Brak Ładowania
- gixxer84
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 kwie 2015, o 23:00
- Motocykl: Suzuki GSXR 750 K7
- Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K9
- Imię: Adam
- Skąd: Poznań
Re: Brak Ładowania
Witam wszystkich,
Niestety dziś miałem podobną akcję jak kolega DAVIDK7. Z tym, że mojego sprząta gasiłem wodą mineralną, którą w pośpiechu "porwałem" ze sklepu Jeszcze go nie rozebrałem, ale na pierwszy rzut oka płonął tylko regulator napięcia.
Po przeczytaniu powyższych rad decyduję się na przeniesienie go na bok (nie w zadupek).
DAVIDK7 daj znać czy teraz wszystko ok?
I poradźcie mi jaki kupić regu? Czajna czy oryginał?
Pozdrawiam i szerokości,
Adam
Niestety dziś miałem podobną akcję jak kolega DAVIDK7. Z tym, że mojego sprząta gasiłem wodą mineralną, którą w pośpiechu "porwałem" ze sklepu Jeszcze go nie rozebrałem, ale na pierwszy rzut oka płonął tylko regulator napięcia.
Po przeczytaniu powyższych rad decyduję się na przeniesienie go na bok (nie w zadupek).
DAVIDK7 daj znać czy teraz wszystko ok?
I poradźcie mi jaki kupić regu? Czajna czy oryginał?
Pozdrawiam i szerokości,
Adam
- Mefiu
- Posty: 205
- Rejestracja: 3 maja 2015, o 19:12
- Motocykl: GSX-R 750 K6
- Wymarzony motocykl: BMW K 1600 GTL
- Imię: Mateusz
- Skąd: Katowice
Re: Brak Ładowania
Siema. Lepiej według mnie używany oryginał niż nowy chinol. Ja mam przesunięty na bok ale i tak się popsuł (ale brak zewnętrznych oznak spalenia). Może dlatego ze przez 80 km na autostradzie jechałem szybko ; p? Ale nie powinien się zrąbać. Ja Teraz delikatnie "splanuje"oba od tyłu (stary i Nowy) i je mocno skręcenie na pastę przewodzącą. Zobaczymy jak Zda egzamin
- DAVIDK7
- Posty: 434
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 19:47
- Motocykl: GSXRK7
- Wymarzony motocykl: GSXRK7
- Imię: David
- Skąd: Toruń
Re: Brak Ładowania
Po przerobieniu na boku mam, do dziś jest wszystko ok, kupiłem dwa: oryginalną używke za 300 i chinczyka za 100.
Jesli chcesz to moge ci chinczyka taniej sprzedac niz kupiłem (jest na gwarancji do sierpnia 2015 w kartoniku leży) i chodzi idealnie ale jak juz dostałem ten oryginał co mi mechanik oszust oddal to na oryginale jeżdze.
Jesli chcesz to moge ci chinczyka taniej sprzedac niz kupiłem (jest na gwarancji do sierpnia 2015 w kartoniku leży) i chodzi idealnie ale jak juz dostałem ten oryginał co mi mechanik oszust oddal to na oryginale jeżdze.
- Puyol187
- Posty: 2361
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
- Motocykl: GSXR k3 1k
Re: Brak Ładowania
Używane najczęściej są padnięte, przetestowałem to nie raz, a te chińskie działają przy prawidłowym montażu. Zmierz napięcie przy niskich, średnich wysokich obrotach i będziesz miał informację czy se spalił przez "szybką jazdę po autostradzie". A tak poza tym to najczęstszą przyczyną uszkodzenia regulatora sie kiepskie połączenia elektryczne.
- gixxer84
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 kwie 2015, o 23:00
- Motocykl: Suzuki GSXR 750 K7
- Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K9
- Imię: Adam
- Skąd: Poznań
Re: Brak Ładowania
DAVIDK7 raczej kupie używkę oryginał. Kumpel ma mi przywieźć w piątek od 600-tki K8. Podobno pasuje.
Powiedział, ze cena około 250-300zł więc myślę, że w miarę.
Dziś rozebrałem owiewki, jutro zrzucę zbiornik (co prawda jest zalany pod sam wlew)
Powiedz mi musiałeś przedłużać kable czy starczyły na bok?
Jutro zrobię też jakieś łądne mocowanie na boku.
Nie chce w zadupek jak niektórzy montują bo będę miał "schizę", że pali się, a ja tego nie widzę.
Poprzedni właściciel zrobił nim około 12 tys. km i nie maił z nim problemu w oryginalnym miejscu.
Poza tym regu jest fabryczny więc przez 28 tys. km nie było z nim problemu.
Jakie musi mieć napięcie na danych obrotach? W granicach 13-14?
Nie wiem co było przyczyną, zrobiłem może z 15km, ale dosyć agresywnej jazdy, a przed samym zapaleniem się jechałem spokojnie.
Coś musiało się już dziać bo dzień wcześniej 2-3 razy "zająknął" się przy odpalaniu a wcześniej tak nie robił.
Powiedział, ze cena około 250-300zł więc myślę, że w miarę.
Dziś rozebrałem owiewki, jutro zrzucę zbiornik (co prawda jest zalany pod sam wlew)
Powiedz mi musiałeś przedłużać kable czy starczyły na bok?
Jutro zrobię też jakieś łądne mocowanie na boku.
Nie chce w zadupek jak niektórzy montują bo będę miał "schizę", że pali się, a ja tego nie widzę.
Poprzedni właściciel zrobił nim około 12 tys. km i nie maił z nim problemu w oryginalnym miejscu.
Poza tym regu jest fabryczny więc przez 28 tys. km nie było z nim problemu.
Jakie musi mieć napięcie na danych obrotach? W granicach 13-14?
Nie wiem co było przyczyną, zrobiłem może z 15km, ale dosyć agresywnej jazdy, a przed samym zapaleniem się jechałem spokojnie.
Coś musiało się już dziać bo dzień wcześniej 2-3 razy "zająknął" się przy odpalaniu a wcześniej tak nie robił.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 2 lip 2014, o 23:01
- Motocykl: Gsxr 750 SRAD
- Imię: Michał
- Skąd: Zielona Góra
Re: Brak Ładowania
Przy ok 5 tys obrotow, pod obciążeniem Powinno byc w granicy 13,5- 14V. Gdzies na forum bylo fajnie opisane jak poprawnie zmierzyć ladowanie
- NasE
- Posty: 58
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 11:36
- Motocykl: GSXR 750 K7
- Imię: Artur
- Skąd: Szczecin
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Brak Ładowania
jakby co to temat gdzie jest opisane co i jak mierzyc...
viewtopic.php?f=40&t=8303
Powodzenia
ja zrobilem po wymianie 450km.
narazie jest ok i przestalem juz zwracac na niego uwage.
Pozdro.
viewtopic.php?f=40&t=8303
Powodzenia
ja zrobilem po wymianie 450km.
narazie jest ok i przestalem juz zwracac na niego uwage.
Pozdro.
Moja Czarnula GSX-R 750 K7 ----> http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8489
- gixxer84
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 kwie 2015, o 23:00
- Motocykl: Suzuki GSXR 750 K7
- Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K9
- Imię: Adam
- Skąd: Poznań
Re: Brak Ładowania
Witam,
Sprzęt chyba naprawiony - nie jestem specjalistą w tych tematach, ale podjąłem się własnoręcznej naprawy.
Regulator przeniosłem na bok, przedłużyłem kable, wygląda to tak.
Obecnie sprawdziłem ładowanie, na wolnych około 13,3V, przy 5000obr. 14.4V.
Na początku podeszło nawet do 14,7V, ale teraz cały czas pokazuje 14,3-14,4V przy 5000obr.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam
Adam
Sprzęt chyba naprawiony - nie jestem specjalistą w tych tematach, ale podjąłem się własnoręcznej naprawy.
Regulator przeniosłem na bok, przedłużyłem kable, wygląda to tak.
Obecnie sprawdziłem ładowanie, na wolnych około 13,3V, przy 5000obr. 14.4V.
Na początku podeszło nawet do 14,7V, ale teraz cały czas pokazuje 14,3-14,4V przy 5000obr.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam
Adam
- mlody85
- Posty: 222
- Rejestracja: 10 kwie 2015, o 10:08
- Motocykl: gsxr 600 k3
- Wymarzony motocykl: gsxr 1000 k7
- Imię: Łukasz
- Skąd: Łódzkie
Re: Brak Ładowania
Jak dla mnie ok
- sarah5
- Posty: 803
- Rejestracja: 21 cze 2012, o 09:45
- Motocykl: GSX-R 600 K6
- Wymarzony motocykl: GSX-R 750 K8
- Imię: Paulina
- Skąd: Lbn
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 12:10
- Motocykl: Gixxer 600 K2 telefonica
- Imię: Krystian
- Skąd: Goleniów
Re: Brak Ładowania
Ja na używanym org. długo nie pojeździłem
- sarah5
- Posty: 803
- Rejestracja: 21 cze 2012, o 09:45
- Motocykl: GSX-R 600 K6
- Wymarzony motocykl: GSX-R 750 K8
- Imię: Paulina
- Skąd: Lbn
Re: Brak Ładowania
ja na chińczyku już trzeci sezon, wcześniej dwa oryginały padły
...piękne jest to, co przyjemne dla wzroku i słuchu...
- gixxer84
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 kwie 2015, o 23:00
- Motocykl: Suzuki GSXR 750 K7
- Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K9
- Imię: Adam
- Skąd: Poznań
Re: Brak Ładowania
Ja kupiłem od K8 albo K9, bo tak mi podpowiedział pewien "specjalista" w temacie. Ma większą powierzchnię oddawania ciepła.
Co prawda po około minucie robi się mocno ciepły, ale można go chwycić ręką.
Zobaczymy jak sobie poradzi, jeśli nie to kupie chińczyka
Co prawda po około minucie robi się mocno ciepły, ale można go chwycić ręką.
Zobaczymy jak sobie poradzi, jeśli nie to kupie chińczyka
- DAVIDK7
- Posty: 434
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 19:47
- Motocykl: GSXRK7
- Wymarzony motocykl: GSXRK7
- Imię: David
- Skąd: Toruń
Re: Brak Ładowania
k6 k7 ma troszke mniejszy regulator a k8 k9 ma troszeczke wiekszy czyli szerszy i grubszy też. Spokojne teraz bedzie dobrze.
- Puyol187
- Posty: 2361
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
- Motocykl: GSXR k3 1k
Re: Brak Ładowania
Jak da sie ręką złapać (jak dla mnie to 40stopni) to nie jest źle, jak już miał by z 70 stopni to można zacząć się martwić. Tak jeszcze nawiasem mówiąc im większe obciążenie tym regulator się mniej grzeje, gdyż jest to stratny regulator napięcia i nadmiar energii odprowadza w postaci ciepła, więc musi się grzać.