cięzko się zaczyna obraca co powoduje że alternator nie jest wydajny ... i nie ładuje jak należy, tydzień temu tym się zajmowałem i miałem pełno brudu w środku po czyszczeniu i przesmarowaniu łożysk to samo rozrusznik wszystko działa jak należy :) innych opcji nie ma raczej ale chętnie sie dowiem co było grane ? skoro wszystko działa gdzie prąd jest ? przecież się nie zgubił :P po drodze hehe

piotrek71wroclaw

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: piotrek71wroclaw » 28 mar 2015, o 00:13

"poniewaz jest to w kąpieli olejowej" co rozumiesz przez to że masz wypełniony alternator olejem ?
a jak ze szczotkami ? są jakieś w granicach limitu ?
oraz stan przewodu który wychodzi z alternatora nie jest złamany ,przerwany? i podczas pracy silnika zanika napięcie

Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 28 mar 2015, o 08:13

Ale ty masz gsxr 1100 i tam jest typowy alternator obcowzbudny jak w samochodzie.. a w tym skuterze, jak i w większości motocykli współczesnych jest samowzbudny alternator wzbudzany magnesem trwałym, nie ma szczotek, a osadzony jest bezpośrednio na wale korbowym.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

D0L0R
Posty: 529
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 13:18
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K4
Wymarzony motocykl: Kawasaki H2R
Imię: Michał
Skąd: Jarosław

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: D0L0R » 28 mar 2015, o 08:20

Alternator:/

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 28 mar 2015, o 10:41

piotrek71wroclaw pisze:"poniewaz jest to w kąpieli olejowej" co rozumiesz przez to że masz wypełniony alternator olejem ?
a jak ze szczotkami ? są jakieś w granicach limitu ?
oraz stan przewodu który wychodzi z alternatora nie jest złamany ,przerwany? i podczas pracy silnika zanika napięcie
Kolego mieszasz w temacie....najpierw sprawdź jak to wygląda a później doradzaj...

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 28 mar 2015, o 18:23

Regulator masz wbudowany w alternator czy gdzieś na przewodach jest, może to wina regulatora napiecia a nie alternatora, do takich alternatorów da się dopasować regulator taki za ~20zł np od poloneza itp. Sprawdź uzwojenia czy któreś nie jest spalone, nie ma przebicia, następnie diody do sprawdzenia (ale z diodami róznie bywa nieraz po rozgrzaniu dostają przebicia), kolejny krok to pomiar rezystancji wirnika standardowo dla 12V to od 5 do 15ohm (zależnie od mocy alternatora) jeśli jest w tym zakresie tzn ze wirnik jest sprawny.

JackTorra
Nowy
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 lip 2021, o 17:24
Motocykl: Suzukiu Sukiana
Wymarzony motocykl: Suzukiu GTPussiMX2
Imię: JackTorrans
Skąd: Wielkopolski

Re: Duży problem z ładowaniem.

Nieprzeczytany post autor: JackTorra » 23 lip 2021, o 17:55

Radzę udać się do serwisu, który może pomóc, a nie samemu diagnozować.
Widziałem reklamę w jednym z takich serwisów, która dawała bonusową zniżkę 25% na serwis motocykla, jeśli podało się kod promocyjny.
https://onlinekasynopolis.pl/pasjans-online-za-darmo/
sprawdź to

ODPOWIEDZ