Strona 113 z 115

Re: Pochwal się czymś :)))

: 8 lip 2018, o 10:24
autor: Kenet
Wow, przytrzeć owiewki to już trzeba dobrze się kłaść, gratulacje wyników. K6 1000 to jest mistrz motocykl 8-)

Re: Pochwal się czymś :)))

: 9 lip 2018, o 15:49
autor: RobKlim1
QH1 pisze:No grubo. :D

1. Utwardzić zawieszenie, moze zmienic olej? Nie będzie tak nisko siadał i sie tarł.
2. No i torowe regulowane podnóżki musisz mieć.
3. Ci bawarki nie odjeżdżały bo k5k6 były megamocne. Jak miałem K6 to mi ńic nie odjeżdżało, czasem dukaty tylko na długich prostych.

A z Pawlem to śpimy razem w jednym busie to juz prawie jak żona :lol:
Dawaj na Pannonie w niedziele za tydzień jedziemy. Albo na Brno w sierpniu.


A kiedy w sierpniu jest Brno i kto organizuje?

Pochwal się czymś :)))

: 11 lip 2018, o 21:56
autor: faza20
U mnie w MT09 pierwsze trą podnóżki a później krasze :-)

Obrazek

Re: Pochwal się czymś :)))

: 12 lip 2018, o 07:48
autor: MaciejX
No to tez niezle u mnie tez najpierw podnóżki potem reszta mam nadzieje ze na sportowych setach będzie lepiej

Re: Pochwal się czymś :)))

: 12 lip 2018, o 08:38
autor: Luke85
Maciek, Ty z sportowymi setami to będzie bak przycierał chyba:)

Re: Pochwal się czymś :)))

: 12 lip 2018, o 08:46
autor: MaciejX
heheheh i na seryjnych setach juz przytarłem ;) tylko ciiicho heheh

Re: Pochwal się czymś :)))

: 15 lip 2018, o 08:25
autor: QH1
Coś macie z zawiasami. U fazy nawet widac, ze moto za mocno siadło na avatarze.
Na torze z Pawlem łapiemy po 60-63stopnie przechyły i przy sportowych setach nic nie trze. Tzn u mnie tarł laminat ale wystawał za bardzo.
Twardsze zawieszenie i szersza opona do litra 200/655 np.

U mnie tarłem w K2 boczną nóżką i tłumikiem ale była obniżona na kościach i miała węższą felgę ...

No chyba ze te Wasze crashe macie jakies wystające mocno, ale to tez niedobrze bo wtedy dźwignia przy glebie potrafi wyłamać ramę albo i blok.

Sety niskie i dźwignie to normalka ale reszta trzeć nie powinna,

A No i wiecej trza schodzić z motora
Obrazek
I nic nie trze ;-)

Pochwal się czymś :)))

: 15 lip 2018, o 15:56
autor: faza20
QH1 pisze:Coś macie z zawiasami. U fazy nawet widac, ze moto za mocno siadło na avatarze.
Masz rację, zawias u mnie jest za miękki i brakuje regulacji pod moją wagę. Działam w tym temacie, ostatnio zamontowałem nowy na tył z pełna regulacją a teraz kolej na sprężyny z przodu.
Druga sprawa to pozycja za kierownicą nad którą intensywnie pracuję.
ObrazekObrazek

Re: Pochwal się czymś :)))

: 15 lip 2018, o 21:37
autor: 515Bartek
Faza sorry ale poprawianie pozycji na nakedzie ?

jezdzilem na nakedzie na torze i to jest kutas a nie jazda :)

rece szeroko i wysoko i nic sie nie da z nimi zrobic .... przez to nie wyjdziesz kaskiem i lokciem bardzo poza moto wiec pozycji dobrej nie ma szans osiagnac na nakedzie.


Maciek ja tez uwazam ze powinienes popracowac nad pozycja zeby bardziej wchodzic w zakret glowa i lokciem wtedy moto nie bedzia tak bardzo pochylone :) dziwie sie ze to ocieranie nie wyprowadzalo Cie z rytmu i rownowagi :)

nizej podsylam dobry przyklad z drogi z zaliczonym lokciem a moto na pewno niczym nie szoruje bo widac jak jest wysoko :)

Obrazek

Re: Pochwal się czymś :)))

: 16 lip 2018, o 07:22
autor: Ryniu
a to ma byc niby dobra pozycja?? na sile wystawiony lokiec aby szurac??

Re: Pochwal się czymś :)))

: 16 lip 2018, o 12:37
autor: MaciejX
wszystko wiem niestety tylko kiedy mam szlifować tą pozycję jak ja raz w roku na torze jestem a brakuje na to wszystko czasu na pozycje na lepsze hamowania na poprawe kondycji bo jednak zupełnie inne mięśnie działają na moto, itd itp a to wszystko trzeba czasu i godzin wyjezdzonych, ja siedząc na moto mysle ze już smiesznie wyglądam i ze pewnie pochylony jestem jak debil a moto w pionie a potem na zdjęciach nie jest tak źle i mozna by sie jeszcze bardziej polozyc do asfaltu z tym że rączki krótkie i jakoś tak cięzko ale to tez wina złego pewnie trzymania manetek niestety ale to jak mowie wszystko da sie poprawić tylko nie tak do razu, czlowiek sie starał pojechac szybko i nie wywrócic a reszta powoli powoli przyjdzie z czasem, chociaz tak patrze na te zdjęcia to nie jest az tak tragicznie z tą pozycją. co do zawieszenia mysle ze jest za miekkie od poczatku jest bardzo miekkie mam juz sprezyne wkrecona na maxa przy okazji zmienie na gestszy olej 5W zobaczymy co bedzie, opony mam normalne zalozone 120/70 i tyl 200/60 i bridg 200/655
Obrazek
Obrazek

tu mialem dobrą pozycje :D :D :D
Obrazek

Re: Pochwal się czymś :)))

: 16 lip 2018, o 17:49
autor: 515Bartek
Ryniu pisze:a to ma byc niby dobra pozycja?? na sile wystawiony lokiec aby szurac??


to jest bardzo dobra pozycja :) a przede wszystkim im wyzej moto tym bezpieczniej bo mniejsza szansa na uslizg a w razie 'w' wiecej czasu na reakcje:) ja raz przod wyratowalem z uslizgu :)

Re: Pochwal się czymś :)))

: 18 lip 2018, o 23:00
autor: QH1
1 w tym MT to Slidery sa tak szeroko, ze nie dziwota, ze szorujesz ...
2. Maciek, nie ma aż tak źle, na szczescie na torze liczy sie czas a nie łokieć :-D
3. Ta pozycja to fakt troche na siłę. Kolano sie chowa i łokieć jak juz szoruje powinien być przy kolanie. A wtedy moto 63stopnie przechył i sie szybko jedzie.
4 Maciek na bank masz za miękko ustawione bo prześwitu prawie nie masz ...

W tylnym amorze najważniejsza jest sprężyna i swierzy olej, renszte to juz ciężej coś poprawić.
Ja sprężynę wymienialem w enduraku pod swoją wagę i jest zajebista poprawa trakcji. Moto sie paradoksalnie zrobiło bardziej miękkie w początkowym zakresie a w głębokim twardsze i nie siada tak.

Przód, chcesz wymieniać? A dobija ci widelec? Bo jak nie to przód sie reguluje żeby trytka schodziła ok 0,5-1 cm od końca i tyle.

A propos mam spreżyny nowe ohlinsa do GSXR K9+ na wagę 95kg ... nie zdążyłem wymienić w swojej.

Re: Pochwal się czymś :)))

: 19 lip 2018, o 08:13
autor: MaciejX
tak właśnie spręzyna wkręcona na maxa z przodu a trytka schodzi do samego końca dlatego chyba jest tak mały prześwit bo motocykl za mocno nurkuje. ale jak mierzyłem spręzyny były w normie więc zostaje mi zmiana oleju na ciut gęstszy bo teraz leje 2.5W czyli odpowiednik oryginału LL04. Generalnie do motocykla i jego zawieszenia nie mam zastrzeżeń bo motocykl prowadzi sie naprawdę dobrze z resztą tez widac po zużyciu opon że nie jest źle bo ani nie szarpie gumy ani nie ząbkuje ładnie wygląda sam zobacz.
jedyne co mnie martwi to że przód mam praktycznie zamknięty czyli już tak naprawdę nie za wiele mi zostaje marginesu bezpieczeństwa cholerka.

przód

Obrazek
Obrazek


tył

Obrazek
Obrazek
Obrazek

moim zdaniem jest wszystko ok a Twoim ?

Re: Pochwal się czymś :)))

: 19 lip 2018, o 21:50
autor: QH1
No wręcz pięknie jest mi to K6 strasznie opony szarpała:

Obrazek

Na Poznaniu rekord 2 sesje i dziura do szmaty ...

Ale ok. Miękkie zawieszenie moze oszczędzać opony a drzeć ... owiewki :-D.
Sprawdź czy nie masz moto obniżone na kościach. No i jak ma nie schodzić trytka to nie tylko sprężynę utwardzaj ale i dobicie odbicie. Kamień ma być.

A co do pozycji, to jak chce mocno wyjść klatą staram sie nie pilnować rąk tylko najpierw bokiem żeber poczuć bok baku a dopiero wtedy głowa i reszta. Ale jeszcze raz, kazdy ma inny styl i inaczej jedzie.

Widze ze jeździsz na V02 one się zamykają ale trzymają. Do 63stopnie nic sie nie dzieje. A jak puszcza to tak, ze czuc najpierw jedzie a dopiero puszcza. Jak chcesz głęboki przód to zainwestuj w KR 103 jest naprawdę głęboka i jej tak nie żre jak V02 mi żarło na Brnie:
Obrazek