Pękające ramy

Wszystko na temat GSX-R 750.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
BiT
Nowy
Nowy
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2010, o 07:39
Motocykl: GSXR 750 K3
Wymarzony motocykl: R1 2005
Lokalizacja: Śląsk

Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: BiT » 21 maja 2010, o 10:13

Wiadomo że to się zdarza - pytanie jak ma się to do modeli K1-K3 ?
Z tego co wiem najwięcej jest problemów z K4-K6, miał ktoś styczność z taką awarią
w K1 ??
----
Pozdrawiam.
Lukasz Bulhak

Awatar użytkownika
Rudisz
Posty: 649
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
Motocykl: 1000 K6
Wymarzony motocykl: K6 1000
Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: Rudisz » 21 maja 2010, o 14:59

Akcja serwisowa jest tylko na modele k5-k6 1000. Jesli chcodzi o k1-k3 poki moto nie bylo mocno bite i cos kombinowane z rama to sama z siebie nie powinna pekac
http://www.bikepics.com/members/rudisz/

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

Awatar użytkownika
asphaltsurfer
Posty: 216
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 13:39
Motocykl: K6 1000 red + FZR 1000
Lokalizacja: Kraków

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: asphaltsurfer » 29 maja 2010, o 13:37

Nie wiem jaka jest skala problemu w K4/K5 600/750 ale u mnie wygląda to następująco:

[img]http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-05/6f1bfe80.jpg[/img]
[img]http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-05/1aa89deb.jpg[/img]
[img]http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-05/179e715a.jpg[/img]

Dotyczy to tylko tylnego stelaża który jest dokręcony do "głównej" ramy. Stelaż jest lichy i chyba akurat tutaj nie ma się czym przejmować bo wydaje się to naturalne, co myślicie?

Awatar użytkownika
korro
Posty: 338
Rejestracja: 11 mar 2010, o 21:07
Motocykl: GSX-R 750X
Wymarzony motocykl: GSX-R 1300
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: korro » 29 maja 2010, o 19:07

Miałeś tylny kufer? Woziłeś coś konkretnego, czy tak sama z siebie?

Awatar użytkownika
asphaltsurfer
Posty: 216
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 13:39
Motocykl: K6 1000 red + FZR 1000
Lokalizacja: Kraków

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: asphaltsurfer » 29 maja 2010, o 20:31

Wożę tylko dziewczyny :) Ale moto było po małych przejściach w stylu gleba parkingowa, także myślę że przez to ale pewnie też minimalnie samo od siebie.

sbstg
Posty: 144
Rejestracja: 23 maja 2010, o 19:34
Motocykl: GSX-R 750 k8
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: sbstg » 30 maja 2010, o 21:38

szczęście, że to nie w okolicach główki ramy.

Pozdrawiam

Sławek

gildor
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 cze 2010, o 17:57
Motocykl: GSX-R 1000 K5

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: gildor » 8 cze 2010, o 18:40

Rudisz pisze:Akcja serwisowa jest tylko na modele k5-k6 1000. Jesli chcodzi o k1-k3 poki moto nie bylo mocno bite i cos kombinowane z rama to sama z siebie nie powinna pekac
tak, u mnie rama została wzmocniona odpowiednim wspornikiem w ramach akcji serwisowej. jak ktoś miał objawy pęknięcia, wymieniano ramę, właśnie w tysiącach k5-k6.
czarny grzechotnik w litrze k5

Awatar użytkownika
Qdlaty
Posty: 129
Rejestracja: 3 maja 2010, o 23:20
Motocykl: Ściep 600

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: Qdlaty » 8 cze 2010, o 20:14

kumplowi w gixxie k7 600 ot strzelił stelaż tak z niczego - więc za mocne to one nie są i pasażerami trzeba uważać ;) tylko młode i jędrne laseczki wozić ;)

lysykc
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 lip 2010, o 22:47

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: lysykc » 28 lip 2010, o 23:01

Witam wszystkich,jestem tu nowy bo dopiero od 2 min.Mam maly dylemat,moze ktos mi pomoze.Moje ostatnie moto to yamaha r1 z 2004r.Uzywalem jej przez rok,ale z racji ze jestem niski 165cm nie bardzo mi lezala,fantastyczna moc i prowadzenie,ale za duze gabaraty jak dla mnie,wiec do czego zmiezam.Chodzi mi o moto co by dysponowala moca jak 1000cc,ale gabaryty mialo jak 600cc,gdzies wyczytalem ze gsxr 750 K5,K6,K7 jest wlasnie czyms takim,prawie jezeli chodzi o moc :D ,tylko te pekajace ramy mi daja do myslenia,wiec pytanie czy jest sie czego obawiac,czy to tylko kilka nielicznych przypadkow,

Awatar użytkownika
BiT
Nowy
Nowy
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2010, o 07:39
Motocykl: GSXR 750 K3
Wymarzony motocykl: R1 2005
Lokalizacja: Śląsk

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: BiT » 28 lip 2010, o 23:14

Problem generalnie istnieje, ale jak już chłopaki piali wcześniej - akcja serwisowa dotyczy K5-K6, nie wiem jak z K4.. ale chyba są ok.
Zresztą faktycznie zdarza się to sporadycznie, i trzeba być ślepym, albo mieć ogromnego pecha żeby trafić na łamliwą Sukę ;)
Generalnie masz zdjęcia - popatrz w którym miejscu pęka, zanotuj w głowie, i przy kupnie sprawdź to miejsce dokładnie.
*Sorrki nie sprawdziłem - na zdjęciach tego nie ma, ale znajdziesz łatwo na google - wpisz tylko "Pękające ramy gsxr"

Nie wydaje mi się żeby cały problem dotyczył tego modelu, ale lepiej uważać zawsze :)
Tak jak napisałeś - jest to kilka nielicznych przypadków, i moto raczej po przejściach (albo dzwonki albo ostre traktowanie przy gumowaniu..)
Powodzenia, i daj zdjęcie jak kupisz ;)
Pokój!
----
Pozdrawiam.
Lukasz Bulhak

lysykc
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 lip 2010, o 22:47

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: lysykc » 28 lip 2010, o 23:29

Serdeczne podziekowania i mam nadzieje ze uda sie cos fajnego trafic,a jeszce pytanko,jak myslisz przypasuje mi do wzrostu no i moc bo przesiadajac sie z litra ,sam wiesz o co mi chodzi?A jeszcze nie mialem okazji dosiadac k7

Awatar użytkownika
BiT
Nowy
Nowy
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2010, o 07:39
Motocykl: GSXR 750 K3
Wymarzony motocykl: R1 2005
Lokalizacja: Śląsk

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: BiT » 28 lip 2010, o 23:38

Na pewno będzie lepiej niz na R1, bo ta jest stosunkowo wysoka.
Wysokość w R1 2004 to 835 mm
w GSXR K4 = 825 mm
czyli różnica w wysokości nie jest duża, ale to raczej typowe i mniej nie znajdziesz (o tym pewnie wiesz..)
Tak czy inaczej na pewno jest dużo mniejsza jeśli chodzi o samą pozycję za kierownicą od R1, powinieneś się czuć lepiej niż na litrze.
Pomijam juz kwestię tego że 750 waży tyle co nic, a przy tym powyżej 8tyś obr to prawdziwe monstrum.
W niczym nie urąga R1, tyle że trzeba go bardziej kręcić (co zresztą lubi hehe :D)
----
Pozdrawiam.
Lukasz Bulhak

lysykc
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 lip 2010, o 22:47

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: lysykc » 28 lip 2010, o 23:49

Dzieki ,pozdrawiam i do uslyszenia.

Awatar użytkownika
BiT
Nowy
Nowy
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2010, o 07:39
Motocykl: GSXR 750 K3
Wymarzony motocykl: R1 2005
Lokalizacja: Śląsk

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: BiT » 28 lip 2010, o 23:52

Proszę bardzo i dobrej nocy, ja mam dosyć na dzisiaj :)
Pokój!
----
Pozdrawiam.
Lukasz Bulhak

fubu
Nowy
Nowy
Posty: 25
Rejestracja: 14 lip 2010, o 18:16
Motocykl: gsxr k4 750
Wymarzony motocykl: k5 1000

Re: Pękające ramy

Nieprzeczytany post autor: fubu » 23 sie 2010, o 23:47

tylny stelaż w GSX-R 600/750 k4/k5 jest bardzo czułym elementem motocykla. Przy każdej większej glebie (nie mówię o ślizgu po gładziutkim asfalcie) jest do wymiany/naprawy. Sama część sama z siebie nie pęka. Cena stelaża w salonie około 3600zł, zamiennika jakieś 1700zł. Na Allegro praktycznie nie do zdobycia.
Jeśli pęknie to bez problemu można pospawać, jeżeli nie jest bardzo pokrzywiony.
Piszę bo już dwa razy wymieniałem i wiem jak ciężko jest go zdobyć. (Oczywiście sam mi nie pękł)

ODPOWIEDZ