Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Ogólne i długie rozmowy o wszystkim i niczym.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 19 lut 2016, o 13:13

Panny pytanie do znawców tematu :)

Na dniach kupiłem sobie w Legato taką zabawkę na nowy sezon do Kawasaki tak zwany "eliminator opóźniania czasu zapłonu"
Tre w kawie to trochę inna bajka jak w suzuki stąd decyzja o zakupie tego ustrojstwa.

(od strony 6 instrukcja do zx10r)
http://www.healtech-electronics.com/doc ... ual_en.pdf

Czy ktoś mógłby mi nieco rozjaśnić temat jak to zamontować :mrgreen:
I czy mój obecny zainstalowany power commander 3 usb nie będzie przy tym połączeniu z TRE sprawiał kłopotów ? To tak dla pewności ;)

Rozumiem znajduję tą kostkę szarą 10pinową, rozbieram ją ściągając tą taką białą blokadę aby móc wypiąć 2 piny (środkowe) czarno-zółty i biało-zółty. Następnie te dwa piny z tej kostki przeciągam przez nową kostkę dołączoną do zestawu (tą mniejszą - męską)
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... 3/$_57.JPG

Później nie bardzo mogą skumać skąd nagle mam mieć przewód zielono-czerwony i czarny które mam ponownie przeciągnąć przez kostkę tyle że (tą większą - żeńską) W zestawie takich kolorów nie ma.
Przewody w zestawie to zielono-czarny i biało-czarny i drugi przewód zakończony tylko jednym przewodem czerwonym

Jeszcze tego nie rozbierałem ale wolałbym mieć trochę jaśniejszy temat przed przystąpieniem do pracy :D


PS Najlepsze są napisy RACE USE ONLY :lol:
;)

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 19 lut 2016, o 13:59

Te drugie 2 kable (zielony z czerwonym paskiem oraz czarny) przypadkiem nie sa z drugiej polowy szarej 10-pinowej wtyczki? Proste, wyciagasz 2 kable z duzej wtyczki po obu stronach i laczysz kostkami z dwoma kablami na wtyczkach z X-Tre. Pozniej 2 kolejne kable z Xtre podlaczasz do rozcietego kabla ECU, zasilanie, programujesz i ma hulac.

Nie ogladales "Muzzy in Gondoland"? :lol:

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 19 lut 2016, o 14:14

O widzisz coś mi rozjaśniłeś sprawę :D wielkie dzięki nie wpadłem na to :)
Sprawdzę to i dam znać ale pewnie masz rację.
Dla pewności najpierw przetestuje na starej instalacji którą mam w 2gim domu hehe ;)


Który odcinek :lol: ? znajdę tam wyjaśnienie czy jak :P

rychu
Posty: 65
Rejestracja: 18 kwie 2012, o 17:46
Motocykl: 1000 L1
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: MAREK
Skąd: śląsk

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: rychu » 19 lut 2016, o 21:42

pamiętaj że najlepiej rwie na odczycie z 6 i chyba nawet się programuje na 6 , ale ocina prędzej o 500 obrotów zapłon. W wersji s dla suzuki programuje się na 4 i trzeba "przemapować" na 6.Po wyłączeniu zapłonu zapamiętuje dane.Fajna sprawa ale ja w zx10 `09 jak miałem to szczerze powera nie odczułem w gixie natomiast tak.

Awatar użytkownika
QH1
Posty: 606
Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
Imię: Marcin
Skąd: Wrocław

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: QH1 » 19 lut 2016, o 23:18

Power commandera wpinasz w xtre ale najpierw czujnik biegów do PC a potem x-tre bo będzie inaczej Ci PC czytał 4ke na dwójce np.
Ło tak montujesz:http://bazzaz.net/images/kb-bazzaz-z-bo ... ration.pdf Zbomb to odpowiednik bazzazowy xtre.

rychu
Posty: 65
Rejestracja: 18 kwie 2012, o 17:46
Motocykl: 1000 L1
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: MAREK
Skąd: śląsk

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: rychu » 20 lut 2016, o 10:29

Sorki za OFF, Marcin masz może gdzieś schemat podłączenia Autotuna + sonda szerokopasmowa ?

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 20 lut 2016, o 20:22

rychu pisze:pamiętaj że najlepiej rwie na odczycie z 6 i chyba nawet się programuje na 6 , ale ocina prędzej o 500 obrotów zapłon. W wersji s dla suzuki programuje się na 4 i trzeba "przemapować" na 6.Po wyłączeniu zapłonu zapamiętuje dane.Fajna sprawa ale ja w zx10 `09 jak miałem to szczerze powera nie odczułem w gixie natomiast tak.
W kawie zależy od modelu u mnie nie odcina szybciej ;)
Tak wiem że na 6tkę trza ustawić no ale to będziemy się jeszcze bawić :)
Ogólnie planuje najpierw trochę czasu pojeździć aby się że tak powiem "przyzwyczaić" do tego co oferuje teraz a później dopiero po jakimś miesiącu to sobie wrzucę abym mógł powiedzieć czy jest jakaś różnica na plus. Bo teraz przed sezonem jakbym to zamontował to byłbym chyba mało obiektywny stąd decyzja żeby najpierw chwilę pojeździć :D
W kawie z tego co mi się kojarzy blokada jest na zasadzie otwierania przepustnic a nie tak jak w gixie z przesunięciem zapłonu.


Marek a montowałeś sobie tre sam ?? czy już kupiłeś z nim ??

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 20 lut 2016, o 21:24

rychu pisze:Sorki za OFF, Marcin masz może gdzieś schemat podłączenia Autotuna + sonda szerokopasmowa ?
Do PCV czy Do bazzaza? Podlacza sie deko inaczej, tak czy siak banalna sprawa.

Awatar użytkownika
QH1
Posty: 606
Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
Imię: Marcin
Skąd: Wrocław

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: QH1 » 20 lut 2016, o 22:27

Schematy masz na stronie producenta zawsze . Przynajmniej Bazzaz ma wszystko łącznie z szukaniem błędów.
Banalna sprawa wpięcie. Wpinasz wtyczki i po sprawie. Jedyny problem z sondą bo muszisz mieć gniazdo 18tkę. No i zaślepkę bo szerokopasmowej szkoda ona ma tylko ileśtam godzin żywotności. Jak porobisz mapy to ją warto wypiąć.
MApy sobie opisuj i zrzucaj na kompa to potem można fajnie modyfikować na zimno/ciepło/mokro/wysoko itp.
No i musisz mieć eliminator sondy lambda. JAk nie masz to da sie dorobić za 30gr :) to zwykły opornik jest.

Awatar użytkownika
QH1
Posty: 606
Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
Imię: Marcin
Skąd: Wrocław

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: QH1 » 21 lut 2016, o 13:44

Powstało pytanie skąd wymyśliłem żywotność sondy szerokopasmowej:
Bo gupi jezdem, to jak coś sam rzeźbię to czytam/pytam:
http://bazzaz.net/instructions/O2sensor-data-sheet.pdf

Jak ktoś nie rozumi po angileski to 50 godzin w ołowiowej 500h w bezołowiowej.
Ważny też jest rysunek - bo widziałem sondy poziomo wdupione (sam bym tak zrobił jakby nie dobrzy ludzie).

rychu
Posty: 65
Rejestracja: 18 kwie 2012, o 17:46
Motocykl: 1000 L1
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: MAREK
Skąd: śląsk

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: rychu » 21 lut 2016, o 14:23

o to mi chodziło, dzięki wielkie

qubis

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: qubis » 21 lut 2016, o 14:56

Nikt nie wspomniał ze głupi jestes :lol:

A z drugiej strony myślę ze na forum moze sa ze dwie 3 sądy zamontowane na moto 8-)
QH1 pisze:Powstało pytanie skąd wymyśliłem żywotność sondy szerokopasmowej:
Bo gupi jezdem, to jak coś sam rzeźbię to czytam/pytam:
http://bazzaz.net/instructions/O2sensor-data-sheet.pdf

Jak ktoś nie rozumi po angileski to 50 godzin w ołowiowej 500h w bezołowiowej.
Ważny też jest rysunek - bo widziałem sondy poziomo wdupione (sam bym tak zrobił jakby nie dobrzy ludzie).

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Pytanie o HealTech X-Tre Xt-K01 Kawasaki ZX10R

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 30 maja 2016, o 14:57

W sumie trochę z tym już pojeździłem więc coś mogę napisać ;)
Powiem szczerze że osobiście odczułem różnice i czuć, że jest bardziej narwany szczególnie 1-2 to już z manetą trzeba ostrożniej szczególnie w winklach.
Każde muśnięcie to aż dosłownie strzela z łańcucha wcześniej nieco łagodniej się to odbywało.
Nie jest to wiadomo jakieś wielkie wow bo generalnie nie sądzę żeby przy starcie powiedzmy z 0 dawało jakiś lepszy rezultat ale już z jakiejś tam małej prędkości pełny ogień jest szybciej dostępny i łatwiej go podrywa i ciągnie na koło
Dobrym pomysłem było to żeby wrzucić to z czasem a nie przed rozpoczęciem sezonu bo teraz mogę być trochę bardziej wiarygodny :D
Generalnie jestem zadowolony tyle że opona znika mi w oczach... to jest minus :lol: a i pali nieco więcej
Fakt też że oprócz tre wpadło parę innych bajerów więc może też to wszystko spotęgowało różnicę :)

ODPOWIEDZ