GSXR 750 k7 Wunderwaffe
: 20 kwie 2016, o 16:04
GSX-R 750 k7:
- kupiony w Polsce, pierwsza rejestracja 2010 (zważyłem to dopiero przy 2-gim przeglądzie )
- przebieg 26 305 (stan obecny)
- malowanie biało-niebieskie (ale to chyba widać na zdjęciach)
W tym sezonie (właściwie przed) zrobione:
- sprawdzone zawory, luzy ładnie po środku, brak konieczności ustawiania
- wymieniony płyn chłodniczy, robiony z koncentratu Prestone 70%-30%, wtedy ma T zapłonu 136C
- wymieniony olej na Valvoline Synpower 10w40, już testowany w innych motocyklach. Tani więc wymieniam co jakieś 3-4kkm (1 wymiana wychodzi jakieś 70zł z filtrem )
- wymienione wszystkie uszczelki w pompie wody: uszczelniacz oleju, mechanical seal, o-ringi (części z ASO, ceny straszne)
- nowy filtr powietrza i oleju hiflofitr
- opony Metzeler M7RR, ciśnienie ustawione na 2.1 i 1.9 bara
- nowy napęd i zębatki DID ZVMX 525 (tylko szary nie gold), i całość kosztowała mnie 500zł
- ustawione zawieszenie: SAG 2.8-3.0 cm, podkręcone o 1/4 obrotu low speed compression, odkręcone o 1 high speed compression. Przy okazji zrobiłem sobie urządzonko do samodzielnego ustawiania SAG'u z tyłu.
- nasmarowanie wszystkiego co się rusza (dźwignie itp.)
- nowe przewody hamulcowe HEL z przodu (z tyłu na razie gumofilec)
- płyn hamulcowy Motul RBF660
- nowe klocki z tyłu NHC: S3059-CU1
- porządne wyczyszczenie linek i ustawienie EXUP by the service manual: zamknięty - otwarty - 60 % (przy załączaniu zapłonu) - chodzi ładnie
- w końcu porządne przetestowanie na ile starcza mi rezerwa paliwa: mryganie lampki (3.5l) - zasięg 35km, lapką świecąca ciągle (1l) - 10-15km
Do zrobienia:
- muszę kupić zatyczki do ramy - wpadły do środka ramy podczas zdejmowania airboxa
- zmienię sobie szyba na BB - już nawet zamówiona
- jedna tarcza ma luz na nitach, więc pewnie będzie trzeba kupić nowe (chyba, że uda się znaleźć jedną oryginalną, bo druga jest cacy i ma grubość praktycznie jak nowa)
- zmajstrowanie uchwytu do Gopro (już mam "projekt" na wlew baku - testowałem już różne miejsca i gsxr jest mało przyjazny (na nakładce baku się trzęsie, na boku owiewki też, pod czachę nad błotnik się nie mieści)
Zdjęcia takie sobie, bo nie miałem okazji na zrobienie lepszych. Kiedyś pewnie dodam lepsze.
- kupiony w Polsce, pierwsza rejestracja 2010 (zważyłem to dopiero przy 2-gim przeglądzie )
- przebieg 26 305 (stan obecny)
- malowanie biało-niebieskie (ale to chyba widać na zdjęciach)
W tym sezonie (właściwie przed) zrobione:
- sprawdzone zawory, luzy ładnie po środku, brak konieczności ustawiania
- wymieniony płyn chłodniczy, robiony z koncentratu Prestone 70%-30%, wtedy ma T zapłonu 136C
- wymieniony olej na Valvoline Synpower 10w40, już testowany w innych motocyklach. Tani więc wymieniam co jakieś 3-4kkm (1 wymiana wychodzi jakieś 70zł z filtrem )
- wymienione wszystkie uszczelki w pompie wody: uszczelniacz oleju, mechanical seal, o-ringi (części z ASO, ceny straszne)
- nowy filtr powietrza i oleju hiflofitr
- opony Metzeler M7RR, ciśnienie ustawione na 2.1 i 1.9 bara
- nowy napęd i zębatki DID ZVMX 525 (tylko szary nie gold), i całość kosztowała mnie 500zł
- ustawione zawieszenie: SAG 2.8-3.0 cm, podkręcone o 1/4 obrotu low speed compression, odkręcone o 1 high speed compression. Przy okazji zrobiłem sobie urządzonko do samodzielnego ustawiania SAG'u z tyłu.
- nasmarowanie wszystkiego co się rusza (dźwignie itp.)
- nowe przewody hamulcowe HEL z przodu (z tyłu na razie gumofilec)
- płyn hamulcowy Motul RBF660
- nowe klocki z tyłu NHC: S3059-CU1
- porządne wyczyszczenie linek i ustawienie EXUP by the service manual: zamknięty - otwarty - 60 % (przy załączaniu zapłonu) - chodzi ładnie
- w końcu porządne przetestowanie na ile starcza mi rezerwa paliwa: mryganie lampki (3.5l) - zasięg 35km, lapką świecąca ciągle (1l) - 10-15km
Do zrobienia:
- muszę kupić zatyczki do ramy - wpadły do środka ramy podczas zdejmowania airboxa
- zmienię sobie szyba na BB - już nawet zamówiona
- jedna tarcza ma luz na nitach, więc pewnie będzie trzeba kupić nowe (chyba, że uda się znaleźć jedną oryginalną, bo druga jest cacy i ma grubość praktycznie jak nowa)
- zmajstrowanie uchwytu do Gopro (już mam "projekt" na wlew baku - testowałem już różne miejsca i gsxr jest mało przyjazny (na nakładce baku się trzęsie, na boku owiewki też, pod czachę nad błotnik się nie mieści)
Zdjęcia takie sobie, bo nie miałem okazji na zrobienie lepszych. Kiedyś pewnie dodam lepsze.