Brak EVAP i przewodów
: 16 lut 2021, o 19:17
Przy wymianie filtra paliwa zauważyłem, że z odpowietrzenia zbiornika wychodzi tylko jeden przewód i skierowany jest pod silnik.
Do drugiego krudźca nie było nic podłączone.
Zacząłem grzebać w manualu i z rysunków wynika, że brakuje EVAP canister wraz z przewodami.
Dokładnie brakuje przewodu wychodzącego z baku kolejno 5, 7, 8, 9 i 10 też nie mogę namierzyć. 6 jest ale to inny układ.
Znalazłem taki przewód pod zbiornikiem, ale nie jest nigdzie podpięty. Pojedyncza rurka skierowana jest pod silnik, a podwójny koniec w kierunku baku. Nie ma go nawet w manualu stąd nie wiem do czego go dopasować.
Dodam, że motor kupiłem w grudniu stąd tyle niewiadomych. Nie wiem czy wcześniejszy właściciel robił jakieś modyfikacje i czemu mogą one służyć.
Pytanie czy ten układ EVAP jest potrzebny bo motor normalnie pali i jeździ w trakcie jazdy testowej też nie przejawiał żadnych niepokojących objawów.
Może ktoś podpowie do czego może być ta rurka którą znalazłem pod zbiornikiem.
Do drugiego krudźca nie było nic podłączone.
Zacząłem grzebać w manualu i z rysunków wynika, że brakuje EVAP canister wraz z przewodami.
Dokładnie brakuje przewodu wychodzącego z baku kolejno 5, 7, 8, 9 i 10 też nie mogę namierzyć. 6 jest ale to inny układ.
Znalazłem taki przewód pod zbiornikiem, ale nie jest nigdzie podpięty. Pojedyncza rurka skierowana jest pod silnik, a podwójny koniec w kierunku baku. Nie ma go nawet w manualu stąd nie wiem do czego go dopasować.
Dodam, że motor kupiłem w grudniu stąd tyle niewiadomych. Nie wiem czy wcześniejszy właściciel robił jakieś modyfikacje i czemu mogą one służyć.
Pytanie czy ten układ EVAP jest potrzebny bo motor normalnie pali i jeździ w trakcie jazdy testowej też nie przejawiał żadnych niepokojących objawów.
Może ktoś podpowie do czego może być ta rurka którą znalazłem pod zbiornikiem.