GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
FORMAD
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 gru 2016, o 15:08
Motocykl: Suzuki GSXR 750
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1100
Imię: Darek
Skąd: Kraków

GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: FORMAD » 7 gru 2016, o 11:47

Witam,
od tygodnia jestem właścicielem SUZUKI GSX-R 750 1990, motor osobiście przytargałem z niemiec z szczerą chęcią doprowadzenia go do stanu powiedzmy salonowego. Niestety trochę widać na nim odciśnięte piętno czasu. Jest cały w oryginale, jedynie kierownica z półką zmieniona ale mam oryginalne kwestia tylko ich montażu.
Motor na chwile obecną nie pali na dwa gary, próbuję to na razie sam ogarnąć ale czuję, że bez ingerencji mechanika się nie obejdzie bo sam się na tym za bardzo nie znam.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ManiekMamWyjebane
Posty: 126
Rejestracja: 23 lis 2016, o 13:54
Motocykl: GSX-R 1000 K4
Imię: Mariusz
Skąd: Kutno
Lokalizacja: Kutno

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: ManiekMamWyjebane » 7 gru 2016, o 12:20

eeee no Gościu ładny zajebisty troche zdjecia kiepskiej jakosci ale egzemplaz do ogarnięcia
zobacz swiece przewody zaplonowe cewki iskre na samym poczatku jak stał to mógł szlak trafic pomierz cisnienia na cylindrach jak bedzie wszystko cacy to gazniki do sprawdzenia wyczyszczenia.... musi latac

FORMAD
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 gru 2016, o 15:08
Motocykl: Suzuki GSXR 750
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1100
Imię: Darek
Skąd: Kraków

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: FORMAD » 7 gru 2016, o 12:26

Musi i będzie latać to tylko kwestia czasu;) wieczorem wrzucę więcej zdjęć lepszej jakości.

Awatar użytkownika
Joker
Posty: 157
Rejestracja: 22 wrz 2016, o 20:07
Motocykl: GSXR 1000 k9
Imię: Sebastian
Skąd: Wroclaw

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: Joker » 7 gru 2016, o 14:58

Fajny klasyk gratulacje i powodzenia
Wodka z cola nie rozwiarze twoich problemow , ale z drugiej strony sama cola tez nie

kulka
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 14 lis 2012, o 20:41
Motocykl: suzuki
Wymarzony motocykl: suzuki
Imię: krzysiek
Skąd: dolny slask

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: kulka » 7 gru 2016, o 15:28

zdejmij bak , wykrec swiece i przeczysc albo wymien . paliwo spusc z gaznikow , naladuj aku wkrec swiece i ssanie , powinien zapalic od razu , bez gazu
uwielbiam olejaki ;)

Awatar użytkownika
pablogixer34
Posty: 914
Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Paweł
Skąd: Koniec Świata

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: pablogixer34 » 7 gru 2016, o 18:58

zacny sprzęt, gratuluję - miałem Wodniaka 94 i najlepiej wspominane moto....żałuję że go oddałem, mógł spokojnie stać i nabierać na wartości. Gdyby umiał mówić to .... ho ho hooooo

FORMAD
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 gru 2016, o 15:08
Motocykl: Suzuki GSXR 750
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1100
Imię: Darek
Skąd: Kraków

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: FORMAD » 8 gru 2016, o 00:14

dorzucam kilka zdęć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 8 gru 2016, o 07:57

Wreszcie nie zrobione zelazkiem :-D
Sliczne to moto jest, tylko kierownica jak w cruiserze :lol:

kulka
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 14 lis 2012, o 20:41
Motocykl: suzuki
Wymarzony motocykl: suzuki
Imię: krzysiek
Skąd: dolny slask

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: kulka » 8 gru 2016, o 08:55

nie nooo kiere trza wyebac :roll:
to moje gixer 1100 z 91'
Obrazek
a to bomber 86'
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 5646_o.jpg

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 8 gru 2016, o 10:55

eee noo kurde zajebiaszczy gixerek naprawdę super wygląda no i lagi UPSy :D a honda w 600rr do 2004r robiła tradycyjne lagi hehehe
składaj odpalaj zmieniaj kierownice dawaj foty i filmiki :D

Awatar użytkownika
ManiekMamWyjebane
Posty: 126
Rejestracja: 23 lis 2016, o 13:54
Motocykl: GSX-R 1000 K4
Imię: Mariusz
Skąd: Kutno
Lokalizacja: Kutno

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: ManiekMamWyjebane » 8 gru 2016, o 12:47

kiera koniecznie do ewakuacji i te lusterka tez coś mi nie pasują koniecznie powrót do oryginału
odpalaj woskuj i jeździj :) tylko go nie katuj
te odkryte ramy no i up-sidedown klasyk i klasa sama w sobie

Silvestro
Nowy
Nowy
Posty: 28
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 19:51
Motocykl: japoński
Imię: Silv
Skąd: Mwo

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: Silvestro » 5 sty 2017, o 13:27

bardzo fajnie się zapowiada. lakier mocno wypłowiały? bo to standard.
szkoda że czacha przycięta pod prostą kierę bo znalezienie takiej w naprawdę ładnym stanie graniczy z cudem i to nie tanim.
jak pomocne uwagi kolegów nie pomogą to sprawdź sobie sprężanie bo ze względu na wiek i przebieg może być już różnie w tych babkach.

jakbyś chciał dodać jej jeszcze trochę smaczku to mam nakładkę na siedzenie pasażera w kolorze. jak coś to wal, jednej mogę się pozbyć.

FORMAD
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 gru 2016, o 15:08
Motocykl: Suzuki GSXR 750
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1100
Imię: Darek
Skąd: Kraków

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

Nieprzeczytany post autor: FORMAD » 27 mar 2017, o 12:49

Moto właśnie przeszło duży serwis, okazało się, że krućce były dziurawe. Zostały zrobione wszystkie regulacje, wymienione płyny, założona oryginalna półka z kierownicą. Silnik pracuje bez zastrzeżeń, jest moc i ponoć cały lakier na plastikach jest oryginalny.
Aktualnie szukam do niego czachy. Mam też problem z kranikiem, który czasami nie podaje paliwa, czy ktoś się orjentuje czy załatwie tą sprawe zestawem naprawczym czy lepiej znaleść kranik nowy albo sprawną urzywkę? Jak ktoś zna jakieś zródło części(czacha, kranik, nakładka na siedzenie pas.) to proszę o info.

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ