Powłoki ceramiczne i nie tylko

Ogólne i długie rozmowy o wszystkim i niczym.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
qubis
Posty: 3030
Rejestracja: 3 maja 2014, o 20:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: qubis » 6 cze 2016, o 22:24

Co myślcie o pokryciu moto jakąś powłoką. Chodzi mi po łepetynie ceramika. Mam możliwość zrobić to fachowca z 500zl razem z pokryciem felg.

Tylko zeby mi tu qrwa któryś nie napisał ze samemu mozna zrobić przy użyciu starego prześcieradła po babci :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
pablogixer34
Posty: 914
Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Paweł
Skąd: Koniec Świata

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: pablogixer34 » 6 cze 2016, o 22:29

dziadkowe skarpety bawełniane lepiej się do tego nadają hahaha, a tak serio za pińcet to chyba dobra cena

Awatar użytkownika
dziurekk
Posty: 744
Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: dziurekk » 7 cze 2016, o 18:48

qubis pisze:Co myślcie o pokryciu moto jakąś powłoką. Chodzi mi po łepetynie ceramika. Mam możliwość zrobić to fachowca z 500zl razem z pokryciem felg.

Tylko zeby mi tu qrwa któryś nie napisał ze samemu mozna zrobić przy użyciu starego prześcieradła po babci :lol:
Znajomy auto pokrywał to 3 tys wyszło. Jest to fajna sprawa bo i brud tak nie łapie i od rys chroni. Ale jak to za rok będzie wyglądać to nie wiem, bo u kumpla chyba 2 miesiąc leci.
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”

qubis
Posty: 3030
Rejestracja: 3 maja 2014, o 20:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: qubis » 7 cze 2016, o 19:25

Mówią ze do roku wytrzymuje. I teraz niby 500zl ale tak naprawdę na 6-7 miesiecy bo potem moto do stodoły i pod koc
Obrazek

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: kai » 9 cze 2016, o 18:44

ale co innego chyba auto pokrywac (w koncu blacha), w moto to mozna co najwyzej bak, bo reszta to plastiki i raczej watpie ze to bedzie dobrze siedziec i trzymac sie plastikow i naklejek

qubis
Posty: 3030
Rejestracja: 3 maja 2014, o 20:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: qubis » 9 cze 2016, o 18:49

Przecież ceramike naklada sie na lakier a blache czy plastik :lol: i nie pytałem czy bedzie sie trzymać tylko czy warto ;)

Ps. Kai policzyleś kiedyś ile np
plastikowych błotników jest w autach :mrgreen:
Obrazek

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: kai » 9 cze 2016, o 23:26

ale nakladasz na lakier tak jak piszesz, a zobacz owewki w moto, 80% powierzchni owiewki to naklejka. watpie ze to bedzie dobrze trzymac.

probuj, mysle ze za 1.5k powinienes takie cos zrobic

qubis
Posty: 3030
Rejestracja: 3 maja 2014, o 20:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: qubis » 10 cze 2016, o 06:57

Kai przecież napisałem ze chlopaki u mnie na wiosce zrobia to za pińset zlotych. Moje moto to black edyszon z jedna naklejką :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
dziurekk
Posty: 744
Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: dziurekk » 10 cze 2016, o 08:05

kai pisze:ale nakladasz na lakier tak jak piszesz, a zobacz owewki w moto, 80% powierzchni owiewki to naklejka. watpie ze to bedzie dobrze trzymac.

probuj, mysle ze za 1.5k powinienes takie cos zrobic
kai jak wyliczyłeś taką sume? 8-)
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”

Awatar użytkownika
kwas
Posty: 1034
Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
Motocykl: Yamaha MT-09
Imię: Michał
Skąd: RTA

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: kwas » 10 cze 2016, o 08:23

Za te kase można kupić super kosmetyki do moto i robić to samemu. Kozacki zestaw by wyszedli starczyłby na ok 3 lata. Moim zdaniem nie warto ale to moje zdanie.
ObrazekObrazekObrazek
Yamaha YZF R6 RJ05 -----> Suzuki GSX- k8 750------> Yamaha MT09

Obrazek

Awatar użytkownika
dziurekk
Posty: 744
Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: dziurekk » 10 cze 2016, o 08:56

kwas pisze:Za te kase można kupić super kosmetyki do moto i robić to samemu. Kozacki zestaw by wyszedli starczyłby na ok 3 lata. Moim zdaniem nie warto ale to moje zdanie.
kosmetyki nie uchronią od kamyków, a między innymi ceramika chroni lakier od nich
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 10 cze 2016, o 10:10

dziurekk pisze:kosmetyki nie uchronią od kamyków, a między innymi ceramika chroni lakier od nich
To samo daje przezroczysta folia, chyba offroadu ta k9 nie cwiczysz? :P Wydech ani kolektory takze w dupe nie grzeje wiec moim zdaniem nie warto, to juz lepiej za te 500 zelowe siedzenie sobie spraw, bedzie bardziej uzyteczne. A moto i tak pewnie za 3 lata gora puscisz dalej jak sie juz objezdzi i znudzi.

Awatar użytkownika
saj234
Posty: 152
Rejestracja: 12 maja 2014, o 16:43
Motocykl: brak
Wymarzony motocykl: KTM RC8R
Imię: Szymon
Skąd: Kraków

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: saj234 » 10 cze 2016, o 14:46

A ja bym zainwestował w ceramikę. Sam chciałem to zrobic na aucie ale u mnie lakier w kiepskiej kondycji wiec najpierw trzeba by korekte zrobic i za stary trup. :P
Qubis jak dobrze przygotuja powierzchnie to i ceramika polezy. Oczywiscie sa tez rozne ceramiki. Po drugie motocykla nie myjesz na szczotkach wiec napewno sporo bedzie sie trzymala. :D Jak masz luzne 500 lub robisz to "za firmowe" to sie nie zastanawiaj. :)

qubis
Posty: 3030
Rejestracja: 3 maja 2014, o 20:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Re: Powłoki ceramiczne i nie tylko

Nieprzeczytany post autor: qubis » 10 cze 2016, o 15:07

To ze sa różne ceramiki to wiem. W cenie 500zl jest oczywiście mycie motorsa korekta lakieru i ceramika która wytrzymuje ponad rok czasu
Obrazek

ODPOWIEDZ