Miała to być pierwsza dłuższa jazda w tym sezonie. Po przejechaniu około 100km motocykl zgasł, obrotomierz zatrzymał się na wysokości obrotów na których zgasł i zero reakcji, nic nie działa brak prądu. Okazało się, że spalony bezpiecznik 30 A i akumulator tak spuchł, że z ledwością dało się go wyciągnąć.
Ale tu się pojawia problem po wymianie akumulatora każde włożenie nowego bezpiecznika kończy się przepaleniem. Zarówno jak stacyjka jest na 0 i po przełączeniu na zapłon. Ewidentnie gdzieś jest zwarcie.
Może miał ktoś podobny problem, albo wie gdzie w pierwszej kolejności sprawdzić?
Zwarcie na instalacji k8
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lut 2021, o 19:39
- Motocykl: K8
- Imię: Antek
- Skąd: Sosnowiec
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:52
- Motocykl: K9 1000
- Imię: Dominik
- Skąd: Warka
Re: Zwarcie na instalacji k8
Pomierz alternator oraz regulator napięcia według manuala. Akumulator prawdopodobnie został przeladowany i dlatego spuchł.
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lut 2021, o 19:39
- Motocykl: K8
- Imię: Antek
- Skąd: Sosnowiec
Re: Zwarcie na instalacji k8
Regulator napięcia był uszkodzony. Na pewno miał zwarcie co powodowało palenie bezpiecznika. Być może przed tym jak się zrobiło zwarcie, regulator podawał zły prąd na aku i go rozwaliło.
Dzięki za odpowiedź
Dzięki za odpowiedź