GSX-R 750 K7 by womer

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
womer
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 2 lut 2017, o 22:10
Motocykl: Suzuki GSX-R 750 K7
Wymarzony motocykl: Fireblade SP SC77
Imię: womer
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: womer » 23 mar 2017, o 07:57

siema, mały update - wleciały regulowane klamki oraz korbki do zawiechy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Czasami w pięć minut jazdy motocyklem przeżyjesz więcej niż inni przez całe swoje życie

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: kai » 23 mar 2017, o 12:42

po co korbki do zawiechy? jak na torze nie weim, musisz na szybko zmienic sztywnosc zawiazu to wtedy lepiej tak niz kluczem? czy o co z tym kaman?

mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 23 mar 2017, o 13:30

Ale to ładnie wygląda :-D

womer
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 2 lut 2017, o 22:10
Motocykl: Suzuki GSX-R 750 K7
Wymarzony motocykl: Fireblade SP SC77
Imię: womer
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: womer » 23 mar 2017, o 14:01

kai pisze:po co korbki do zawiechy? jak na torze nie weim, musisz na szybko zmienic sztywnosc zawiazu to wtedy lepiej tak niz kluczem? czy o co z tym kaman?

tak, między innymi tak. Ale głównie podczas codziennego strojenia. Żeby dobrze ustawić napięcie wstępne sprężyn w lagach wymagane są liczne próby. Ja zapewne jak i większość preferuję metodę na strapsy które zakłada się na lagi w dolnej części. Żeby jednak prawidłowo to ustawić trzeba prób takich jak nierówna droga, gwałtowne hamowanie itd. Do tego olej w lagach powinien być rozgrzany. Żeby nie jeździć z kluczem w małych przerwach/postojach w czasie jazdy można sobie takimi korbkami robić korekty. Bardzo przydało mi się to w Hornecie, teraz w Gixerze też postanowiłem założyć aczkolwiek ustawiać będę pewnie latem.
Czasami w pięć minut jazdy motocyklem przeżyjesz więcej niż inni przez całe swoje życie

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 23 mar 2017, o 14:17

chyba nie do końca się z tym zgodzę napięciem wstepnym spręzyny ustawiasz odpowiedni SAG a to się robi na postoju raz konkretnie dla jazdy torowej lub drogowej. :)

qubis

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: qubis » 23 mar 2017, o 14:22

MaciejX pisze:chyba nie do końca się z tym zgodzę napięciem wstepnym spręzyny ustawiasz odpowiedni SAG a to się robi na postoju raz konkretnie dla jazdy torowej lub drogowej. :)
Dokładnie tak jak mówi Maciej plus sam statyczny i dynamiczny ale to i tak na postoju :)

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: kai » 23 mar 2017, o 20:04

a poweidz mi gdzie kupiles carbon na półkę? ja mam cały szary bez logo i tak smutno wyglaa :D

dobra allegro 85zł. widzę xD

womer
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 2 lut 2017, o 22:10
Motocykl: Suzuki GSX-R 750 K7
Wymarzony motocykl: Fireblade SP SC77
Imię: womer
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: womer » 24 mar 2017, o 07:59

MaciejX pisze:chyba nie do końca się z tym zgodzę napięciem wstepnym spręzyny ustawiasz odpowiedni SAG a to się robi na postoju raz konkretnie dla jazdy torowej lub drogowej. :)

ale przecież ja nie napisałem że robię to podczas jazdy tylko na postojach, czytałem że wypada rozgrzać olej bo zawias inaczej pracuje. Pojawia się w głowie pytanie czy dobrze rozumuję Maciej, na torze lagi powinny pracować w miarę maxymalnym zakresie (w sensie powinny schodzić do samego prawie dołu ) a na drodze nie? Do tej pory myślałem że ustawia je się na strapsy możliwie nisko względem wagi kierowcy i że zalecane jest by widelec pracował w całym zakresie. Na tor natomiast bawić się odbiciem i dobiciem. Wyprowadź mnie z błędu, będę wdzięczny.

Sugerowałem się tym linkiem http://sportjazda.pl/index.php/ustawien ... cie-wstpne
Czasami w pięć minut jazdy motocyklem przeżyjesz więcej niż inni przez całe swoje życie

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 24 mar 2017, o 08:11

nieee zawiesze nie powinno pracować w całym zakresie, zawieszenie powinno pracować jak najbardziej w średnim zakresie wtedy ma swoją największą wydajność i efektywność, co do napięcia wstępnego i tych pokręteł olej tutaj też nie ma żadnego znaczenia bo tymi pokrętłami zwyczajnie skręcasz spręzynę a spręzynę ustawia się pod wagę kierowcy oczywiscie tylko w pewnym zakresie kilogramowym bo nie ma takich spręzyn co to będa dobre na kierowce o wadze 60kg i 100kg. a na tej stronie jest fajnie opisane co podałeś, a Sag ustawia się nieco mniejszy dla Toru i nieco wiekszy dla drogi ale to akurat w tym linku masz fajnie opisane. a te parametry ustawia się na postoju tak jak to opisane masz w linku, oczywiscie jakieś tam korekty można nanieść i do tego własnie fajnie pomaga nam trytka na ladze. zeby nie bylo specem od zawiechy nie jestem ale cos tam przez te pare lat czlowiek zgłebił co i jak heheh

womer
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 2 lut 2017, o 22:10
Motocykl: Suzuki GSX-R 750 K7
Wymarzony motocykl: Fireblade SP SC77
Imię: womer
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: womer » 24 mar 2017, o 08:38

on w tym linku pisze jak ustawić sag na tor i drogi - fakt. Rozwodzi się nad wieloma aspektami. Po czym na koniec pisze, że istnieje inna praktyczna metoda ustawienia ugięcia poprzez strapsa na ladze - i tu się gubię kolego. Ustawiając na przedział milimetrów zawieszenie faktycznie będzie pracować w połowie. Ustawiając jednak na strapsa będzie pracować w całym zakresie. Do momentu w artykule gdzie porusza temat opaski nie pojawia się jeszcze ani jedno słowo o tłumieniach, to jest w następnej części. Czegoś zatem tu wybitnie nie kumam :/
Czasami w pięć minut jazdy motocyklem przeżyjesz więcej niż inni przez całe swoje życie

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 24 mar 2017, o 09:13

czemu mówisz że opaska będzie pracować w całym zakresie, właśnie po tym jak opaska nisko schodzi zobaczysz mniej wiecej czy jest ok czy nie, po chłopsku teraz, jeśli po jeździe zobaczysz że opaska schodzi niemal do samego konca na dół to jest nie dobrze to znaczy że albo na dziurach albo na mocnych hamowaniach przód zbyt mocno nurkuje, i identyczna sytuacja jeśli trytka po jeździe będzie bardzo wysoko jakieś 5cm lub więcej od dołu lagi to znaczy ze spręzyna jest zbyt mocno napięta a rajder za lekki i zawieszenie pracuje zbyt wysoko. a tłumienia to już inna bajka sam do konca nie ogarniam ale generalnie tłumieniami spowalniasz bądź przyspieszasz proces ściskania i rozciągania spręzyny a to już trzeba ustawić pod indywidualne preferencje jeźdzcy, na swoim przykładzie powiem że tłumienia odbicia dobicia mam ustawione na fabrykę z resztą całe zawieszenie mam ustawione na fabryke z niwielkimi odchyłkami, i jeździ mi sie super z tym że mam dosyć łatwo bo ważę te takie standardowe katalogowe 70kg + czyli niby tak jak fabryka dostosowuje zawieszenie w wiekszosci motocykli

womer
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 2 lut 2017, o 22:10
Motocykl: Suzuki GSX-R 750 K7
Wymarzony motocykl: Fireblade SP SC77
Imię: womer
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: womer » 24 mar 2017, o 09:37

dzięki. Właśnie tak myślałem że tak trzeba zrobić tylko źle dobieram słowa oraz źle to sobie wszystko wyobraziłem. Wg mojego rozumowania jeśli opaska jest prawie na dole to zawieszenie pracuje w całym zakresie ale teraz widzę że było to błędne myślenie. Zacznę schodzić poniżej 5cm wobec tego i próbować będę określać jakie naciągnięcie springów będzie dla mnie najlepsze. Tak też robiłem w Hornecie ale uszczelniacz jeden się poddał jak byłem w okolicy gdzieś 35mm od dołu. W późniejszym etapie zanim zacznę bawić się tłumieniami to pospisuje obecny stan ustawień (mam nadzieję fabrycznych).
Czasami w pięć minut jazdy motocyklem przeżyjesz więcej niż inni przez całe swoje życie

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 24 mar 2017, o 09:42

generalnie zacznij od ustawien bazowych, ustaw zawieche na fabryke i dopiero wychodz od tych ustawień w którymś kierunku, no i wiadomo gumowanie nie wchodzi w gre :D bo trytka i tak dobije do konca lub prawie do konca przy opadaniu z gumy :) wiec całe ustawianie psu w dupe :D

womer
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 2 lut 2017, o 22:10
Motocykl: Suzuki GSX-R 750 K7
Wymarzony motocykl: Fireblade SP SC77
Imię: womer
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: womer » 24 mar 2017, o 09:46

nie gumuję :) ustawię najpierw pod swoją wagę dynamiczne, potem zabawa :)

Dzięki że chciało Ci się mnie "naprostować" hi5
Czasami w pięć minut jazdy motocyklem przeżyjesz więcej niż inni przez całe swoje życie

womer
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 2 lut 2017, o 22:10
Motocykl: Suzuki GSX-R 750 K7
Wymarzony motocykl: Fireblade SP SC77
Imię: womer
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 750 K7 by womer

Nieprzeczytany post autor: womer » 7 kwie 2017, o 11:44

siema,

wpadły wreszcie crash pady. Postawiłem na te.

Obrazek
Czasami w pięć minut jazdy motocyklem przeżyjesz więcej niż inni przez całe swoje życie

ODPOWIEDZ