Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7

Posiadasz materiały na temat GSX-R'ów? Podziel się!
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
ologubin1
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2012, o 00:25
Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K7

Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7

Nieprzeczytany post autor: ologubin1 » 17 mar 2012, o 22:13

Witam.
Mam pytanie. W moim Suzuki mam seryjny amortyzator skrętu. Jest on przykręcony od dołu jedną śrubą i właśnie na tej śrubie pomimo tego, że jest ona dokręcona do końca amortyzator jest lużny. Po prostu lata on jak go ruszę w górę i w dół w zakresie jakiś maksymalnie 2 cm. To normalne ? Czy powinien być on przykręcony na stałe bez luzu? oglądałem go i nie wygląda na uszkodzony mechanicznie.

Marcel
Posty: 308
Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
Motocykl: S1000RR
Wymarzony motocykl: ---
Lokalizacja: OGL

Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7

Nieprzeczytany post autor: Marcel » 17 mar 2012, o 22:39

to znaczy ze sie rusza w pionie na mocowaniu do ramy ?
to tak ma sie ruszac, nie ma miec luzu w poziomie, ale mimo wszysko i tak jest na huj taki org amor

ologubin1
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2012, o 00:25
Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K7

Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7

Nieprzeczytany post autor: ologubin1 » 18 mar 2012, o 09:35

Tak rusza się w pionie a w poziomie jest sztywny. Dzięki za odp. Pozdrawiam

godboy
Nowy
Nowy
Posty: 23
Rejestracja: 22 maja 2013, o 07:24
Motocykl: gsxr k6 600

Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7

Nieprzeczytany post autor: godboy » 18 paź 2013, o 09:07

Ten amor ma mieć luz (ale dokrec wszystko dobrze) w końcu cały czas pracuje ważne żeby ci o nic nie uderzał. Oryginalny sam w sobie niewiele pomaga ale możesz go nieco sam ztuningowac :-). Odkręć go sobie zobaczysz że tak mniej więcej po środku masz taka mała srubke na imbus odkrec ją sobie tylko uważaj bo pod nią jest mała uszczelka żebyś nie zgubił weź spusc ten olej co masz ruszając góra dol następnie rozetnij na pół butelkę 2l zostaw nakretke zalej do niej oleju ją użyłem lotos do pił 1l ci wystarczy w zupełności resztę z butelki przelejesz z powrotem napełniasz pracując amorem pilnuj żeby korek wlewu był w oleju żebyś powietrza nie zasysal jak pozostaniesz wyczowac luz zakres korek. Olej do pił jest gesty i zasada jest im gesty olej tym mocniejsze tlumienie, na tym oleju 8mki nie zrobisz nato w zakrętach ekstra. http://m.youtube.com/watch?v=uwdtV22yNTs

jacorxnx
Posty: 156
Rejestracja: 22 lis 2012, o 23:11
Motocykl: K1 1000

Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7

Nieprzeczytany post autor: jacorxnx » 18 paź 2013, o 20:04

olej 10w o dupe rozbić , rzadki jest tyle a na filmiku widac taki własnie zalewa gosciu. w seryjnym taki olej nie zdaje egzaminu

godboy
Nowy
Nowy
Posty: 23
Rejestracja: 22 maja 2013, o 07:24
Motocykl: gsxr k6 600

Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7

Nieprzeczytany post autor: godboy » 2 lis 2013, o 00:09

Filmik generalnie tylko po toby było wiadomo o czym piszemy a tak jak napisalem z olejem to trzeba próbowac ja zalalem lotosem do pil spalinowych(zielony kolor oleju) niestety brak informacji technicznych na opakowaniu, trzeba przyznac ze jest mega różnica teraz a oryginal :d

olicom
Posty: 185
Rejestracja: 8 kwie 2011, o 23:13
Wymarzony motocykl: Juz jest!!!! GSX-R 1000K4
Lokalizacja: Warszawa

Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7

Nieprzeczytany post autor: olicom » 27 maja 2014, o 00:01

Tak, musi mieć luz. Ja 2 tygodnie temu będąc w serwisie właśnie na swojej K4 pytałem o to i po dokładnym sprawdzeniu jak prosiłem, potwierdzili, że amor ma mieć wlaśnie taki luz.

ODPOWIEDZ