GSXR 750 K5 by estilete3

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 18 sty 2017, o 11:38

Tylko sie potem nie dziw, jak ci bedzie z gazu na kolo stawal przy ruszaniu ze swiatel :-)

Awatar użytkownika
estilete3
Posty: 107
Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
Motocykl: ZX10
Imię: Alan
Skąd: Zbiersk

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: estilete3 » 18 sty 2017, o 12:16

Nie napisałem, że jedzie gorzej jak 600 tylko, że sie nic nie dzieje jak na 150 kucy, przyspiesza liniowo, ma strasznie długie biegi i jest po prostu nudno ( z reszta, każde moje doświadczenie z gixem wzbudzało we mnie taka opinie) . Miałem pomodowaną R6 i przy przepięciu z 1 na 2 wstawała w pion wiec straszenie, że wstanie na światłach raczej mnie nie przeraża :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Poza tym od 150 kucy wręcz bym tego oczekiwał żeby wstawał nawet z 2 z gazu bez problemu

O TRE doskonale wiem, miałem to robić, lecz odpuściłem temat bo flashem bez problemu to sciągają.
Jeżeli chodzi o flash i mapy to raczej bez hamowni, sondy i pojęcia nikt mi tego nie zrobi dobrze :)

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 18 sty 2017, o 12:19

Dla jednych z dwójki wstaje bez problemu dla innych nie che :lol:

Awatar użytkownika
estilete3
Posty: 107
Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
Motocykl: ZX10
Imię: Alan
Skąd: Zbiersk

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: estilete3 » 18 sty 2017, o 12:30

Szydera piekna sprawa ! :D

Dla porównania mam zestawienie z dwoma 3/4 k6 i one tez jakieś ochocze nie były, a typy ogarniali maxx sprzęty. Jak nie ma 10-11k to podniesie z gazu bez szarpania ciałem jest co najmniej trudne :)

Generalnie mój jedzie tak jak te wszystkie z youtuba, odcina przy tych samych prędkosciach itp, ale jednak czegoś mu brakuje. Mam nadzieje, że -1 ząb z przodu załatwi temat. Domniemam, że 17/43 to oryginalne w tym modelu

mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 18 sty 2017, o 12:32

Kup MT-09, to ci atrakcji nie zabraknie :lol:

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 18 sty 2017, o 12:39

to po co się meczyć i modzić tracić kase, sprzedaj to i kup litra, chociaż coś podejrzewam że litr też nie bedzie jechał zadowalająco .... dziwne tylko to co mowisz o r6 ze taka petarda okej moze i jest szybka ale jedzie dopiero powyzej 10 tys obrotow a gix 750 jakby nie bylo ciut wcześniej no ale nie wiem czego sie spodziewałeś po 10KM wiecej czy tam 15 bo skoro r6 była taka mocna to nie sadze aby wieksza była ta różnica w KM

Awatar użytkownika
estilete3
Posty: 107
Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
Motocykl: ZX10
Imię: Alan
Skąd: Zbiersk

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: estilete3 » 18 sty 2017, o 12:50

MaciejX pisze:to po co się meczyć i modzić tracić kase, sprzedaj to i kup litra, chociaż coś podejrzewam że litr też nie bedzie jechał zadowalająco .... dziwne tylko to co mowisz o r6 ze taka petarda okej moze i jest szybka ale jedzie dopiero powyzej 10 tys obrotow a gix 750 jakby nie bylo ciut wcześniej no ale nie wiem czego sie spodziewałeś po 10KM wiecej czy tam 15 bo skoro r6 była taka mocna to nie sadze aby wieksza była ta różnica w KM
Słabicie mnie ludzie trochę, nie chodzi o to, że chce miec najmocniejszy sprzęt bo pozjadałem wszystkie umiejętności, po prostu w gixie nie dzieje się nic, jedzie liniowo, ma długie biegi, nie ma skoków mocy. Fakt zapierdala jak mały samochodzik bo 260-270 robi w momencie, ale nie ma jakiegoś ognia od początku, może rzeczywiście samo TRE zdziała cuda.

R6 ma fabrycznie 124 Kuce, shamowali mi ją na 11 więcej więc teoretycznie tyle co Rj15. Natomiast ani Rj11 ani Rj15 nie dawała rady.
R6 zmieniłem tylko ze względu na to, że chciałem mieć większąć pojemnosc, z większym momentem. Bardziej dynamiczny silnik jest duzo wygodniejszy to użytku na publicznych. Od rejestracji zrobiłem może 300km w warunkach dosyć słabych (temp) wiec też nie wiadomo jakiej recenzji zrobić nie mogę, drażni mnie po prostu fakt, że mimo tego, że ma więcej mocy, ma dużo więcej momentu jak na motocykl to nadal trzeba go kręcić jak szlifierkę żeby jakoś mądrze się odpychał. W moim odczuciu seryjne przełożenie jest w gixie za ciężkie i bardziej bym je klasyfikował pod lekką turystykę niż wariacje na pierwszych 3 biegach. Ot to tyle. Zamontuje TRE, sprawdze, później dołoże zębatke i wtedy napisze co i jak. Owszem jeden wsiądzie na 600 i bedzie miał miekkie nogi, ale jak się jeździ na piździkach od 8 roku życia to X lat później wymaga się czegoś więcej niż liniowości i spokoju :)

Tak na marginesie skoro wymyślam, to ciekawi mnie dlaczego na większosci forum USA czy też innych własnie zmieniaja zębatki i inne duperele bo mówią, że jest muł, z kilkoma osobami z toru rozmawiałem i też mówili, że w 3/4 zmieniali przełożenia i nie ze względu na specyfikację toru tylko ze względu na to, że po prostu ma za długie biegi :)

Te swoje szydery zostawcie na później :)

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 18 sty 2017, o 13:03

no to tak jak napisałem 135KM a 150KM (chociaz chyba ma mniej niż 150 nie pamietam), w gixie to raptem 15KM różnicy to nie uczyni z niego jakiegoś potwora urywającego ręce, 750 to takie mocniejsze 600 a charakterystyka oddawania mocy jest bardzo zbliżona do 600, dopiero czuć jakąs różnice w pierd... z dołu na litrze, na minus k4-5 jest to że chyba nie ma exupa tak? bo k6 750 takie żwawsze jest z dołu z działającym exupem bo bez jest muł straszny, ale fakt zmiana zebatek napewno będzie na plus jeśli chodzi o żwawość, kiedyś jeździłem kumpla to zbierał się z dołu i na gume wyrywał niemal tak samo jak moja była 929 a moze i lepiej ale nie wiem czy cos jeszcze nie miał zmodzonego oprocz zebatek

Awatar użytkownika
estilete3
Posty: 107
Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
Motocykl: ZX10
Imię: Alan
Skąd: Zbiersk

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: estilete3 » 18 sty 2017, o 13:11

te gixy o których mówiłem że też oporne były właśnie miały wywalonego exupa i ciezko było je utachac z gazu. Mój idzie na 2 , ale dopiero z 11k obrotów i lekko musze mu pomóc wiec zaden wyczyn. Nie tyle może liczyłem na skok mocy co na zdecydowanie więcej niuta. Trudno, zrobię TRE, ząb mniej i mam nadzieje, że starczy taki zabieg. gdyby flash kosztował z 800 zł to jeszcze z kolektorami bym modził itp zeby z niego wykręcic coś wiecej, ale w tej sytuacji myslę, że docykam wizualnie tylko.

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 18 sty 2017, o 13:15

sam flesh u carrego 500zl. ze strojeniem w tysiącu powinienes sie wyrobić chyba ale może wgrać Ci gotową mapę bez strojenia.. co do stawiania na gume z dwójki moj litr na dwojce tez sam nie idzie na kolo musze mocno szarpnąć i jebnąć gazem opór no ale gumowanie to inna bajka jeden postawi komara z gazu i przejedzie nim 10km a jeden 100m nie pojedzie na jedynce 200konnym moto, także ja tam mistrzem gumowania nigdy nie byłem ani nie jestem wiec niektorzy z trojki bez problemu stawiają a niektorzy tak jak ja ledwo z dwojki

qubis

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: qubis » 18 sty 2017, o 14:04

No wlasnie bo troche sie gubię
Czy ma byc flash ecu czy strojenie hehe. Tak czy srak pisz do carrego bo chłopina pomoże ogarnąć jedno i drugie.

Awatar użytkownika
Kenet
Posty: 461
Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
Motocykl: custom
Wymarzony motocykl: mam
Imię: Michał
Skąd: Warszawa

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: Kenet » 19 sty 2017, o 19:30

1000 dopiero jedzie, 750 nie ma jakiejś dużej przewagi nad 600.

Awatar użytkownika
estilete3
Posty: 107
Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
Motocykl: ZX10
Imię: Alan
Skąd: Zbiersk

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: estilete3 » 20 sty 2017, o 01:04

Kenet pisze:1000 dopiero jedzie, 750 nie ma jakiejś dużej przewagi nad 600.
O tym też własnie mówię, w zestawieniu z podkręconą R6 szaleństwa nie ma. Zejdą sniegi to wyjadę na jakieś konkretne testy, zrobie TRE i zębatkę to moze akurat zaspokoi moje wymagania :D

Awatar użytkownika
estilete3
Posty: 107
Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
Motocykl: ZX10
Imię: Alan
Skąd: Zbiersk

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: estilete3 » 30 sty 2017, o 20:33

Prace cały czas w jakimś małym stopniu się ruszają. Póki co rozkręciłem tylko sprzęt do prac i zacząłem przygotowywac bo choroba mnie dopadła.

Co wykombinowałem, planuje zrobic ?

Pierwotnie chciałem wyciągnąć silnik w celu sprawdzenia luzów zaworowych ( zaraz poleci kilo hejtów, że nie trzeba) Wiem, że nie trzeba, ale chciałem rozłozyć w mak, poczyscic, zakonserwować wszystko co się da i złożyć jako igłę. Niestety nie mam pomocnika, który by się przydał do pogrzebania przy piwku :D

Póki co wywaliłem chłodnice bo dostała trochę od komyczków, trochę ją chce poreanimowac, poprostować i pomalować na czarno, bo taka aluminiowa płachta pod owiewką słabo mi sie podoba ( Czy spadnie jej wydajność? Wydaje mi się, że nie bo będą poprostowane żebra, a jeżeli bedzie sie grzał to wleci chłodnica przepływowa gdzies w układ.

Obrazek

Przy okazji dobiorę sie do wentylatora , ktoś użył dosyć mocnej chemii i porobiło sie to co widać na zdjęciu, dodatkowo dojrzałem pęknięcie, któremu też zaradzę.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

na elementy metalowe mam patent w postaci ręcznej małej piaskarki pod kompresor. Robiłem tak z chłodnicą w swojej 636 05 i efekt był mega. Na krawędziach wyglądała jak nowa, dodatkowo usunę z silnika wentylatora te wżery.

Rozebrałem Pair żeby sie dostać do zaworów i się lekko ździwiłem. Wiem do czego to służy, ale czy może się to przyczynić znacząco do spadku mocy ?

Obrazek

Posprawdzałem luzy zaworowe

Obrazek

wygląda to tak ( norma IN : 0,10-0,20 EX 0,20-0,30)

Obrazek

Teoretycznie jeden jest ciut za ciasny i teraz pytanie do ludzi, którzy mają pojęcie. Wiem, że w kawie się wypalają gniazda zaworowe i zawory mają tendencję do zacieśniania się. Jak to się ma w suzuki ?
Jak widać luzy są przy dolnych granicach. jeżeli sie luzują to mal licho, natomiast jak jest odwrotnie to niektóre trzebaby było na magnesówce ogarnąć.

Na dniach wywalę jeszcze kolektory, żeby posprawdzać czy nie są zawalone i poczyscić wszystko. Silnik jako tako się prezentuje u jest suchutki

Obrazek

Obrazek

Oraz ogłoszenie parafialne, kuzyn ma piekną sztukę do oddania, niestety nie mój aktualny budżet bo już bym nią ganiał: RSV4 factory 2014 PL salon po glebie na poznaniu:

Obrazek

https://drive.google.com/drive/folders/ ... =drive_web

Link do zdjęć gdyby ktoś chciał, w razie pytań priv

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 31 sty 2017, o 10:34

Uważaj tylko przy ściąganiu kolektorów żebyś nie pourywał śrub ;)
Osobiście chłodnicy bym nie malował nie wiem jakoś wydaje mi się to średnim pomysłem ale może prędzej po prostu zainwestuj bądź sam wykonaj sobie jakąś osłonę chłodnicy w kolorze czarnym skoro chcesz ją trochę przyciemnić :) i będziesz miał 2w1 :mrgreen:
https://s25.postimg.org/lfedgzwqn/20160802_220940.jpg
https://s25.postimg.org/rvnc735a7/20160802_221155.jpg
A paira przecież możesz całkowicie wywalić więc nie sądzę żeby to było przyczyną aż takiego "spadku mocy"

ile kuzyn woła ??

ODPOWIEDZ