Przy wymianie filtra paliwa zauważyłem, że z odpowietrzenia zbiornika wychodzi tylko jeden przewód i skierowany jest pod silnik.
Do drugiego krudźca nie było nic podłączone.
Zacząłem grzebać w manualu i z rysunków wynika, że brakuje EVAP canister wraz z przewodami.
Dokładnie brakuje przewodu wychodzącego z baku kolejno 5, 7, 8, 9 i 10 też nie mogę namierzyć. 6 jest ale to inny układ.
Znalazłem taki przewód pod zbiornikiem, ale nie jest nigdzie podpięty. Pojedyncza rurka skierowana jest pod silnik, a podwójny koniec w kierunku baku. Nie ma go nawet w manualu stąd nie wiem do czego go dopasować.
Dodam, że motor kupiłem w grudniu stąd tyle niewiadomych. Nie wiem czy wcześniejszy właściciel robił jakieś modyfikacje i czemu mogą one służyć.
Pytanie czy ten układ EVAP jest potrzebny bo motor normalnie pali i jeździ w trakcie jazdy testowej też nie przejawiał żadnych niepokojących objawów.
Może ktoś podpowie do czego może być ta rurka którą znalazłem pod zbiornikiem.
Brak EVAP i przewodów
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lut 2021, o 19:39
- Motocykl: K8
- Imię: Antek
- Skąd: Sosnowiec
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lut 2021, o 19:39
- Motocykl: K8
- Imię: Antek
- Skąd: Sosnowiec
Re: Brak EVAP i przewodów
Nie widzę opcji edytuj, to pozwolę sobie odpowiedzieć na mój temat może się komuś przyda.
System EVAP był obecny tylko w modelach E-33 (US-Calif)
Tak wygląda to przy modelu E-33 który posiada system EVAP i IAP sensor
U mnie brak układu (5)
Do baku powinien być podłączony jeszcze jeden wężyk jako odpowietrzenie, w wersji E-33 podpięty jest tam system EVAP
System EVAP był obecny tylko w modelach E-33 (US-Calif)
Tak wygląda to przy modelu E-33 który posiada system EVAP i IAP sensor
U mnie brak układu (5)
Do baku powinien być podłączony jeszcze jeden wężyk jako odpowietrzenie, w wersji E-33 podpięty jest tam system EVAP