Strona 2 z 2

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 4 lut 2019, o 01:08
autor: Ryniu
standardowo w gixxach tych sie system przewowod byl typu F (czyli od pompy do zacisku i od zacisku do zacisku), tez tak mialem, ale przy wymianie przewodow i pompy poszly dwa przewodu z pompy do zaciskow

Luke85, nie zapomniej zalac plyn hamulcowy :) fajny zestawik

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 4 lut 2019, o 07:22
autor: Luke85
Podwzględem pracy układy:

Obrazek

niczym się nie różnią. F lub wersja z trójnikiem którego tu nie ma jest stosowana w motocyklach sportowych nie dlatego że jest najlepsza ale ze względów bezpieczeństwa. Nie ma przewodu "O" nad błotnikiem, przewód nad kołem łatwo uszkodzić dlatego wyścigowe maszyny nie stosują tego. Układ "O" ma jedną poważną zaletę i jedną poważną wadę. Wada: w przewodzie na błotnikiem lubi się zbierać powietrze więc bardzo dobrze trzeba odpowietrzyć. Plus: Łatwy montaż. zajmuje mniej miejsca oraz pasuje w oryginalne mocowania. Układ już zalany:P RBF'em 660. Nota bene przez to że zalany są już pierwsze wnioski:)

RCS ma regulowany offset sworznia, 18mm/20mm - mam ustawione na 18, czyli bardziej czuły, skok klamki podobny do oryginalnego układu z tym że czuć naciskając tak jak gdyby większy opór płynu. Ustawienie 20mm powoduje że skok jest skrócony może do 25mm....naprawdę można będzie palić klocki:)

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 12 lut 2019, o 14:20
autor: Luke85
W poprzedni poście o montażu elementów pomyliłem informację uchwyt zbiornika jest z K7 K8.

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 15 lut 2019, o 08:04
autor: Luke85
Działamy dalej zakupione adaptery setów zamontowane. Musiałem dorobić nowe cięgno biegów gdyż brakowało odrobinę regulacji, a nie chciałem aby było zamontowane na końcówce gwintów.

Adaptery LSL element dedykowany do K5-K6
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... -EMoZ8BBjh
Nowe cięgna: 140mm oryginalne, dorobione 160mm, 165mm (ten założone), 170mm, 180mm z stali 304, jeśli by ktoś potrzebował 170 180, to mogę oddać.
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... 8s1ihL1BHc
No i na moto:)
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... Mt2IepzETk

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 15 lut 2019, o 09:25
autor: Luke85

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 26 kwie 2019, o 13:53
autor: Luke85
To lecimy dalej, ponieważ przód zawiechy się rozciekł a z tego co widać nigdy nie był otwierany, będzie rebuild. Zawiecha przód i tył leci do Ltd34. Dodatkowo jako wyposażenie wpadło: https://photos.app.goo.gl/BE7y5bn3SgGwFMyY9

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 7 lip 2019, o 17:05
autor: Luke85
Projekt GSXR 1000 K5 póki co zamknięty trzeba zacząć latać, tak więc co się pozmieniało:

1. Healtech QuickShifter, FI Tuner Pro i Flash u Carrego:):

https://photos.app.goo.gl/F51S4ASUdq5Kwyaj6
https://photos.google.com/photo/AF1QipM ... In0RCOfbX9
https://photos.google.com/photo/AF1QipN ... sgAUV-dAe7
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... GSjFryeejk

Carrry ogarnął: Temp wiatraka, TRE, Limiter predkości, STP. Mapa w FI Tunerze jest uniwersalną mapą pod Yoshimure od Healtecha, będzie strojenie w Speedbike.

2. Zawieszenie, Łożysko główki ramy:

https://photos.app.goo.gl/bQjgkkjCywr6QDZm8
https://photos.app.goo.gl/yeFXw7Acerhra9uK8
https://photos.app.goo.gl/zwKL5JCBzREkTiet9
https://photos.app.goo.gl/d9enABHNuhvF9BVR7
https://photos.app.goo.gl/3NBm38qm72bDCc159
https://photos.app.goo.gl/sEfYPqA7R9mTCksz9
https://photos.app.goo.gl/yeB4bhk72oFnk36ZA

Po tym jak przód zawieszenia wypluł swoją płynną zawartość, i przód i tył został wysłany na serwis do LTD34. Przy okazji łożysko główki ramy które myślałem że jest dobre (nie było) zostało wymienione. W motocyklu było jeszcze fabryczne...odkręcenie nakrętek kluczem hakowym było nie lada wyzwaniem. Kołyska/Mostek/Łącznik, cholera wie jak się to nazywa,tylnego zawieszenie został kompletnie wypłukany oraz wszystkie łożyska nasmarowane na od nowa.

3. Amor skrętu:

https://photos.app.goo.gl/A7cAv7XDQgHJJ4x76
https://photos.app.goo.gl/izexNTmWj79jKV386
https://photos.app.goo.gl/EyKwRaEvMUQkLc656

Po demontażu okazało się że nie jest za dobrze. Amor pracował skokowo, już z bólem serca i portfela rozglądałem się za nowym, ale zaryzykowałem i wymieniłem olej. Strzał w dziesiątkę wszystko chodzi jak trzeba. Zamówiona nowa główka która w specyfikacji Suzuki jest nie do kupienia ale już w standardowej tak. Wystarczyło rozwiercić gwint wew. z M8 na M10 i pasuje:) zaoszczędzone parę albo kilkadziesiąt stówek:)

4. Wydech

https://photos.app.goo.gl/B9MAdwGFyH2TJRLp8
https://photos.app.goo.gl/SzBFuCsi5HsqncNt8

Został umyty Harpic'em 10PLUS, i oczyszczony matą scięrną średniej ziarnistości. Kupiłem nowe spręzynki z Yoshimury ( nie pytajcie ile to kosztowało), moje to była sama rdza.

5. Ślizg łańcucha

https://photos.app.goo.gl/eEWz4Lqiy4t3kEHt6

Jak wiecie w K5 i K6 do wymiany ślizgu w teorii trzeba ściągnąć wahacz. Otóż nie wystarczy go rozciąć z przodu, i owszem złożycie pojeźdźcie ale dolna cześć zużyje się bardzo szybko, ponieważ łańcuch będzie ja szarpał odginał. Co na to pomogło? po założeniu sklejcie ślizg specjalnym klejem. I po sprawie, klej to CX80 bondix 06 http://www.cx80.pl/nasze-produkty/kleje ... etail.html
Generalnie sprawdziłem daje rade:)

6. Napęd opony

https://photos.app.goo.gl/bnns8dSbhmZLgDG68
https://photos.app.goo.gl/D7D7heyPVQ1j7Tb5A
https://photos.app.goo.gl/KTwxUUMnHxVNR42b6

Ponieważ trafił mi się wypad na tor szybko musiałem ogarnąć inne opony. Moto kupiłem i miał założone PR2, na oponeo trafiłem promocję i udało się kupić komplet świeżych BT016 PRO Hypersport poniżej 700PLN. Ponieważ zmieniłem profil tyłu na 55, zmieniłem też przełożenie aby oponą go nie wydłużać ( nowe zębatki 17 - 44). Do tyłu wpadły dwa zęby, dzięki temu mimo zmiany profilu przełożenie fabryczne skróciło się tylko o 1.1%. Jak ktoś nie znam można tu sprawdzić i policzyć https://www.gearingcommander.com/. Dołożyłem też dwa ogniwa do łańcucha ponieważ na seryjnej 110 było trochę za blisko błotnika i po rozgrzaniu mogło szarpać błotnik, także przy 17-44 łańcuch 112 ogniw.

Oczywiście przy jakiejkolwiek rozbiórce wszystko co można było umyć, wyczyścić, zakonserwować, zostało to zrobione. To Tyle. Teraz pora jeździć. Nie jestem mistrzem pióra, wiem też że cięzko z linkami do zdjęć się to czyta, natomiast jeśli kogoś coś zainteresuje pytajcie. Na razie borykam się z ustawieniem quickshiftera w K5, jak ktoś ma jakieś doświadczenie, chętnie wymienię się zdaniem.

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 7 lip 2019, o 17:16
autor: Luke85
Test moto po przeróbkach został wykonany dzięki uprzejmości mojego kolegi na Szkole Jazdy Suzuki, akurat tor łódź, w sumie moje pierwsze jakiekolwiek torowanie na moto.

https://photos.app.goo.gl/ucA8ZwetPdAH1437A
https://photos.app.goo.gl/j6N4kzQk5YmZqn8s7

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 9 lip 2019, o 10:59
autor: czochu
Sliczny . Takiego bym kupil :mrgreen:

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 9 lip 2019, o 14:36
autor: Luke85
Dzięki:)

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 17 paź 2019, o 08:38
autor: Luke85

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 18 paź 2019, o 02:46
autor: Ryniu
wow, niezly zakup :)

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

: 18 paź 2019, o 07:14
autor: Luke85
Jak się sprawują już raczej nie zdążę zdać relacji, bo sezon chyli się ku końcowy, Ohlins jest na przeglądzie, zanim to założę to trochę czasu minie, ponieważ inne motocykle muszę po kończyć. Co do zakupu oczywiście używki, cena była znośna, tak bym powiedział:)