Strona 2 z 6

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 8 sty 2017, o 14:08
autor: Kenet
A swoją drogą to śliczna miałeś tą R6.

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 16 sty 2017, o 13:02
autor: estilete3
Długo mnie nie było, ponieważ czasu było mało i funduszy żeby cokolwiek działać.

Apropo, dzieki za propsy w odniesieniu do R6. Była piekna, ale pięknie w nią wsadziłem forsy :D :D :D

nie oznacza to jednak, że nie działo się nic :D

Wpadło mianowicie :

- Grzane Manetki oxforda
- Wyswietlacz biegów
- Ciężarki kierownicy Rizomy
- Kierunkowskazy Rizomy
- Wspomniane wcześniej rolki wachacza
- Stompgrip na bak
- Crashpady CSP , nie zamontowane bo musze ogarnąć tuleje dystansowe
- Przemodziłem mocowanie blachy z uzyciem oryginału
- Klamki regulowane łamane z grawerem gixa ( Ori na sprzedaż )


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Moto jest usyfione strasznie wiec sie nie czepiać :D


Dodatkowo kupiłem okleinę na koła Dainesa jak miałem w R6, lecz niestety przez problemy z bankowością i musiałem odpuścić temat.

Co jeszcze w niedalekiej przyszłości ?

zmienić emblematy na baku, bo są jakies chuj**wa żeby tylko były i zastanawiam się czy boczków nie okleić od nowa bo są małe bąbelki pod naklejkami.

pewnie jakieś karbony i naklejki na pług, śrubeczki w chromach i inne pierdoły żeby była igła jak R6

Dodatkowo może ktoś się orientuje czy jest coś w kolektorach ( chodzi o jakiś ala cat itp, musze zrobić puste), później kolektory daję w ocynk. Dodatkowo w planach jest filtr BMC i po tym zabiegu moto wiozę do Cerbola w poznaniu na hamownie, zamierzam zlikwidować TRE, podciągnąć max obroty o jakieś 500-1000 no i mapowanie zrobić, żeby miał więcej mocy i szerszy zakres bo do 10k obrotów szaleństwa nie ma w gixie.

Po tym dojdą zaciski z R6 Monoblocki ze złotymi wkrętami. Rozejrzę się również za tarczami typu wave.

No i chyba najważniejsze to zredukować przełożenie o -1 ząb z przodu bo ma strasznie długie biegi, 270 robi bez wiekszych problemów ale na 2 trzeba byc dobrze wczutym zeby wypionować, a myślę, że dla 150 KM nie powinien to być problem ( Ori przełożenie aktualnie jest )

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 16 sty 2017, o 17:50
autor: chudy21
kolego widzę na bogato lecisz :) jeżeli chodzi o wydzior,to w k4 750 jest przelot od początku do końca,zero kata :)

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 16 sty 2017, o 18:21
autor: estilete3
Nie ma żadnych siatek w kolektorach jak przykładowo w bandicie ? Rozcinałeś to, skąd ta wiedza ? ;> :)

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 16 sty 2017, o 19:15
autor: chudy21
estilete3 pisze:Nie ma żadnych siatek w kolektorach jak przykładowo w bandicie ? Rozcinałeś to, skąd ta wiedza ? ;> :)
Nie rozcinałem tego to fakt,ale nie wydaje mi się żeby cokolwiek tam było,na kolektorze nie ma żadnych zgrubień w których mógłby siedzieć kat

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 16 sty 2017, o 21:03
autor: Germaniec
co to jest przy lewej manecie jakieś sterowanie czegoś?,mam pytanko od jakiego modelu masz chlapacz tylny i 2gie czy sam podpinałeś wyświetlacz biegów bo też chcę wstawić.Poza tym mody na plus tylko jakoś te kierunki ni w dupę ni w oko hehe:)

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 16 sty 2017, o 21:13
autor: mennoc
Oxford na przełączniku, Oxford na manetkach - obstawiam grzane manety :-D

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 17 sty 2017, o 01:14
autor: estilete3
Pisałem w poście, że są grzane manetki oxforda. Przy lewej manetce jest właśnie sterownik od nich. Chlapacz juz był, wygląda na oryginalny od tego wachacza, ale nie ma na nim żadnych napisów. Fakt, może i na zdjęciach wyglądają nijako migacze bo praktycznie ich nie widać na tle sniegu, ale osobiscie uważam, że wyglądają lepiej niż jakieś ledowe czajna, a przede wszystkim są aluminiowe na czym mi najbardziej zależało :D

Dodatkowo muszę wrzucić podświetlenie blachy, zostało mi z R6 zwykłe na 3 ledy, ale zastanawiam się również nad Rizomą , hmmmmm

Co do wyświetlacza biegów to montowałem go sam, proste łączenia jak budowa cepa, z zasilaniem wpiąłem się w postojówke przez co świeci tylko po przekręceniu zapłonu. Dla niewtajemniczonych jest to najprostszy i najtańszy wyświetlacz biegów, za który dałem 60 zł bo ciężko o coś mądrego w dobrych pieniadzach do gixa ( no i nic nie daje takiej satysfakcji jak samodzielna praca i modzenie !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Działa dobrze, lecz ja ulokowałem magnesy na pokrywce od przedniej zębatki, przez co są one za blisko i jak wbijam biegi wyzej to nie czyta dobrze, na zime sobie darowałem ich ustawienie bo trzeba to podczas jazdy zrobic :D
Nie rozcinałem tego to fakt,ale nie wydaje mi się żeby cokolwiek tam było,na kolektorze nie ma żadnych zgrubień w których mógłby siedzieć kat


Mi chodzi o pewne informacje, bo na moje oko ciezko tam upchać katalizator, ale jakies siatki wygłuszające i inne pierdoły już się zmieszczą. Jeżeli chce wykręcic z niego trochę wiecej to musze miec, albo gołe rury ori, albo kolektory jakies. Może ktoś sie orientuje od czego podejdą kolektory ?
Mogą byc oczywiscie wymagane jakieś małe ulepszenia, ale to nie problem , bardziej chodzi o srednicę wejscia do cylindra, jak to się ma np z litrowym K3 ?

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 17 sty 2017, o 09:42
autor: Germaniec
czytałem na innym forum że właśnie z k4 litra pasują bo też myślałem o dodaniu jej kopa,ale fabryczne kolektory są bardzo wydajne moim zdaniem tu trzeba dojebać koksu do pieca .Kolega w 600 l1 ma głowice i cały wydech yoshi to zapierdala jak 750

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 17 sty 2017, o 14:04
autor: estilete3
Germaniec pisze:czytałem na innym forum że właśnie z k4 litra pasują bo też myślałem o dodaniu jej kopa,ale fabryczne kolektory są bardzo wydajne moim zdaniem tu trzeba dojebać koksu do pieca .Kolega w 600 l1 ma głowice i cały wydech yoshi to zapierdala jak 750

750 wcale nie zapierdala :lol: :lol: :lol: :lol:

Kupiłem 750 bo w pomodowanej R6 troche brakowało mocy i póki co jestem średnio zadowolony z mocy 3/4.

Kolektory yoshi lub inne to koszt kosmiczny, dlatego chce pomodzić z oryginałem itp bo jak zacznę ładować hajsu kilo to wyjdzie, że szybciej litra bym kupił w tej kasie.

Dodatkowo w Cerbolu mi powiedzieli, że kolektory sportowe owszem, dają coś, ale nie jest to adekwatne do kasy jaki kosztują, dlatego szukam z odzysku sportowych kolektorów, z litra tytanowe lub po prostu te wybebeszyć jak tylko się da.

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 17 sty 2017, o 17:24
autor: pieterr
nie cynkuj kolektorów bo i tak Ci spłynie albo zczernieje
kolektory z 1000 k3 albo k5 pasuja z małą przeróbką, jak kiedyś szukałem, no i tytan to wagi troche urwiesz

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 17 sty 2017, o 20:22
autor: Germaniec
estilete3 pisze:
Germaniec pisze:czytałem na innym forum że właśnie z k4 litra pasują bo też myślałem o dodaniu jej kopa,ale fabryczne kolektory są bardzo wydajne moim zdaniem tu trzeba dojebać koksu do pieca .Kolega w 600 l1 ma głowice i cały wydech yoshi to zapierdala jak 750

750 wcale nie zapierdala :lol: :lol: :lol: :lol:

Kupiłem 750 bo w pomodowanej R6 troche brakowało mocy i póki co jestem średnio zadowolony z mocy 3/4.

Kolektory yoshi lub inne to koszt kosmiczny, dlatego chce pomodzić z oryginałem itp bo jak zacznę ładować hajsu kilo to wyjdzie, że szybciej litra bym kupił w tej kasie.

Dodatkowo w Cerbolu mi powiedzieli, że kolektory sportowe owszem, dają coś, ale nie jest to adekwatne do kasy jaki kosztują, dlatego szukam z odzysku sportowych kolektorów, z litra tytanowe lub po prostu te wybebeszyć jak tylko się da.

A tre masz Jak nie to wsadz ,jak masz zdrowy silnik to musi zapierdalać to ma na dynamicznym doładowaniu i zdjętymi blokadami 155km, tylko 9km mniej od litra.

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 17 sty 2017, o 20:29
autor: Germaniec

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 18 sty 2017, o 10:36
autor: estilete3
A tre masz Jak nie to wsadz ,jak masz zdrowy silnik to musi zapierdalać to ma na dynamicznym doładowaniu i zdjętymi blokadami 155km, tylko 9km mniej od litra.
Dla mnie dupy nie urywa, a litrem nie jeździłem. O jakich blokadach mówisz niby, bo szperałem internety i nic nie znalazłem. Za flesha powiedzieli mi 1500-2000 zł , gdzie wczesniej mowa była o 800-1000. Troche mnie odstraszyli.

Re: GSXR 750 K5 by estilete3

: 18 sty 2017, o 11:17
autor: qubis
Jak to nie wyczytałes? Kazdy motocykl ma fabryczna blokadę. Tre zmienia ten stan, czyli zdejmuje kaganiec. Jeśli 750 jedzie gorzej od 600 to jakaś kupa musi w nim siedzieć i coś jest nie tak
Pogadaj z carrym. Zrobi Ci flasz ecu w kwocie jaka Cię zadowoli:)