silnik srad zatarta panewka
- lucjan1336
- Posty: 585
- Rejestracja: 20 sie 2010, o 12:44
- Motocykl: suzi gsx-r 600 SRAD
- Wymarzony motocykl: Hayabusa
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
silnik srad zatarta panewka
http://allegro.pl/silnik-suzuki-gsxr-gs ... 48995.html na tej aukcji oferowany jest silnik tylko pisze ze zatarta jest jedna panekwa, tzn jezeli wymienie ta panewke na nowa to bedzie wszystko oki ? mowie szczerze jestem zielony w te klocki
Lucjan
- patrykt7
- Posty: 231
- Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
- Motocykl: GSX-R 1000 K4
Re: silnik srad zatarta panewka
Nawet nie próbuj robić takich rzeczy, zatarta panewka=silnik na części. Oczywiście, można to remontować, kilka osób tak już robiło lecz taka nowa panewka pożyła kilka kilometrów i padła, a pieniądze poszły w błoto.Więc jeśli masz sporo kasy, to próbuj, a nóż Ci się uda, ale bardziej prawdopodobne jest, że niestety nie. W ogóle to taki remont można ryzykować, gdy wiesz co masz, wtedy się podejmujesz takiej naprawy i jeśli się uda to masz pewność na czym jeździsz. A jeśli chodzi o kupno takiego silnika to ja bym nie kupił. Skąd wiadomo w jakim stanie są inne części prócz panewki? Koszt naprawy takiego silnika (licząc tylko uszkodzoną panwię) to jakieś 2tyś plus części które po drodze trzeba będzie wymienić. A za takie pieniądze kupisz silnik w naprawdę dobrym stanie. Więc porównaj.
Patryk T.
Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 20 sie 2010, o 14:59
- Motocykl: GSXR 600
Re: silnik srad zatarta panewka
Ja w naprawach panewek mam najwieksze chyba doswiadczenie i rowniez nie polecam tego robic jak kolega wyzej
lepiej poszukac silnika niz sie meczyc z regeneracja trupa..........co tu duzo gadac!
lepiej poszukac silnika niz sie meczyc z regeneracja trupa..........co tu duzo gadac!
Odważni nie żyja wiecznie... ostrożni nie żyja w ogóle!!!
- lucjan1336
- Posty: 585
- Rejestracja: 20 sie 2010, o 12:44
- Motocykl: suzi gsx-r 600 SRAD
- Wymarzony motocykl: Hayabusa
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 20 sie 2010, o 14:59
- Motocykl: GSXR 600
Re: silnik srad zatarta panewka
juz ci zobrazuje jak to wyglada i dlaczego wał nie nadaje sie do uzytku a mianowicie
jesli panewka sie zatarła to wyzezbiła rowki w wale jesli kupisz nowe panewki i tak zalozysz to ta sama panewke szkak trafi po paruset km
a dlaczego? a dlatego ze jak sa rowki w wale to panewka nie rowno przylega powieszchnia i nie ma prawidłowego smarowania tzn olej juz nie wytwarza warstwy ochronnej
w takim stopniu zeby zminimalizowac tarcie i znowu ja szlak trafi owiele szybciej a panewki sa dosc drogie
druga wazna rzecz jest taka ze jedynym wyjsciem jest zrobic szlif walu 1stopnia (zalezy od glebokosci uszkodzonego korbowodu) a wtedy juz jest problem dlatego ze korbowod
jest mniejszy o 1mm i jak zalozysz oryginalne panewki to bedzie za duzy luz i cisnienie oleju na tej panewce znowu spadnie i nie bedzie jej smarowac
bedzie tez niszczyc korbowody z powodu nadmiernego luzu
mozna dorobic panewki bo jedynie jakie oryginalne mozesz dostac to nominały a panewek na 1 stopien szlifu oryginalnych juz nie ma tylko dorobic mozna
ale pojawia sie kolejny problem poniewaz powierzchnie panewki ktora wytrzymuje 16tys obrotow potrafia zrobic tylko japonce i niekt inny takiej nie dorobi bo zwyczajnie nie znaja składu:(
wiec pozostaje opcja dorobienia panewek samochodowych ktore wytrzymuja 8tys obrotow ale czy napewno chcesz miec srada i jezdzic 90km/h? nie przekraczajac tej wartosci?
pomysl chwile i zastanow sie czy z zabitego silnika warto robic żółwia morskiego? skuter kup wyjdzie na to samo:)
Robiłem osobiscie takie rzeczy w tych sradach i osobiscie ci odradzam bo zyczajnie bedziesz załował!!! co prawda kazdy z ktorych poskladałem jezdzi do dzisiaj ale tak jak mowie
wolisz żółwia czy zajaca?
Sam zdecyduj:)
Pozdrawiam Rapid
jesli panewka sie zatarła to wyzezbiła rowki w wale jesli kupisz nowe panewki i tak zalozysz to ta sama panewke szkak trafi po paruset km
a dlaczego? a dlatego ze jak sa rowki w wale to panewka nie rowno przylega powieszchnia i nie ma prawidłowego smarowania tzn olej juz nie wytwarza warstwy ochronnej
w takim stopniu zeby zminimalizowac tarcie i znowu ja szlak trafi owiele szybciej a panewki sa dosc drogie
druga wazna rzecz jest taka ze jedynym wyjsciem jest zrobic szlif walu 1stopnia (zalezy od glebokosci uszkodzonego korbowodu) a wtedy juz jest problem dlatego ze korbowod
jest mniejszy o 1mm i jak zalozysz oryginalne panewki to bedzie za duzy luz i cisnienie oleju na tej panewce znowu spadnie i nie bedzie jej smarowac
bedzie tez niszczyc korbowody z powodu nadmiernego luzu
mozna dorobic panewki bo jedynie jakie oryginalne mozesz dostac to nominały a panewek na 1 stopien szlifu oryginalnych juz nie ma tylko dorobic mozna
ale pojawia sie kolejny problem poniewaz powierzchnie panewki ktora wytrzymuje 16tys obrotow potrafia zrobic tylko japonce i niekt inny takiej nie dorobi bo zwyczajnie nie znaja składu:(
wiec pozostaje opcja dorobienia panewek samochodowych ktore wytrzymuja 8tys obrotow ale czy napewno chcesz miec srada i jezdzic 90km/h? nie przekraczajac tej wartosci?
pomysl chwile i zastanow sie czy z zabitego silnika warto robic żółwia morskiego? skuter kup wyjdzie na to samo:)
Robiłem osobiscie takie rzeczy w tych sradach i osobiscie ci odradzam bo zyczajnie bedziesz załował!!! co prawda kazdy z ktorych poskladałem jezdzi do dzisiaj ale tak jak mowie
wolisz żółwia czy zajaca?
Sam zdecyduj:)
Pozdrawiam Rapid
Odważni nie żyja wiecznie... ostrożni nie żyja w ogóle!!!
- lucjan1336
- Posty: 585
- Rejestracja: 20 sie 2010, o 12:44
- Motocykl: suzi gsx-r 600 SRAD
- Wymarzony motocykl: Hayabusa
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów