Strona 1 z 1
K6 1000ccm
: 9 lip 2010, o 00:29
autor: Quake
Witam
Ponieważ nie ma sensu wklejać za wiele zdjęć zapodam linka
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Tu jest dobry opis maszyny i zdjęcia to jest w odwrotnej chronologii maszyny więc pierwsza fota na której jest V to ostatnio dodane
Pozdrawiam Quake
PS czekam na wasze opinie hehe
Re: Quake i jego GIX
: 9 lip 2010, o 09:21
autor: tasiek
super maszyna no i oczywiście literek
Re: Quake i jego GIX
: 9 lip 2010, o 13:23
autor: zerathu
Siemka;)
Re: Quake i jego GIX
: 11 lip 2010, o 07:51
autor: gap01
bardzo ladny model ... hmmm czas na zmiane swojego
Re: Quake i jego GIX
: 11 lip 2010, o 19:58
autor: asphaltsurfer
Ponoć te modele to najbardziej wściekłe litrówki Suzuki jakie kiedykolwiek wyszły
chętnie bym włożył ten piec ale do swojej budy, jakby się zmieścił
Re: Quake i jego GIX
: 1 sie 2010, o 21:50
autor: Marcel
to prawda jest to wsciekły sprzęt, mam go od paru dni i jestem miło zaskoczony, R1 06 które miałem tak nie szło, mimo że miało PCIII, Moto jest świetne jedynie co mi osobiscie sie nie podoba to przednia lampa , ale nie mam na to wpływu skosno okie tak wymyślili i tak musi być
Re: Quake i jego GIX
: 2 sie 2010, o 15:23
autor: asphaltsurfer
Dokładnie. Ten reflektor mógłby być inny. W ogóle niepokojąca jest tendencja w Suzuki. Zwiększają liniowość oddawania mocy, zwiększają moc na środkowych obrotach kosztem maksymalnej. Praktycznie wszystkie nowe modele już to mają. Moim zdaniem nie tędy droga bo te maszyny mają służyć do funu a nie turystyki.
Ciekawe kto by wygrał na torze jakby K5 przystawić do K9!
Re: Quake i jego GIX
: 4 sie 2010, o 04:51
autor: darkSi
Piękna bestia:)
Re: Quake i jego GIX
: 4 sie 2010, o 07:19
autor: zolwik
Piękna
Re: Quake i jego GIX
: 6 sie 2010, o 14:13
autor: motoakcesoria
Pozwoliłem sobie skomentować w portalu polska jazda
Pozdrawiam
Re: Quake i jego GIX
: 8 sie 2010, o 14:03
autor: Quake
Witam
Jeśli mogę coś podpowiedzieć jak a małe pieniążki znacznie poprawić prowadzenie sprzęta
zmienić oponę z tyłu z 50 na 55 będzie lepiej składać się w zakręt a by wyrównać straty ze zwiększenia średnicy koła zmienić zębatkę przód o jeden ząb w dół.
Korekta cenowa żadna a bardzo odczuwalna poprawa w prowadzeniu
Można jeszcze wywalić recyrkulację spalin , pamiętajcie o zostawieniu czujnika by nie było FI zaślepiamy otwory i fruu...
pozwoli to nie zaśmiecać filtra spalinami , wiadomo im czystsze powietrze tym lepiej no i w efekcie moto lepiej reaguje na gaz, jednocześnie na zejściach z obrotów potrafi dać fajnie ogniem z rury. Cóż ekologia na tym traci ale jeśli idzie o mojego GIX-a eko mam gdzieś
To wszystko praktycznie za darmo a moto fajniejsze jeszcze.
Dalej K&N wraz z Powercommanderem sporo zmienia, lecz to zabawa za +/- 1500 - 2000zł więc już grosz.
Pozdrawiam Quake
Re: Quake i jego GIX
: 8 sie 2010, o 15:41
autor: asphaltsurfer
Nie wszystkie modele mają recyrkulację spalin. Jeśli masz na myśli system dopalania spalin to nie wiem czy jest sens w to ingerować bo powietrze jest kierowane z airboxu bezpośrednio przez zawory wydechowe do kolektora. Zawór spustowy który jest po drodze uniemożliwia cofanie się spalin do filtra, czyli w zasadzie silnik nic na tym nie traci. Nie wiem jak jest w nowszych modelach, u mnie tak to wygląda
Re: Suzuki GSX-R K6 1000ccm ~ Quake
: 18 sie 2010, o 12:00
autor: Haos
co lyter to lyter........\
Tylko zrob cos z naklejkami albo czerwone albo srebrbe
K7-K8 nie chodzi tak jak pierońskie k6
Re: Suzuki GSX-R K6 1000ccm ~ Quake
: 18 sie 2010, o 23:39
autor: Marcel
dzisiaj zapodałem sobie zębatke 16 zebów, a z tymi wezykami to cos nie czaje,ze co trzeba zaslepić je czy jak
Re: Suzuki GSX-R K6 1000ccm ~ Quake
: 19 sie 2010, o 11:53
autor: korro
Przeniosłem posty o EGR do nowego wątku:
http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=12&t=477
Warto mieć to w osobnym wątku.