filtr k&n do k1

Ogólne i długie rozmowy o wszystkim i niczym.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
czeler999
Posty: 190
Rejestracja: 19 paź 2013, o 20:15
Motocykl: suzuki gsxr 750 k1
Wymarzony motocykl: tylko suzuki
Imię: mateusz
Skąd: T B U
Lokalizacja: TBU Woj Świetokrzyskie

filtr k&n do k1

Nieprzeczytany post autor: czeler999 » 5 cze 2016, o 21:30

siemka kupilem filter k&N i takie pytanko . przed założeniem go musze cos zrobic przy nim ? bo tu cos przewinelo sie ze jakis specjlny olej do nie go jest . czy ktos opowie mi o tym i wyperswaduje :D wielkie dzieeki

qubis
Posty: 3030
Rejestracja: 3 maja 2014, o 20:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Re: filtr k&n do k1

Nieprzeczytany post autor: qubis » 5 cze 2016, o 21:43

Jeśli masz nowy filter to juz jest nasmarowany i gotowy do montażu
Obrazek

czeler999
Posty: 190
Rejestracja: 19 paź 2013, o 20:15
Motocykl: suzuki gsxr 750 k1
Wymarzony motocykl: tylko suzuki
Imię: mateusz
Skąd: T B U
Lokalizacja: TBU Woj Świetokrzyskie

Re: filtr k&n do k1

Nieprzeczytany post autor: czeler999 » 5 cze 2016, o 22:00

czyli na nastepny sezon trzeba go .... i wlasnie co z nim trzeba zrobic?:D

qubis
Posty: 3030
Rejestracja: 3 maja 2014, o 20:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Re: filtr k&n do k1

Nieprzeczytany post autor: qubis » 5 cze 2016, o 22:09

Wyczyścić i nasączyć;)
Obrazek

Awatar użytkownika
pablogixx
Posty: 1394
Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
Motocykl: yamaha r6 rj09
Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
Imię: Paweł
Skąd: TSZ
Lokalizacja: Połaniec / Kielce

Re: filtr k&n do k1

Nieprzeczytany post autor: pablogixx » 5 cze 2016, o 22:12

czeler999 pisze:siemka kupilem filter k&N i takie pytanko . przed założeniem go musze cos zrobic przy nim ? bo tu cos przewinelo sie ze jakis specjlny olej do nie go jest . czy ktos opowie mi o tym i wyperswaduje :D wielkie dzieeki
Tak, jest specjalny srodek do smarowania filtra, sam nawet mam go w domu, akurat nie marki k&N ale mam :)

NA forum znajdziesz info jak myja i czyszcza ludzie filtr, na yt tez :)
Jelsi malo to bede w Polsce w polwie lipca to mozemy to ogarnac :D

czeler999
Posty: 190
Rejestracja: 19 paź 2013, o 20:15
Motocykl: suzuki gsxr 750 k1
Wymarzony motocykl: tylko suzuki
Imię: mateusz
Skąd: T B U
Lokalizacja: TBU Woj Świetokrzyskie

Re: filtr k&n do k1

Nieprzeczytany post autor: czeler999 » 5 cze 2016, o 22:26

ja bede 23 do 26 czerwca i potem chyba na tydzien w lipcu od 31 do 7 . to muwisz ze jest specjalny srodek to podjade i zobacze ten srodek u cb jak bede w pl

ODPOWIEDZ