Ale coponiektórzy pitolicie.
Zmianę czuć. Jeśli ktos ma czucie
-1przód -1 tył to troszke więcej niz +1 na tyle i też będzie czuć.
zdjęcie jednego z przodu albo dodanie dwóch z tyłu dużo daje. Motocykl lepiej przyspiesza i bardziej idzie na gumę. Wcale nie musi mieć mniejszej Vmax bo to zależy od warunków i ten kto jedzie do maxa wie, że czasem na 5tce pojedzie się szybciej niż na 6tce. Szczególnie przy fabrycznych przełożeniach. Fakt, przy -1+5 na 5tce już odcina ...
Następna sprawa, wymiar opony. 190/50 standard to nie to samo co 190/55 bo taką oponę pasowało by skorygować. A co dopiero 200/655 przy którym -1+2 jesy skorygowane przez oponę do standardowego przełożenia ...
No i najważniejsze, kto wierzy w fabryczne ustawienia? Że niby dobre?
One mają minimum 2 zadania:
1 - pozwolić nie zabić się właścicielowi cipie (wzmocnione to jest wykastrowaniem 3 pierwszych biegów - dopiero po zdjęciu tego na kompie albo założeniu x-tre gix cośtam zaczyna jechać)
2 - obiżyć obroty i wydłużyć żywotność silnika, napędu itp po co płacić za gwaracyjne naprawy?
Dla większosci to i tak za mocne moto.
BTW. Po założeniu x-tre, bazzaza, przelotu i -1 +5 gix i tak nie jedzie. Nowej Bawarki i Kawy nie dogoni. Szkoda bo K6 szła lepiej ...