Strona 1 z 3

Suzuki TL1000R

: 19 sie 2014, o 16:40
autor: suzuki
witam was czy jezdzi ktos moze suzuki tl1000r jakies opinie wrazenia z jazdy? mam pewnego na oku i dlatego pytam

Re: tl1000r

: 19 sie 2014, o 19:01
autor: Patrycjusz29
kumpel ma tl jest zadowolony tylko dobrego tl znaleść to jak igła w stogu siana jak coś ci się zepsuje kłopot z częściami

Re: tl1000r

: 19 sie 2014, o 19:17
autor: suzuki
a ktory rok bo ja upatrzylem 98 i jak tam z oddawaniem mocy

Re: tl1000r

: 19 sie 2014, o 19:27
autor: Patrycjusz29
też chyba taki rok no zapierdala to ładnie ale chodzi jak sieczkarnia wielka maszyna trzeba mieć dość pary w rękach

Re: tl1000r

: 19 sie 2014, o 21:32
autor: suzuki
czytalem ze bardzo agresywne i ze strasznie na gume ida

Re: tl1000r

: 19 sie 2014, o 21:55
autor: Puyol187
Powiem tak, latałem na tlrce sprzęt jest z gatunku tych który nie wybacza błędów kierowcy, silnik V2 z dużym momentem, czasem na wyjściu z winka potrafi wstawać na koło nawet z 3ki. Trzeba uważać przy zakupie na silnik często są zarżnięte a koszty napraw w tl są spore.

Re: tl1000r

: 19 sie 2014, o 21:58
autor: suzuki
to na co najbardziej zwracac uwage przy zakupie?

Re: tl1000r

: 19 sie 2014, o 22:05
autor: Puyol187
Sprawdź to co w każdym innym moto, polecam sprawdzić ładowanie i stan regulatora napięcia (częsty problem) do tego warto było by zajrzeć do airboxa czy nie pluje olejem na filtr, poza tym pozostałe sprawy jak silnik skrzynia, tarcze klocki, napęd, opony ... powodzenia w oględzinach

Re: tl1000r

: 19 sie 2014, o 22:19
autor: suzuki
to to wiadomo tylko mialem na mysli wady ukryte ale dzieki

Re: tl1000r

: 20 sie 2014, o 20:14
autor: chemik211
A ja porównać 2001-2002 tl1000r do k1-k2 gsxr1000 spalanie prowadzenie,

Re: tl1000r

: 20 sie 2014, o 21:43
autor: Puyol187
Tlki palą dużo a nawet bardzo dużo (cykl miejski) na trasie trochę lepiej, gsxr 1000 pali mniej, nie mam porównania do k1-k2 ale mam za to do k3 1000. K3 pali od 6 do 9 l/100 czasem zdarzy sie więcej ale to rzadko, w tlrce spalanie zaczynało się od 8-9 w trasie a po mieście nawet 11-13 (miasto i ostra jazda). Prowadzenie TLra jest specyficzne, V2 z dużym momentem i dużą mocą, czasami bywa nie obliczalna, często na winklach, szczególnie na ostrym odkręcaniu gazu na wyjściu z winkla, cięższa do opanowania na mokrej nawierzchni od gsxra. W porównaniu z gsxrem tlr robi większe wrażenie w oddawaniu mocy ale jak startowałem obok niej gsxrem to gsxr szedł lepiej. W moim odczuciu lepiej prowadzi sie gsxr, moim zdaniem jest stworzony bardziej do sportowej jazdy niż tlr, tlr trochę mniej poręczny i droższy w eksploatacji, tylna opona znika dość szybko, napęd również. Podsumowując moim zdaniem TLR jest dla osób lubiących przyspieszenia które czuć w nadgarstkach i ścięgnach, choć motocykl jest bardzo ciekawy, ale niestety sztuką jest znaleźć egzemplarz w dobrej kondycji.

Re: tl1000r

: 20 sie 2014, o 23:12
autor: suzuki
dzieki za odp:)

Re: tl1000r

: 21 sie 2014, o 07:10
autor: chemik211
To chyba jednak z V2 człowiek się wyleczył, myślałem że spalanie będzie bardziej normalne

Odp: tl1000r

: 21 sie 2014, o 15:40
autor: kinio
Jak chcesz V2 z dużym momentem i spora mocą to zobacz jeszcze aprilie RSV lub Tuono jak kto woli. Jeżdżę tym od początku roku i jest do ogarnięcia. Ma np. sprzęgło anty-hopkingowe więc przy redukcjach jest sporo bezpieczniej niż w tl. Poczytaj o tym Moto - ja polecam. Zabawy co nie miara a na koło idzie z gazu na 2 bez problemu.

Wysłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk

Re: tl1000r

: 21 sie 2014, o 21:31
autor: Puyol187
W GSXRach też idzie na koło z 2 ki tylko na trochę wyższych obrotach.