Zwarcie na instalacji k8
: 29 kwie 2021, o 08:16
Miała to być pierwsza dłuższa jazda w tym sezonie. Po przejechaniu około 100km motocykl zgasł, obrotomierz zatrzymał się na wysokości obrotów na których zgasł i zero reakcji, nic nie działa brak prądu. Okazało się, że spalony bezpiecznik 30 A i akumulator tak spuchł, że z ledwością dało się go wyciągnąć.
Ale tu się pojawia problem po wymianie akumulatora każde włożenie nowego bezpiecznika kończy się przepaleniem. Zarówno jak stacyjka jest na 0 i po przełączeniu na zapłon. Ewidentnie gdzieś jest zwarcie.
Może miał ktoś podobny problem, albo wie gdzie w pierwszej kolejności sprawdzić?
Ale tu się pojawia problem po wymianie akumulatora każde włożenie nowego bezpiecznika kończy się przepaleniem. Zarówno jak stacyjka jest na 0 i po przełączeniu na zapłon. Ewidentnie gdzieś jest zwarcie.
Może miał ktoś podobny problem, albo wie gdzie w pierwszej kolejności sprawdzić?