GSXR 750 l2

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 18 sty 2021, o 02:41

Tak patrze i sie zastanawiam czy przypadkiem xD dlugie nie byly wlaczone xD.

Dzis widzialem u sasiada osram nightbreaker i sa bielsze

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 22 lut 2021, o 17:48

Tym razem sprawdzam carbon z ali... no i troche panowie mocowanie pokiertali i musialem sie narobic troche.

https://www.youtube.com/watch?v=6x8tha1 ... e=youtu.be

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 27 lut 2021, o 16:03

Zmieniłem klamkę chińczyk na PERFORMANCE TECHNOLOGY
do RCS19.
Spasowani hmm xD zrobili złobienei pod blaszke ale się nie zmieściła. W sumie teraz tak pomyślałem ,że mogłem zostawić tego chińczyka ,ale obawy weszły bo trochę go obrobiłem. Tu jest podparcie od

Obrazek

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 12 mar 2021, o 10:21

Wpałd Womet czarny. Qrde miały być trochę inny ale przyslali ten. Potem się zorientowałem, ale wygląda tzdobrze no i jest czarny.

Obrazek

Awatar użytkownika
Ryniu
Posty: 445
Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
Motocykl: GSX-R 1000 K8
Imię: Kamil
Skąd: Goleniów

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Ryniu » 13 mar 2021, o 23:16

fajne akcesoria, motocykl wyglada naprawde dobrze

jakie kolejne plany??

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 19 mar 2021, o 17:40

Quick shifter na ECU u Karego.

Mialem w tym miesiau robic ale musze nadkola w sztruclu Focus mk2 pyknac.

Awatar użytkownika
optimus46
Posty: 426
Rejestracja: 29 lis 2014, o 15:52
Motocykl: GSX-R 600 L2
Imię: Leszek
Skąd: Rzym/Staszów

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: optimus46 » 24 mar 2021, o 11:39

Sebula pisze:
22 lut 2021, o 17:48
Tym razem sprawdzam carbon z ali... no i troche panowie mocowanie pokiertali i musialem sie narobic troche.

https://www.youtube.com/watch?v=6x8tha1 ... e=youtu.be

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Witaj Sebula! Nawet ładnie ten carbon się prezentuje.........Tylko szkoda, że trzeba poprawki robić.....Widziałem filmik i wychodzi na to, że ochwyty i otwory pasują tylko gdzieś tam te co do zbiornika idą trzeba poprawiać? Sporo trzeba dłubać? Pzdr.

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 25 mar 2021, o 01:21

Wbrew pozorom to te boczki na bak mniej roboty tzn spilowalem krawedzie. Teraz tez troche korygowalem. Jednomocowanie urwalem w lewym ale przykleje na epoxyd lub kumpla poprosze robi plastiki etc. Velkro kleilem na epoxyd bo inaczej odpadlo. Kupowalem m3. Dobrze by bylo kupic grubsze m3. Plus dobry pilnik. Moze klej w sprayu by pomogl bo kleji sie na chropowate. Ogolnie trzyma sie na welkro te mocowania nie sa potrzebne ale przykleje na mot by lepiej spasowac ale chyba dobry czarny klej na goraco kupie i potem epoxyd.

Odnosnke oslon tych na srubke co jeden jest na regulatorze to tam opilowywalem leblki bo nie pasowalo. Skorygowalem tez otwor. Najlepiej to byloby to przyklejac samemu te mocowania. Wyprofilowalem prawy by w spaw ramy uderzalo.

Czy duzo jebania. Kilka godzin. Wstepnie myslalem odefdeslac lac ale pojeb... Jestem. W sumie to ostatnio xD poprawialem je tez bocxzki na bak by zwiekrzyc odstep od baku. Dobry pilnik to podstawa. Moj troche tepy. Dremelem tez srednio szlo.

Na bokczkach na bak jest po prostu nadmiar i go mozna spilowac. Mocowania bolcowe to wydruk 3d. Tylko wystarczy ze lekko kat przyklejenia zly i juz nie pasuje. Ja swoje spilowalem od strony tylu motocykla by je przesunac w ku przodowi. Probowalem podgrzewac to trzeba chyba ostra dmuchawe do klejenia plastikow z waska dysza.

Odnosnie kupna to trzeba czytac uwaznie bo sa tez plastiki z nadrukiem. Ja to kupilem na aliexpress i szukslem najtansze a wyszykiwanie chyba jest trudniejsze niz przerobka bo poprostu na tym portalu to total random.
Mi wyszlo 500zl za oba a jest to hybryda carbon plus wlokno szklane. W tym ze ffcarbon tez ma takie opcje i wychodzi duzo drozej. I czy nie bedzievtrzeba poprawiac nie wiesz. Gadalem z gosciem raz ze profiber tez mialo kijowe spasowanie. To jest odlew z formy wiec....
Biorac pod uwage moja dniowke xD to sie nie oplacalo ale w sumiej zdrowiej pogrzebac w piwnicy niz siedziec przed kompem freelance lub nadgodziny.

Ogarnieta osoba ze sprzetem szybciej by ogarnela.

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 25 mar 2021, o 01:28

P. S. Teraz zatyczki do ramy patrze i nichuja bym placil za jedna 150zl za r&g i chyba zobacze gumowe z ali za 30pln z przesylks. na dolne beda pasowac bo r&g ma te ssme na k6-k9 i l1-. Na gorne juz ma inne. Reszte sprawdze czy do k7 1000 brata podejda.
No ale moze tego nie bede kupowal ale mysle na tym.

Narazie na horyzoncie quick shifter...

Awatar użytkownika
optimus46
Posty: 426
Rejestracja: 29 lis 2014, o 15:52
Motocykl: GSX-R 600 L2
Imię: Leszek
Skąd: Rzym/Staszów

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: optimus46 » 25 mar 2021, o 01:46

Sebula pisze:
25 mar 2021, o 01:21
Wbrew pozorom to te boczki na bak mniej roboty tzn spilowalem krawedzie. Teraz tez troche korygowalem. Jednomocowanie urwalem w lewym ale przykleje na epoxyd lub kumpla poprosze robi plastiki etc. Velkro kleilem na epoxyd bo inaczej odpadlo. Kupowalem m3. Dobrze by bylo kupic grubsze m3. Plus dobry pilnik. Moze klej w sprayu by pomogl bo kleji sie na chropowate. Ogolnie trzyma sie na welkro te mocowania nie sa potrzebne ale przykleje na mot by lepiej spasowac ale chyba dobry czarny klej na goraco kupie i potem epoxyd.

Odnosnke oslon tych na srubke co jeden jest na regulatorze to tam opilowywalem leblki bo nie pasowalo. Skorygowalem tez otwor. Najlepiej to byloby to przyklejac samemu te mocowania. Wyprofilowalem prawy by w spaw ramy uderzalo.

Czy duzo jebania. Kilka godzin. Wstepnie myslalem odefdeslac lac ale pojeb... Jestem. W sumie to ostatnio xD poprawialem je tez bocxzki na bak by zwiekrzyc odstep od baku. Dobry pilnik to podstawa. Moj troche tepy. Dremelem tez srednio szlo.

Na bokczkach na bak jest po prostu nadmiar i go mozna spilowac. Mocowania bolcowe to wydruk 3d. Tylko wystarczy ze lekko kat przyklejenia zly i juz nie pasuje. Ja swoje spilowalem od strony tylu motocykla by je przesunac w ku przodowi. Probowalem podgrzewac to trzeba chyba ostra dmuchawe do klejenia plastikow z waska dysza.

Odnosnie kupna to trzeba czytac uwaznie bo sa tez plastiki z nadrukiem. Ja to kupilem na aliexpress i szukslem najtansze a wyszykiwanie chyba jest trudniejsze niz przerobka bo poprostu na tym portalu to total random.
Mi wyszlo 500zl za oba a jest to hybryda carbon plus wlokno szklane. W tym ze ffcarbon tez ma takie opcje i wychodzi duzo drozej. I czy nie bedzievtrzeba poprawiac nie wiesz. Gadalem z gosciem raz ze profiber tez mialo kijowe spasowanie. To jest odlew z formy wiec....
Biorac pod uwage moja dniowke xD to sie nie oplacalo ale w sumiej zdrowiej pogrzebac w piwnicy niz siedziec przed kompem freelance lub nadgodziny.

Ogarnieta osoba ze sprzetem szybciej by ogarnela.
Chyba sobie odpuszczę te z Ali...... Poszukam tutaj we Włoszech.... Znałem ze 2/3 firmy ale nie wiem czy jeszcze działają..... Ale spoko temat.... Trochę się pomęczyłeś ale efekt końcowy jest więcej niż zadowalający..... Pozdrawiam, Leszek

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 25 mar 2021, o 12:39

Następne planuje FF carbon. Mają opcje włókno+carbon więc jest taniej.

Poza tym więkrzość co sprzedają to są z USA. Europejskie firmy majagłownie błotniki bądź elementy które nie będą mieć probelmu ze spasowaniem: Osłona łańcucha ,błotniki własnie, nakładki na ramę i wahacz, osłony dekli.

Uwazałbym tez z kupnem na ebay bo moze sie okazac ze kupujes cos co ktoś sciagał z Chin. Więc proponuje tylko od producentów brać.

Ogólnie te są w miarę bezpiecznie zadupek czy nakladka na tyl albo na kierunki tylne to jak bedzie problem ze spasowaniem to już gorzej. A czesto jest bo mimo wszystko to odlew jest. Tak więc idąc tym rozumowaniem chyba kupie tylko na kierunki z tylu.

https://www.ffcarbon.com/en/Suzuki/GSX- ... bon-1.html

Oni chyba jako nie liczny mająwszykie elementy. Firma z niemiec . Opcja carbon i mix.

Do włoch znalazłem tez i napisalem ale nawet nie odpisali.

USA:
Carbon Fiber Racing - prepegCarbon - i tu uwaga xD bo chinczycy nazywaja prepegcarbon na plastikowe party ale to nie to samo.
Bestem - prepeg - maja siedzibke tez w Australii

Kiedys jeszcze widzlame cos z francji ze robili ale znikło.

Awatar użytkownika
optimus46
Posty: 426
Rejestracja: 29 lis 2014, o 15:52
Motocykl: GSX-R 600 L2
Imię: Leszek
Skąd: Rzym/Staszów

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: optimus46 » 25 mar 2021, o 18:47

Te z FFCarbon widziałem...... Mają praktycznie wszystkie plastiki do naszych gixxów w mixie albo 100% węgiel. Fajna oocja, że można też wybrać matowe wykończenie. A ta firma z Włoch to jak się nazywają? Jak masz linę to podeślij, to zadzwonię do nich....

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 25 mar 2021, o 20:50

Bodajze to byłą ta firma również majaopcje hybryda lub full carbon i takżę można wybrać wykoncznia i rodzaj splotu. Mają też odcienie roznego koloru w carbonie czerwien niebeiskie etc...

https://www.motocomposites.com/gsxr-750 ... red&page=2

Qrde jednak to nei to tu Kanada. Wiec w gre wchodzi cło. Poszperam bo włoskie też widziałem


Jeszce cos z niemiec sie przykleilo:
https://mto3.de/?make=143340&model=1433 ... vpf-search

Awatar użytkownika
optimus46
Posty: 426
Rejestracja: 29 lis 2014, o 15:52
Motocykl: GSX-R 600 L2
Imię: Leszek
Skąd: Rzym/Staszów

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: optimus46 » 26 mar 2021, o 12:01

A może to ta firma:
https://carbon2race.com/it/product/suzu ... 2011-2020/
Z tym, że oni mają gratów......

Sebula
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, o 23:11
Motocykl: ----
Imię: ---
Skąd: ---

Re: GSXR 750 l2

Nieprzeczytany post autor: Sebula » 27 mar 2021, o 14:54

- Carbon2Race mają to co mają . Mam ich osłonę łańcucha całkiem fajnie wykonana.
- Tak samo mam tylny błotnik Sebit moto też spoko. Tylko otowory błotnika trzeba samemu zrobić. A śruby mocujące wahacz bez podgrzania lub udaru nie odkręcisz.

Z wczoraj na dziś przykleiłem mocowanie juz wiem w czym jest problem kleja w dorbym miejscu ale kąt robi się troche inny i wtedy jest problem.
I tak zawuzayelm ze zywicą to lepiej zimna kleić boinaczej cieknie i jak mi polezały 2 skladniki w garażu to można kleic na moto. przymocowałem i jest git.

Zablokowany